Gjest Anonym Bruker Skrevet 15. februar 2017 #41 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Lothepus hevdet at Kari var elærgisk mot mannfolk......Ellers minnet han deltagerne i Farmen om at de ikkje var komt på noe gamlehjem..... Ordbruken til Lothepuser er ikkje vanskeleg å identifisere seg med,og var nokså vanleg i mange miljøer tidligere,og kunne ikkje missforstås...Idag så må ein velge "ordbruket" så det ikkje blir oppfattet som en fornæmelse,og for all del passe seg så det ikkje blir oppfattet som mobbing. Endret 15. februar 2017 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 16. februar 2017 #42 Del Skrevet 16. februar 2017 På 14.2.2017 den 23.54, Juanita skrev: Synes han ser veldig puslete ut? Og driver og koketterer med at han ikke vet hvor gamle ungene hans er.... Det er jo like mye fasade som det andre driver med. Det irriterende med det du kaller "MENN" er at de som regel liker bare "DAMER" - altså A4-damene som følger malen for hvordan damer skal være. For alle oss andre kvinnfolk som ikke følger den malen blir disse menna litt sånn....meh. Han er ikke min drømmemann, og jeg skal heller ikke forsvare hvordan han ser ut. Men jeg synes han ser ut som en urmann, altså motsetningen til disse femi-guttene som egentlig virker litt kjønnsløse. Klart det er mye fasade, men jeg klarer lett å se Lothe bak fasaden - og det tror jeg gjør at han er godt likt. Jeg er enig med deg at de jeg kaller "menn", nok liker "vanlige" damer. Spørsmålet er jo hvorfor Lothe er så populær, og da er det nok fordi de fleste damer faller innenfor kategorien "vanlige damer". Har ikke noe problem med å forstå at ikke alle liker en slik mann, og som sagt er ikke Lothe drømmemann - men jeg liker "typen" - dvs. jeg liker mannfolk som er mannfolk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. februar 2017 #43 Del Skrevet 16. februar 2017 Tråden er rydder for bilde med opphavsrett. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg