boblevann Skrevet 12. februar 2017 #21 Del Skrevet 12. februar 2017 Dette er helt vanlig, spesielt i nyforelsket-fasen. Det går over. Selvsagt vil han tilbringe hvert ledige minutt med denne damen dersom han er skikkelig forelsket. De fleste ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #22 Del Skrevet 12. februar 2017 I et parforhold skal man gi rom for at partneren får gjøre sine ting, men ikke i venneforhold? Det er vennene sine det... Anonymkode: b2e0d...c7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #23 Del Skrevet 12. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, klart at det er vanlig.... Men ikke i den grad at du mister kameratene dine for det. ts Anonymkode: 16c74...7b0 Nei, vanligvis har man mer tolerante venner enn det du fremstår som. Gode venner vet at prioriteringene blir endret, og tåler at når venner nettopp har fått kjæreste så blir man satt lenger bak i køen. Gode venner står der klare når den nyforelskede har tid igjen. Mulig du prioriterer konen din for lite faktisk. Hvis du reagerer så fælt på dette. Anonymkode: 80fc5...b16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Girl Skrevet 12. februar 2017 #24 Del Skrevet 12. februar 2017 Syns dere skal gi han litt tid til å komme ut av den rosa bobla før dere avskriver han helt. Klart han heller vil ligge på sofaen å kline med dama enn å ha spillekveld med kompiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #25 Del Skrevet 12. februar 2017 Dette er da helt normalt når man har fått seg kjæreste og er veldig nyforelsket? Jeg har vært sånn, alle venninnene mine har vært sånn. Når de møter drømmemannen så faller de ut av det sosiale i en ganske lang periode. Og vi har så vidt jeg husker aldri droppet noen eller blitt sure for det, når den stormende forelskelsen går over så er de tilbake. Har alltid hatt forståelse og fått forståelse selv i de perioder av livet jeg bare har lyst til å være sammen med kjæresten. Herregud, ikke vær så klengete. Aksepter at han er forelsket og vær glad på hans vegne, la han slippe å ta seg av voksne kompiser nå. Anonymkode: 0501d...e20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå