Gjest Trulselinemor Skrevet 9. desember 2004 #1 Del Skrevet 9. desember 2004 Dette er mange fine plasser i Norge å reise på ferie. Hvor har du vært? Jeg har vært på følgende plasser: - Molde / Bolsøya - Bergen - Ulvik - Odda - Ålesund - Kragerø Jeg tror ikke det var flere. Kommer tilbake hvis jeg kommer på flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 9. desember 2004 #2 Del Skrevet 9. desember 2004 Vært på ferie i: Fredrikstad Lillehammer Risør Stavanger Trondheim Steinkjær Eggedal Helgturer: Oslo Norefjell Hamar Morgedal Valdres Ellers litt diverse rundt på østlandet. Bor også nærme fergehavner til sverige og danmark + kort bilvei til grensa så det blir fort noen turer dit også. Rimligere å overnatte er det også om man skal på hotell/motell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 9. desember 2004 #3 Del Skrevet 9. desember 2004 Nordkapp Harstad Tromsø Trondheim Ålesund Stavanger Jørpeland Bergen Kristiansand Oslo Honningsvåg Fredrikstad Horten Hammerfest Narvik tror jeg har fått med meg det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 9. desember 2004 #4 Del Skrevet 9. desember 2004 Vi hadde campingvogn da jeg var liten, så jeg har vært på ferie fra Kristiansand til Nordkapp (ikke på en gang da...). Hordaland og Rogaland er vel de fylkene jeg har reist minst i. Favorittstedet mitt er Ona, en liten øy i havgapet utenfor Molde. Forelsket meg helt i den øya og har planer om å ta med sambo dit til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 9. desember 2004 #5 Del Skrevet 9. desember 2004 Har vel aldri vært på ferie sånn sett, men har bodd masse steder og vært på besøk.. Nordkapp Hamar Oslo Vadsø Bergen Lillehammer Ålesund Trondheim Orkla Gudbrandsdalen Gol Valdres Molde (har sikkert glemt masse...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. desember 2004 #6 Del Skrevet 9. desember 2004 Oslo Hvaler Trondheim, Kristiansund/Tingvoll Div. hytter/teltplasser i Østfold... Div. hytter og hoteller andre steder Div. leirsteder på Østlandet Er oppvokst med campingvogn og campingbil så det har blitt en del... Hele kysten nedover fra Oslo - Vestfold - Kristiansand - Flekkefjord - Stavanger - Bergen - Ålesund og over fjellet tilbake Elverum, Lillehammer, Sjusjøen, Gjøvik, Hamar, Finnskogen, Røros, Gol... Bø i Telemark Har ikke kommet meg lenger nord en Trondheim, så det er vel på tide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2004 #7 Del Skrevet 9. desember 2004 Har vært på tur med hurtigruten, så har sett der som er langs etter kysten fra Bergen-Kirkenes. Ellers har jeg vært i Oslo, Kristiansand, Stavanger, Risør, Lillesand, Porsgrunn og diverse mindre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. desember 2004 #8 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg er fra Narvik og bor nå i Oslo, så de to byene med omegn kjenner jeg godt. Har kjørt fra Oslo til Narvik og tilbake igjen, og flere ganger fra Oslo til Stavanger, så har jo vært innom alle stedene i mellom, selv om det var en kjapp tur. Har vært i Tromsø, Bodø, Fauske, Bardufoss, Levanger, Bergen, Stavanger, Sandnes, Randaberg, Sola, Kristiansand, Moss, Skien, Fredrikstad, Lillehammer, Hamar, det meste av Akershus, Trysil, Steinkjer.... og mange andre steder som jeg ikke engang husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 9. desember 2004 #9 Del Skrevet 9. desember 2004 Dette er mange fine plasser i Norge å reise på ferie. Hvor har du vært? Jeg har vært på følgende plasser: - Molde / Bolsøya - Bergen - Ulvik - Odda - Ålesund - Kragerø Jeg tror ikke det var flere. Kommer tilbake hvis jeg kommer på flere. Har du også vært i Odda stakkar Ikke verdens navle akkurat. Her er min liste: Odda Oslo Kristiansand Bergen Etne Kyrping Ålesund Herøy Molde Drammen Sveio Voss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. desember 2004 #10 Del Skrevet 11. desember 2004 Ingen flere som har vært på ferie i Norge? Jeg glemte å skrive at jeg har vært i Bø i Telemark og Hjelmeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. desember 2004 #11 Del Skrevet 12. desember 2004 Ålesund Stjørdal Roan Leksvika Bjugn Inderøy Levanger Selbu Trondheim Stjørdal Bodø/Sandhornøy Ørsta/Volda Molde/Fræna bø i telemark Kristianstand Beitostølen Fagernes Fagerhøy Bergen Stavanger Kvam Hvaler Hurdal Og en haug leirsteder... Her tror jeg at jeg sikkert kunne fortsatt i en god stund til altså.. Og bodd i Oslo, Fredrikstad(flere steder), Asker, Ålesund, Stjørdal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. desember 2004 #12 Del Skrevet 12. desember 2004 Bergen Kristiansand Oslo Lillestrøm Moss Voss Norheimsund Øystese Ullensvang Mandal Arendal Grimstad Lillesand Åseral Telemark en plass Husker ikke flere...Er nok flere.. Hm. Var mye på bilferie når jeg var liten, så jeg har nok glemt en drøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. desember 2004 #13 Del Skrevet 13. desember 2004 Vi hadde Norgesferie i 2003, da overnattet vi -Nordkapp -Alta -Lofoten -Tromsø -forskjellige steder langs veien mellom Bodø og Kristiansund -Kristiansund -Voss -Stavanger Ellers har jeg vært -Stavern -Grimstad -Fredrikstad -Tønsberg -Sarpsborg -Hemsedal -Trysil -Norefjell -Hamar -Kristiansand -Kragerø -Mandal Og sikkert andre steder jeg ikke kommer på i farta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #14 Del Skrevet 13. desember 2004 Dette er stedene jeg husker: - Ålesund - Ørsta og Volda - Molde - Kristiansund - Stavanger - Kristiansand - Tvedestrand - Kongsberg - Dalen i Telemark - Drangedal - Bø i Telemark - Skien - Porsgrunn - Fjone/Treungen/ Nissedal - Larvik - Tønsberg (Fjærholmen) - Sandefjord - Lillehammer - Hamar - Sjusjøen - Norefjell - Råde - Trysil - Fagerhøy - Har vært i det meste av Oslo og Akershus, men ikke akkurat på ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå