Gå til innhold

Voldta i søvne


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanskelig å vite hva man skal tro... men folk går jo i søvne og gjør mye annet rart i søvne så det er vanskelig å si at det er umulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror nok ikke det er mulig. Personlig synes jeg det blir for dumt at man faktisk kan frikjennes fordi man ikke kan utelukke noe usannsynlig. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har faktisk begynt å innlede samleie flere ganger mens han sover. Hvor rart det engang høres ut, så er det faktisk mulig.

Men dommen syntes jeg ikke er riktig uansett om det stemmer at han sov eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har faktisk begynt å innlede samleie flere ganger mens han sover. Hvor rart det engang høres ut, så er det faktisk mulig.  

Men dommen syntes jeg ikke er riktig uansett om det stemmer at han sov eller ikke.

Mannen min gjør det samme.. Broren til min mann gjør også dette. Minstemannen ble unnfanget nettopp ved en slik anledning... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Min samboer har faktisk begynt å innlede samleie flere ganger mens han sover. Hvor rart det engang høres ut, så er det faktisk mulig.  

Men dommen syntes jeg ikke er riktig uansett om det stemmer at han sov eller ikke.

men kan han da stå til ansvar for hva han gjør :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Vanskelig å vite hva man skal tro... men folk går jo i søvne og gjør mye annet rart i søvne så det er vanskelig å si at det er umulig...

Yep :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan han da stå til ansvar for hva han gjør :klø:

Jeg syns, uansett hvor politisk ukorrekt det måtte være eller ikke, at denne mannen skal stå til ansvar for det han har gjort. Han har vært klar over "problemet", noe hans tidligere samboer har vitnet for i retten, og burde derfor tatt sine forholdsregler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er det praktisk mulig? Å ta "sine forhåndsregler", altså. Kanskje han må bindes om nettene slik at han ikke gjentar handlingen..?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er det praktisk mulig? Å ta "sine forhåndsregler", altså. Kanskje han må bindes om nettene slik at han ikke gjentar handlingen..??  :ler:

.. en ting burde være å ikke sove i samme sofa/seng som noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. en ting burde være å ikke sove i samme sofa/seng som noen..

Dette mener jeg og. Og det kan da ikke være så vanskelig å få til. Det kan jo hørest ekstremt ut og han trodde nok aldri det skulle skje. Men det gjorde det og det har skjedd før med denne mannen, bare da med samboer. Hvordan har den jenta det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mne er det ikke litt rart at hun ikke våknet  :o

Personene hadde vært på fest og drukket, jenta hadde i tillegg tatt sovepiller. Så nei, jeg syns ikke det er så rart at hun ikke våknet med det første. Voldtekten har skjedd under formildene omstendigheter, men den har like fult skjedd, og der bør ikke være en total frifinnelse for mannen. Jeg syns dette er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mne er det ikke litt rart at hun ikke våknet  :o

Hun hadde også inntatt noe alkohol i tillegg til sovepille mot søvnproblemer. så det er kanskje ikke så rart...?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hm- det er kanskje mulig - synes hele storyen høres litt rar ut jeg- vet nesten ikke hvem jeg synes mest synd på- og nå kan jo hvem som helst påstå at de sover mens de gjennomfører et samleie :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun hadde tatt pille for å få sove bedre grunnet søvnproblemer + alkohol (som kanske ikke er en veldig lur kombinasjon eller?), og kan nok lett ha sovet igjennom både avkledning og starten på samleiet!

dersom han ikke hadde kjent til sitt "problem", så hadde det jo vært en ting, men siden han visste at dette var noe han hadde gjort flere ganger tidligere, så burde han kanskje være litt på vakt og ikke dele seng/sofa med kvinner han ikke "har lov" til å gjøre noe med?

han burde i det minste blitt pålagt å få proffhjelp mot sitt problem, i det minste prøve!! ellers er han jo en vandrene voldtektsmaskin som blir tillatt å voldta sovende kvinner, fordi han ikke gjør det bevisst..... det går ikke an!!

og har han samvittighet til å fortsette slik uten engang å PRØVE å jobbe for å bli kvitt "problemet" sitt, så er han ihvertfall skyldig neste gang, uansett om han sover eller ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
 

han burde i det minste blitt pålagt å få proffhjelp mot sitt problem, i det minste prøve!! ellers er han jo en vandrene voldtektsmaskin som blir tillatt å voldta sovende kvinner, fordi han ikke gjør det bevisst..... det går ikke an!!  

og har han samvittighet til å fortsette slik uten engang å PRØVE å jobbe for å bli kvitt "problemet" sitt, så er han ihvertfall skyldig neste gang, uansett om han sover eller ikke!!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...