Gjest Walkingdead Skrevet 1. oktober 2017 #61 Skrevet 1. oktober 2017 Synes ikke det var så ille innlegg, jeg, spissformulert og uheldig kanskje. Selv synes jeg verken pikk eller fitte er vakkert. Tenner kun på selve pikken når jeg liker personen den sitter på. Hvis jeg ikke er forelska i personen den sitter på så skynder jeg å gjemme den inni meg så jeg slipper å se på den.
WubWub Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #62 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og det er heller ikke det jeg sikter til. Synes du "svineri" er en respektfull måte å omtale kvinners underliv på? Anonymkode: 1c72d...7a0 Jeg beklager at jeg omtalte underliv slik. Legger meg flat og jeg innrømmer at det var fryktelig dumt av meg. Men vi er bare mennesker, og vi er feilbare. Vi gjør feil, det er menneskelig. Men svært få mennesker vil innrømme dette , jeg derimot gjemmer meg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #63 Skrevet 1. oktober 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Jeg beklager at jeg omtalte underliv slik. Legger meg flat og jeg innrømmer at det var fryktelig dumt av meg. Men vi er bare mennesker, og vi er feilbare. Vi gjør feil, det er menneskelig. Men svært få mennesker vil innrømme dette , jeg derimot gjemmer meg ikke. Fint! Anonymkode: 1c72d...7a0
WubWub Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #64 Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint! Anonymkode: 1c72d...7a0 Takk <3 Tidene forandrer seg og det gjør også mennesker 1
Ragnar89 Skrevet 1. oktober 2017 #65 Skrevet 1. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig du og andre homofile ikke liker kvinners underliv, men heterofile menn gjør det. Anonymkode: f9db9...de3 Du kom meg i forkjøpet
Ragnar89 Skrevet 1. oktober 2017 #66 Skrevet 1. oktober 2017 11 minutter siden, WubWub skrev: Jeg beklager at jeg omtalte underliv slik. Legger meg flat og jeg innrømmer at det var fryktelig dumt av meg. Men vi er bare mennesker, og vi er feilbare. Vi gjør feil, det er menneskelig. Men svært få mennesker vil innrømme dette , jeg derimot gjemmer meg ikke. Det står respekt av at du innrømmer feil. Har merket en positiv forandring i deg på forumet. Så nå at denne tråden var gammel 👍 2
WubWub Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #67 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Ragnar89 skrev: Det står respekt av at du innrømmer feil. Har merket en positiv forandring i deg på forumet. Så nå at denne tråden var gammel 👍 Tusen takk for det, jeg jobber hver dag med å bli en bedre versjon av meg selv. Dette er et arbeid som aldri vil ta slutt men jeg har bestemt meg for at dette er et arbeid som skal følge opp 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå