AnonymBruker Skrevet 26. august #61 Del Skrevet 26. august Kudos til veninnen din som velger mølla fremfor sofaen 💪 Hilsen sofasliter Anonymkode: 90725...2c9 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 31. august #62 Del Skrevet 31. august Nå gikk jeg en halvtime på Walking Pad og brukte bare 87 kalorier med en fart på 5,8 km. I timen. Det er skremmende lite...Så denne mølla viser feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #63 Del Skrevet 31. august Tjukka skrev (På 26.8.2024 den 16.29): Jeg løper 5 kilometer på mølle flere ganger i uka før styrke. Bruker mellom 27 og 30 minutter avhengig av dagsformen. Forbrenner ganske nøyaktig 300 kalorier i følge mølla. Pulsklokka mi sier 230. Jeg veier 58 kilo. Har fått en ny mølle på treningssenteret som er helt koko, og som viser over 500 kalorier forbrent på en halvtime. Så det er veldig forskjell på nøyaktigheten i disse apparatene. Og du er sikker på at mølla viser forbrente kalorier i løpet av økten din, og ikke kalorier forbrent pr time slik mange gjør? Anonymkode: 12cc7...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukka Skrevet 2. september #64 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 16.52): Og du er sikker på at mølla viser forbrente kalorier i løpet av økten din, og ikke kalorier forbrent pr time slik mange gjør? Anonymkode: 12cc7...a19 Nei, det vet jeg overhodet ingenting om. Kan bare konstantere at det er store forskjeller. Når én mølle viser 300 og den andre 500 på samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 4. oktober #65 Del Skrevet 4. oktober Jeg bruker ca. 80 kcal på 30 min. på mølla. Veldig lite synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #66 Del Skrevet 4. oktober Husker jeg målte ca 900 på klokken en gang, men da var gjennomsnittpuls på 175 etter en time, som var en veldig hard økt for min del Anonymkode: 14934...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 4. oktober #67 Del Skrevet 4. oktober Har mølle uten stigning, den måler mye mindre. (Walking Pad) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #68 Del Skrevet 4. oktober Mølla kan si opp mot 600 (jeg pleier aldri å stille inn vekt, alder osv). Men i realiteten er det nok rundt 250. Anonymkode: 73707...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #69 Del Skrevet 6. oktober Klokka mi sa 314 kcal på 37 min på fredag. Det stoler jeg ganske bra på. Anonymkode: 90f63...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #70 Del Skrevet 7. oktober 350 kcal, etter 40 minutter rolig jogging, men jeg bruker klokke som viser mer presist hva jeg forbrenner. Litt trening er bedre enn ingenting, å forbrenne 150 kcal er uansett mye bedre enn å sitte i ro. 10 minutter styrke eller 5 minutter jogging er bedre enn å ikke bevege seg. Jeg heier på alle som tar et steg mot et mer aktivt liv! Anonymkode: c7779...62a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå