Gå til innhold

Kvinners underliv og operasjoner

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, pinar skrev:

Tråden er ryddet for brukerdebatt og personangrep.

pinar, mod. 

Men tråden med hans forkastelige kvinnesyn, nei DET får bli!?

FY FAEN KG!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meninger er lov, men WubWub, jeg syns du skal bli flinkere til å skrive at dette er dine, subjektive, personlige meninger. Og jeg skjønner ikke hvorfor det er et poeng å lage en egen tråd om det, når det finnes så mange andre om akkurat samme tema.

• Liker 3
Skrevet
På 11.2.2017 den 14.34, winnie89 skrev:

Meninger er lov, men WubWub, jeg syns du skal bli flinkere til å skrive at dette er dine, subjektive, personlige meninger. Og jeg skjønner ikke hvorfor det er et poeng å lage en egen tråd om det, når det finnes så mange andre om akkurat samme tema.

Er du ironisk eller kanskje du ikke prater norsk? Det står i hovedinnlegget " Selv er min ydmyke personlige mening at; Et kvinnelig underliv kan aldri se bra ut."

Hvordan mener du jeg skal bli flinkere til å skrive at "dette er min mening" når jeg skriver at "dette er min mening"? Kødder du eller hva er greia? Leste du engang HI før du øste ut om "visdomsord" ?

Skal jeg sette opp et skilt mener du eller bruke caps lock når jeg skriver "DETTE ER MIN MENING" ?

Skrevet

Jeg bor i Norge og gjør som jeg vil med min kropp. Hvis det plager andre så bør de søke hjelp eller flytte til Saudi-Arabia. Men det er vel Saudi-Arabia nordmenn ser ut til å like å sammenligne seg med uansett da. Landet som er så perfekt, vakkert og ryddig at de har ikke en gang lov til å dra på kino. De henretter homofile og pisker de som kler seg som det motsatte kjønn :spy: på King Salman bin Abdulaziz Al Sau.

Morsomt etternavn da.

Anonymkode: 02c73...a07

Skrevet
På 17.2.2017 den 21.56, WubWub skrev:

Er du ironisk eller kanskje du ikke prater norsk? Det står i hovedinnlegget " Selv er min ydmyke personlige mening at; Et kvinnelig underliv kan aldri se bra ut."

Hvordan mener du jeg skal bli flinkere til å skrive at "dette er min mening" når jeg skriver at "dette er min mening"? Kødder du eller hva er greia? Leste du engang HI før du øste ut om "visdomsord" ?

Skal jeg sette opp et skilt mener du eller bruke caps lock når jeg skriver "DETTE ER MIN MENING" ?

Jeg oppfatter mange av dine innlegg som belærende, akkurat som om du sitter med svaret på alt. Overskriften var tydelig, men innleggene dine derimot, de mangler ofte en ordlyd som sier at det er din mening, og ikke fasitsvaret. 

• Liker 4
Gjest Frøyahjerte
Skrevet

Jeg er heterofil dame og synes både kvinnelige og mannlige underliv er fint og opphissende jeg. Studerte flere underliv på nettet etter denne dokumentaren, og det er jo ingen som er like. Tenk så trist om det ble "mainstream" at ALLE kvinner skulle gå for vestlig kjønnslemlestelse for å få et flatt, hårløst underliv uten synlige indre kjønnslepper. Blir som det plutselig ble bestemt av landets frisører at alle kvinner skulle ha langt, brunt bølgete hår det eneste riktige, og resten var avvik. Fy faen så absurd "trend" dette er 😂 Get a life og bruk penga på noe gøy damer, som f.eks sexleketøy... 

• 7 måneder senere...
Skrevet
På 10.2.2017 den 22.52, WubWub skrev:

I disse dager så blir kvinner stadig mer og mer besatt av sitt underliv da de tyr til operasjoner i stadig større omfang.

Selv er min ydmyke personlige mening at; Et kvinnelig underliv kan aldri se bra ut. 

Av den grunn har jeg et tips til de kvinner som ønsker operere underlivet;

La håret gro slik at hverken du eller mannfolka ser svineriet. 

Men dette er ikke kvinnefiendtlig mener du?

Anonymkode: 4b8dc...739

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men dette er ikke kvinnefiendtlig mener du?

Kroppshår er bra for begge kjønn. Dette handler ikke om kjønn men hvordan vi er bygd biologisk sett.

Om man glattbarberer seg så åpner man opp for sopp og bakterie infeksjoner. Kroppshåret vi har mellom bena er der for å beskytte oss mot sykdom.

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Kroppshår er bra for begge kjønn. Dette handler ikke om kjønn men hvordan vi er bygd biologisk sett.

Om man glattbarberer seg så åpner man opp for sopp og bakterie infeksjoner. Kroppshåret vi har mellom bena er der for å beskytte oss mot sykdom.

Det forsvarer ikke at du kaller kvinnekjønnet for "svineriet".

• Liker 1
Skrevet
På 2/11/2017 den 14.10, Gjest End skrev:

Men tråden med hans forkastelige kvinnesyn, nei DET får bli!?

FY FAEN KG!

Folk får vel ha både ytringsfrihet og egen mening om hva de vil på alt får de ikke?

Anonymkode: f552a...2de

Skrevet

Det forsvarer ikke at du kaller kvinnekjønnet for "svineriet".

En penis er også et svineri. Jeg så en blotter en gang, det var kvalmt.

Skrevet
På 10.2.2017 den 22.52, WubWub skrev:

Selv er min ydmyke personlige mening at; Et kvinnelig underliv kan aldri se bra ut. 

Jeg ser det er en gammel tråd, men her må jeg si meg helt uenig. Et kvinnelig underliv kan være direkte vakkert.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For å gjøre dette klinkende kart;

Jeg syntes at at alle underliv er "svineri" med mindre jeg elsker deg. Kjønnsorgan er ikke flott med mindre jeg liker deg. 

Endret av WubWub
Skrevet

For å gjøre dette klinkende kart;

Jeg syntes alle at alle underliv er "svineri" med mindre jeg elsker deg. Kjønnsorgan er ikke flott med mindre jeg liker deg. 

Det har du selvsagt lov til å mene, men tråden du lagde gikk ut på å fortelle alle at kvinners underliv er svineri. Hva oppnår man med det, annet enn å rakke ned på andre? Og et halvt år etter skal du være kvinners store forkjemper og kaller det meste kvinnefiendtlig (bare det ikke kommer fra deg, da er det så klart lov)? Ser du ikke paradokset?

• Liker 1
Skrevet
På ‎10‎.‎02‎.‎2017 den 22.52, WubWub skrev:

I disse dager så blir kvinner stadig mer og mer besatt av sitt underliv da de tyr til operasjoner i stadig større omfang.

Av den grunn har jeg et tips til de kvinner som ønsker operere underlivet;

La håret gro slik at hverken du eller mannfolka ser svineriet. 

Mulig du og andre homofile ikke liker kvinners underliv, men heterofile menn gjør det.

Anonymkode: f9db9...de3

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har du selvsagt lov til å mene, men tråden du lagde gikk ut på å fortelle alle at kvinners underliv er svineri. Hva oppnår man med det, annet enn å rakke ned på andre? Og et halvt år etter skal du være kvinners store forkjemper og kaller det meste kvinnefiendtlig (bare det ikke kommer fra deg, da er det så klart lov)? Ser du ikke paradokset?

Tja, tror du at du ville blitt kjempe begeistret om 20 fremmede menn og kvinner viste deg underlivet sitt?

Selv ville jeg blitt lettere traumatisert. Hva ville du blitt?

Skrevet

Tja, tror du at du ville blitt kjempe begeistret om 20 fremmede menn og kvinner viste deg underlivet sitt?

Selv ville jeg blitt lettere traumatisert. Hva ville du blitt?

Dette er ikke svar på spørsmålene. Hvorfor avleder du?

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke svar på spørsmålene. Hvorfor avleder du?

Jeg kan godt svare på ditt spørsmål. Om jeg er i et forhold så setter jeg meget stor pris på motpartens kjønnsorgan og jeg lærer meg å elske det.

Hvorfor svarer du ikke på mitt spørsmål? Hvorfor reagerer du på at jeg ikke er tiltrukket av tilfeldige menneskers kjønnsorgan? Syntes du alle er fine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...