Gjest care Skrevet 28. juli 2002 #1 Del Skrevet 28. juli 2002 http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/07/28/344435.html Er det et papmevelde der DU jobber? Tør du i så fall og si i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. juli 2002 #2 Del Skrevet 28. juli 2002 Det er vel pampevelde i hele den offentlige byråkrati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. juli 2002 #3 Del Skrevet 28. juli 2002 :o ..og det er det ikke i det private næringsliv????? :o :o Nei, nå tro jeg du er på viddene, Waco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. juli 2002 #4 Del Skrevet 28. juli 2002 tja, litt synd at du føler det sånn da Care.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. juli 2002 #5 Del Skrevet 28. juli 2002 Waco, vi skal ikke snakke om mine følelser. Her er en klar avsporing fra deg. Og jeg vet du gleder deg over dette. Hva med å holde seg SAKLIG til tema. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå