Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Del Skrevet 13. februar 2017 Hva er det med personligheten til denne Lothepus-en som har gjør at han er blitt så populær på TV-ruta ?..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #2 Del Skrevet 13. februar 2017 Fatter ikke at kvinner liker den fyren. Gammeldagse holdninger til kvinnene, røyking og uvasket. Anonymkode: f8daa...5c9 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 13. februar 2017 #3 Del Skrevet 13. februar 2017 Jeg kan tenke meg at det er fordi han er et friskt pust som prater rett fra levra, uten at det blir for brautende og for mye. Han bryr seg heller ikke om hva folk tenker om han. Samtidig har han virkelig har vist å ha hjertet på rett plass. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 13. februar 2017 #4 Del Skrevet 13. februar 2017 Mange lar seg fascinere av harry mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Listen Skrevet 13. februar 2017 #5 Del Skrevet 13. februar 2017 Fordi han er ekte. Ærlig. Seg selv 100%. Og tilstede i kjærlugheten til kona. Hvem ville ikke bli elsket av en sånn en? Ikke surmuler han, ikke klager han og oppstår det et problem tar han tak i det. Whats not to love? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #6 Del Skrevet 13. februar 2017 Fordi han virker enkel, sterk og svak om hverandre, og ærlig som menneske. Han er naboen som snakker rett fra levra og er fin og litt irriterende på samme tid og en betryggende kontrast i en norsk verden der nesten alt er blitt fasade og det meste bare fake og politiskt korrekt. Han treffer motstykket til ting mange folk begynner å bli drita lei av og representerer mange gode gammeldagse verdier uansett hvor "Harry" noen skulle velge å avskrive han som. Hardt arbeid er viktig. Kona, barna og vennskap er viktig. Sånne folk er lett å bli glad i, enten det er naboen eller en entreprenør på TV. Anonymkode: cf717...cd2 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #7 Del Skrevet 13. februar 2017 Han er enkelt og greit underholdende Anonymkode: fd65d...85a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. februar 2017 #8 Del Skrevet 13. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han virker enkel, sterk og svak om hverandre, og ærlig som menneske. Han er naboen som snakker rett fra levra og er fin og litt irriterende på samme tid og en betryggende kontrast i en norsk verden der nesten alt er blitt fasade og det meste bare fake og politiskt korrekt. Han treffer motstykket til ting mange folk begynner å bli drita lei av og representerer mange gode gammeldagse verdier uansett hvor "Harry" noen skulle velge å avskrive han som. Hardt arbeid er viktig. Kona, barna og vennskap er viktig. Sånne folk er lett å bli glad i, enten det er naboen eller en entreprenør på TV. Anonymkode: cf717...cd2 Dette. Folk er drit lei av mennesker som gjør alt for å passe inn i en ramme med Botox, glattbarberte legger, designerklær og champagne. Lothepus gir faen, han er den raringen som bare er seg selv. "Alle" kjenner/vet om en Lothepus. Slike mennesker er det lett å like. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrGreen Skrevet 13. februar 2017 #9 Del Skrevet 13. februar 2017 For han er dønn ærlig, snakker fra levra, er seg selv 100% og gjør seg ikke til, jåler seg ikke til som andre kjendiser, er godhjerta, en tøff og ekte mann som virkelig jobber hardt. Han vant hele Norges hjerter. Er nok bare ekstreme feminister som ikke liker han for det er en fyr de ikke får ha makt over. En fyr som svarer de tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. februar 2017 #10 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.2.2017 den 14.55): Fordi han virker enkel, sterk og svak om hverandre, og ærlig som menneske. Han er naboen som snakker rett fra levra og er fin og litt irriterende på samme tid og en betryggende kontrast i en norsk verden der nesten alt er blitt fasade og det meste bare fake og politiskt korrekt. Han treffer motstykket til ting mange folk begynner å bli drita lei av og representerer mange gode gammeldagse verdier uansett hvor "Harry" noen skulle velge å avskrive han som. Hardt arbeid er viktig. Kona, barna og vennskap er viktig. Sånne folk er lett å bli glad i, enten det er naboen eller en entreprenør på TV. Anonymkode: cf717...cd2 Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 13. februar 2017 #11 Del Skrevet 13. februar 2017 Tøffere enn tøffest-menn er visst i skuddet for tiden. Putin, Erdogan, Trump, Zlatan, og så den vanlige mannens representant i alfaklubben - lightversjonen Lothepus. De er mannemenn som sier og gjør som de selv vil, de bryr seg ikke om hva andre måtte mene, de er frekke i kjeften og setter damene på plass. What's not to like? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 13. februar 2017 #12 Del Skrevet 13. februar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han virker enkel, sterk og svak om hverandre, og ærlig som menneske. Han er naboen som snakker rett fra levra og er fin og litt irriterende på samme tid og en betryggende kontrast i en norsk verden der nesten alt er blitt fasade og det meste bare fake og politiskt korrekt. Han treffer motstykket til ting mange folk begynner å bli drita lei av og representerer mange gode gammeldagse verdier uansett hvor "Harry" noen skulle velge å avskrive han som. Hardt arbeid er viktig. Kona, barna og vennskap er viktig. Sånne folk er lett å bli glad i, enten det er naboen eller en entreprenør på TV. Anonymkode: cf717...cd2 Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 13. februar 2017 #13 Del Skrevet 13. februar 2017 40 minutter siden, Strixa skrev: Mange lar seg fascinere av harry mennesker. Det er derfor vi henger på KåGe si Jeg hadde ikke visst om han om ikke det var for KG. Ser ikke fjase-tv, så kul er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 13. februar 2017 #14 Del Skrevet 13. februar 2017 10 minutter siden, canacas skrev: Det er derfor vi henger på KåGe si Jeg hadde ikke visst om han om ikke det var for KG. Ser ikke fjase-tv, så kul er jeg. Klokt valg. Jeg bør slutte å se sånt for det gjør meg bare irritert. Eller nei, ikke bare irritert. Oppgitt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. februar 2017 #15 Del Skrevet 13. februar 2017 Fordi han er en kjernekar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YourMan Skrevet 13. februar 2017 #16 Del Skrevet 13. februar 2017 Kanskje fordi han er en usminket person som tør å være seg selv? Sier det han mener, og står for det? I dagens samfunn der alt skal væres å politisk korrekt, der forskjellene mellom kvinner og menn skal viskes mest mulig ut, og den som ytrer uenighet i dette, blir sett på som en sjåvinist og overgriper. Det ER forskjell på menn og kvinner. Samtidig ser vi jo at kvinnene på Farmen elsker Lothe (selvsagt med unntak av Jaquesson), og de hadde jo mislikt han totalt om han hadde vært kvinnefiendtlig. Han er åpenbart en veldig snill fyr bak det noe brautende ytre. Noe forfriskende i en verden som blir mer og mer meteroseksuell og steril. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XaoS Skrevet 13. februar 2017 #17 Del Skrevet 13. februar 2017 42 minutter siden, MrGreen skrev: Er nok bare ekstreme feminister som ikke liker han for det er en fyr de ikke får ha makt over. En fyr som svarer de tilbake. Jeg er en "ekstrem feminist" som liker Lothepus! Og vi ønsker ikke å ha makt over dere, det vet du nok innerst inne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elora Skrevet 13. februar 2017 #18 Del Skrevet 13. februar 2017 For det enkle er ofte det beste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 13. februar 2017 #19 Del Skrevet 13. februar 2017 42 minutter siden, canacas skrev: Det er derfor vi henger på KåGe si Jeg hadde ikke visst om han om ikke det var for KG. Ser ikke fjase-tv, så kul er jeg. Du och jag canacas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrGreen Skrevet 13. februar 2017 #20 Del Skrevet 13. februar 2017 15 minutter siden, SaraG82 skrev: Jeg er en "ekstrem feminist" som liker Lothepus! Og vi ønsker ikke å ha makt over dere, det vet du nok innerst inne. Godt ikke alle er sånn. Møtte ei feminist som var jævlig frekk en gang. Hun håpte menn døde ut. Jeg ba henne om å gå å bli nonne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg