AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #42 Skrevet 12. februar 2017 Mitt er spesielt. I utlandet blir det veldig spesielt, og mye latter for de som syns DET er festlig. Trodde sånt var forbeholdt unger i barneskolen som ikke har lært at mobbing ikke er ok Anonymkode: 1cba2...ef6 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. februar 2017 #43 Skrevet 12. februar 2017 Har hørt om Fitte, merkelig at de ikke bytter etternavn.
chouette Skrevet 12. februar 2017 #44 Skrevet 12. februar 2017 (endret) Har aldri klart å bli fortrolig med Fostervold. Endret 12. februar 2017 av toothfairy
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #45 Skrevet 12. februar 2017 Bollerud. Eller generelt etternavn som starter med "bolle". Skjønner ikke hvordan det har oppstått. Anonymkode: df49d...648
GeorgM Skrevet 12. februar 2017 #46 Skrevet 12. februar 2017 Presten spør under vielsen: Du Kari Treseng vil du ha han Ola Oppi ? Hørte forresten om en kar som het Ronken til etternavn. God grunn til navnebytte !!
Olava Skrevet 12. februar 2017 #47 Skrevet 12. februar 2017 Dette syns jeg er humor på andres bekostning. Selv har jeg et ganske spesielt navn, som jeg er både stolt av og litt flau av iblant. Flau fordi jeg alltid får "dét" blikket når jeg sier det, og iblant får jeg høre at det er et spesielt navn. Stolt fordi slekta jeg har navnet fra har en spesiell historie, og dessuten er slekta mi den eneste med det etternavnet i Norge. Derfor vil jeg ikke bytte det ut uansett hvor småflaut det kan være iblant.
SnuskeLuska Skrevet 12. februar 2017 #48 Skrevet 12. februar 2017 Koksåker. Spesielt om man har tenkt seg til England/USA.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #49 Skrevet 12. februar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere har en stoooor oppdragelsesjobb å gjøre i alle disse babynavn-trådene her på kg! Og de trådene må jo være verre i deres øyne siden det er navn på barn som vokser opp idag. Anonymkode: 986d0...8cf Etternavn gis også til nyfødte babyer faktisk, på lik linje med fornavn - så jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være så veldig annerledes. Om noe, så knytter vel de fleste sterkere følelser til slektsnavnet sitt enn til fornavnet, så for en del vil det vel kanskje føles verre om noen rakker ned på et navn de virkelig ikke ønsker å kvitte seg med, nettopp på grunn av tilhørighetsfølelsen navnet gir til den øvrige familien. Og det er vel ikke min eller noen annens jobb å "oppdra" voksne mennesker. Gå heller i deg selv du. Hvordan føler du deg når andre rakker ned på eller latterliggjør noe som angår deg og ditt - føles det bra eller ikke? Er det greit å få andre til å føle på den måten? Sååå... lykke til med å oppdra deg selv (og god bedring). Anonymkode: c08a3...700
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #50 Skrevet 12. februar 2017 Mensen og kåten. Anonymkode: 4d631...1ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå