Gå til innhold

Kvinners underliv og operasjoner

Fremhevede innlegg

Skrevet

I disse dager så blir kvinner stadig mer og mer besatt av sitt underliv da de tyr til operasjoner i stadig større omfang.

Selv er min ydmyke personlige mening at; Et kvinnelig underliv kan aldri se bra ut. 

Av den grunn har jeg et tips til de kvinner som ønsker operere underlivet;

La håret gro slik at hverken du eller mannfolka ser svineriet. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig noe vettug fra deg.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

I disse dager så blir kvinner stadig mer og mer besatt av sitt underliv da de tyr til operasjoner i stadig større omfang.

Selv er min ydmyke personlige mening at; Et kvinnelig underliv kan aldri se bra ut. 

Virkelig godt at du tok opp dette temaet, nesten ingen tråder som prater om denne problemstillingen...

Anonymkode: 5e075...824

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Virkelig godt at du tok opp dette temaet, nesten ingen tråder som prater om denne problemstillingen...

Anonymkode: 5e075...824

henger litt etter i svingene 

Skrevet

Istedenfor å bruke flere titalls tusen kroner på operasjoner - operasjoner som ikke vil føre til at kvinners underliv ser noe bedre ut. 

Det beste jo å dekke det til med hår - det har jo alltid vært slik historisk. uansett hvor mange operasjoner man tar så vil kvinners underliv aldri se bra ut

Skrevet

En gang så drømte jeg at leppene mine hadde bytta plass. Jeg hadde fått en liten rosa munn med leppestift der nede og et hårete, slapsete venusberg der oppe. Folk reagerte ikke i drømmen, bare en gutt som spurte om jeg brukte snus.

Anonymkode: a2777...38e

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang så drømte jeg at leppene mine hadde bytta plass. Jeg hadde fått en liten rosa munn med leppestift der nede og et hårete, slapsete venusberg der oppe. Folk reagerte ikke i drømmen, bare en gutt som spurte om jeg brukte snus.

Anonymkode: a2777...38e

Kastet opp litt av tanken

Skrevet

Du er nu barnslig underholdende må jeg si. så gir deg herved litt narrsisstisk forsyning.  Trodde at du elsket kvinner og syntes de var de vakreste skapninger som fantes..siden du iflg en annen tråd hadde blitt lesbisk på flekken om du var en kvinne..? :arwen:

Anonymkode: 8eba2...266

• Liker 6
Skrevet
28 minutter siden, WubWub skrev:

Enig med deg igjen. Slår et slag for hår. Men direkte stygge er de vel ikke. Har sett underliv som kan redde verden for den slags skyld, visst du skjønner... men ei ribba høne er ikke pent...

Skrevet
13 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Enig med deg igjen. Slår et slag for hår. Men direkte stygge er de vel ikke. Har sett underliv som kan redde verden for den slags skyld, visst du skjønner... men ei ribba høne er ikke pent...

Det sammer sier jeg, man trenger ikke kostbare operasjoner for å skjule jævelskapet - alt man trenger gjøre er å la det gro et par dager

Skrevet

Jævelskapet? 

Har du sett ballene dine i det siste?

Anonymkode: b95a6...f24

• Liker 12
Skrevet

Er nok hakket mer glad i en kvinnes underliv enn deg WubWub. Er hetero, så kaller det ikke for jævelskapen... 

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævelskapet? 

Har du sett ballene dine i det siste?

Anonymkode: b95a6...f24

De er fantastiske. Jeg sitter bokstavelig talt på livets essens og frø

Skrevet

det hender av og til at jeg drømmer om fitte. i disse tilfellene så dreier det seg om MARERITT. 

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke skjule det bak hår for min del, har ingen spesielle preferanser for hårvekst eller ikke, ingen av delene er showstopper for meg. Kan faktisk være ganske tennende med hårveksten som lagrer litt av den deilige fittelukten. Det som er en showstopper er alle som "ikke liker" det vil si personer som liker ikke sånn og den må i hvert fall se akkurat sånn ut. Hvordan i all verden skal man klare å nyte sex med en person som er så opptatt av detaljer. Hva tenker de ikke under sex, tar jeg meg bra ut i denne stillingen, ser rumpa mi stor  ut når han tar meg bakfra, ser ene leppa større ut enn den andre, henger leppene ut, er jeg for vid. Takke meg til noen som både har selvironi og klarer å leve med egen kropp, Det mest sexy og tennende som finnes er en jente som tør å være seg selv.

Er litt glad for at jeg fikk oppleve tiden da barberte mus var et unntak. Men da var det faktisk veldig spennende visst jeg møtte en jente med barbert mus. Ikke for det at jeg hadde problemer med de hårete, men rett og slett for jeg trodde de barberte kjønnet for at de ville ha seg noe :-) (Altså trodde jeg de var kåtere)

Til slutt: Alle vil ha økologisk og naturlig og det tror jeg er fremtiden :-)

• Liker 5
Skrevet

Må si meg enig med deg Wub Wub. Kvinnelige kjønnsorganer er ikke pent, og det er ikke mannlige heller. En erigert penis ser ut som en sopp spør du meg. Sopp med noen skrukkete baller under. Kjønnsorganer enten det er pikk eller fitte er ikke pent rett og slett.

Anonymkode: 8a846...dc3

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok dessverre alt hysteriet om operasjoner og hvordan det forventes å se ut der nede er med på ødelegge ungjenters selvbilde i langt større grad enn denne tråden. En skummel utvikling vi er i faktisk.

Jeg som kvinne, forstår ikke denne utviklingen i det hele tatt. Jeg har forståelse om underlivet skaper smertefulle problemer og at den da må fikses på, men kun for det estetiske? Det er horribelt å gjøre slikt. Så hvis noen unge usikre jenter leser dette: underlivet deres ser helt fin ut slik som den ser ut! Alle kvinners underliv er vakre, alle er unike og ulike!

Denne tråden og denne brukeren.... Nei... Jeg håper som sagt at wubwub blir utestengt for evig og alltid, sammen med de andre brukerene hans også. KG har det så vanvittig mye bedre uten ham. Han er en skade for (unge) kvinner med slike tråder.

Anonymkode: 8c333...695

• Liker 11
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som kvinne, forstår ikke denne utviklingen i det hele tatt. Jeg har forståelse om underlivet skaper smertefulle problemer og at den da må fikses på, men kun for det estetiske? Det er horribelt å gjøre slikt. Så hvis noen unge usikre jenter leser dette: underlivet deres ser helt fin ut slik som den ser ut! Alle kvinners underliv er vakre, alle er unike og ulike!

Denne tråden og denne brukeren.... Nei... Jeg håper som sagt at wubwub blir utestengt for evig og alltid, sammen med de andre brukerene hans også. KG har det så vanvittig mye bedre uten ham. Han er en skade for (unge) kvinner med slike tråder.

Anonymkode: 8c333...695

Jeg er også kvinne, og skjønner ikke hva det er som begynner å skje. Hva har utseendet på underlivet egentlig med sex å gjøre? Alle ser vi så og si like ut der nede når det kommer til stykket. Sex er egentlig mellom to mennesker som i utgangspunktet er tiltrukket av hverandre uavhengig av hvordan kjønnsorganet ser ut. Håper virkelig denne trenden om operasjoner og tull snart tar slutt. Når det til og med blir sendt dokumentar om det på tv, da begynner det å gå litt langt.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og personangrep.

pinar, mod. 

Skrevet

Men ser virkelig kvinners underliv så jævlig ut? Hva med underlivet til en kvinne du elsker?

Har en eks, som elsket underlivet mitt, han var virkelig helt fortapt i det, han pratet jo hele tiden om hvor vakkert det var, vakreste han noensinne hadde sett, og han ville jo se på det, og leke med det hele tiden. Det var jo helt fantastisk. Skulle ønske alle kvinner møtte en sånn mann.

Og da jeg er i forhold, så elsker jeg da penisen til manne, og når den er stiv, er den da vakker.

Og jeg hadde faktisk mareritt i natt, om at jeg ble jaget av korte menn, med enorme hårete peniser, som nesten subbet i bakken, og de ville alle ha sex med meg, med sine monstre. De var ikke like vakre peniser.

Anonymkode: 9218e...24c

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...