Huldra:) Skrevet 26. januar 2005 #401 Del Skrevet 26. januar 2005 Det får jeg da håpe! Hvis ikke vet jeg ikke hvem av de jeg vil ha! :-) Neida, det er nok bare samme mann, med mye hår og med lite hår! :-) Tihihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #402 Del Skrevet 26. januar 2005 Har begynt å tenke litt på musikk, tar vare på den laaaaange lista til Huldra, finner nok mye god isnpirasjon der! MUSIKKFORSLAG AHA Take on me ABBA Take A Chance On Me ABBA Dancing Queen Ace og base ???? Alannah Myles Lover Of Mine Andrea Boccelli Time To Say Goodbye Aretha Franklin I Say A Little Prayer Bangles Eternal Flame Bananarama Love in the first degree Barry White My everything Beatles I Wanna Hold Your Hand Bertine Z Fake your beauty Beyonce Crazy in Love Blondie Oh Mickey You're So Fine Blondie The Tide Is High Blue Sorry Seems To Be The Hardest Word Boy George Do You Really Want Britney Ops I did it again Britney Toxic Buggles Video Killed The Radio Star Cake I will Survive Cat Stevens FatherAndSon Christer Sandelin Den hon vill ha Chumbawamba Thubthumping Christina Aguilera Fighter Creedens Clearwater Proud Mary Creedens Clearwater Badmoon rising D12 ft. Eminem My Band Darren Hayes Insatiable David Bowie Space Oddity De La Soul All Good Di Derre Jenter Dido Thank You Dionne Warwick Say a Little Prayer Dire Straits Brothers In Arms Dirty Dancing The Time Of My Life (B. Medley & J. Warnes) Dirty Dancing Big Girls Don't Cry Disney Aladdin - A Whole New World Dusty Springfield Son Of A Preacherman Eagles Hotel California Elton John Can You Feel The Love Tonight (1) Elton John Sacrifice Elvis A Little Less Conversation Elvis Costello She Eric Clapton Wonderful Tonight Foreigner I Just Died In Your Arms Tonight Four Tops Sugar Pie Honey Bunch Franklin Bombadilla life Freestyle Vill ha dig Gorillaz Clint Eastwood Glen Madeiros Nothings Gonna Change My Love For You Gloria Gaynor I will Survive Grease Summer Nights Günther ding dong song Grease You're The One That I Want Gyllene Tider När vi två blir en Hot butter Popcorn Håkan Hellström Kom igen Lena Inner Circle Games People Play Irene Cara Fame Jan Johansen Se På Mig Jennifer Lopez Ain´t It Funny Jimmy Soul If you wanne be happy for the rest of you life Jive Bunny and the.. megamix John Denver Annies Song Josh Groban The Prayer Jimmy Cliff I Can See Clearly Now Kaoma Lambada Jörgen Slips Hvor har jeg sovet i natt Kiss I was made for loving you Lena P Det gör ont Madonna La Isla Bonita Mamas and the Papas California Dreaming Manfred Mann Quinn the Eskimo Marc Anthony I Need To Know Maria Blondie Martin Svensson Rymdraket Maroon 5 This love Matchbox Twenty Unwell Men At Work Land Down Under Milli Vanilli Girl You Know It's True Millie Small My Boy Lollipop Morten Abel Birmingham Ho Moulin Rouge Your Song (Ewan McGregor) Nancy Sinatra Summer Wine Nik Kershaw The Riddle Outlandish Aicha Paperboys w Keith Barcelona Queen Too Much Love Will Kill You Rachel Stevens Sweet Dreams (My LA Ex) Real group Sweedish hit medley Red Hot Chilli Peppers Californication Rednex Country roads Ricky Martin She Bangs Robbie Williams Let Me Entertain You Rune Rudberg Ut Mot Havet Sabrina Boys Boys Boys Samantha Fox Touch Me Silent forces rap møter banghra Steve Miller Joker (1) Supertramp The Logical So the kids forelska I lærern Thelma Houston Don't Leave Me This Way Three Doors Down Kryptonite Tom Jones It's Not Unusual Tom Jones Sexbomb Tommy Nilsson Öppna din dör Top Loader Dancing Moonlight Tori Amos A sorta fairytale UB40 Can't Help Falling In Love Ugly kid joe Cat's in the Cradle Venke Knutson Panic Vikingarna Blue Hawaii Vikingarna Leende Guldbruna Ögon Vikingarna Tiotusen röda rosor Village People YMCA Wham Wake Me Up Before You Go Go Winta Emotions Wet wet wet love is all around Beatles - all you need is love Cindy Looper - Time After Time DJ Sammy - You're My Angel Me & My - Dub i dub Nena - 99 Red Baloons Sonny and Cher - I Got You Babe sonny and cher - so happy together The Supremes - Mama Said / can`t hurry love Cher - It is in His Kiss Bon Jovi - living on a prayer Boney M Delbert McClinton - Roll the dice Bob Seger - C'est la vie Bruce Springsteen - From small things.. Reidar Larsen - Christine Björn Rosenström - Jag är så het Blues Brothers - Sweet home Chicago (live) ELO - Hold on tight to your dreams Jerry Lee Lewis - Great balls of fire Status Quo - Roll over Beethoven Tom Jones - Mama told me not to come Reidar Larsen - Me and my piano Bob Seger - Old time rock 'n roll Status Quo - Proud Mary Robbie Williams - Something beautiful Stevie Ray Vaughan - Scuttle buttin' Emmylou Harris - C'est la vie Status Quo - Good golly miss Molly Stephen Ackles - You're the one Lars Vegas Trio - Margareta (live) Denne MÅ du høre!!! Status Quo - Hound dog Joe Cocker - Unchain my heart Queen - Crazy little thing called love AC-DC - You shook me all night long Stevie Ray Vaughan - Look at little sister Elton John - Saturday night's alright Barbados - The lion sleeps tonight Stevie Ray Vaughan - Love struck baby Rockgalla - Good golly miss Molly (live) Status Quo - Rockin' all over the world Stephen Ackles - From small things… Just 4 fun - Hit the road Jack Quiet Riot - Cum on feel the noize Omar & the Howlers - Bad seed Hanson - Where's the love Stevie Ray Vaughan - Rude mood Mark Knopfler - Cannibals Stevie Ray Vaughan - Close to you Attack - Ooa hela natten ZZ Top – Tush George Thorogood - Hot Rod Lincoln Status Quo - The wanderer Niklas Strömstedt - Färja ut i rymden Kula Shaker - Hush Dave Alvin - Museum of heart Georgia Satellites - Hippy hippy shake Joe Cocker - You can leave your hat on Scissor Sisters - Take your mama out Ricky Martin - She bangs Bruce Springsteen - Stand on it G E & Strømstedt - En jävel på kärlek Barbados - Suspicious minds Tommy Emmanuel - Guitar boogie Dire Straits - Two young lovers Gipsy Kings - Hotel California Ron Wood - Seven days (live) David Lee Roth - Just a gigolo Delbert McClinton - Why me Bruce Springsteen - Where the bands are Elvis Presley - A little less conversation DDE - Ka e det du vil (live) Dire Straits - Twisting by the pool The Commitments - Mustang Sally Delbert McClinton - Lovey dovey Lenny Kravitz - Fly away Leningrad Cowboys - Those were the days Åge Aleksandersen - Rosalita Elvis Presley - T.R.O.U.B.L.E ELO - Roll over Beethoven Paul McCartney - Run devil run Gyllene Tider - Sommartider Los Lobos - La Bamba Dire Straits - Walk of life Georgia Satelites - Don't pass me by Men at work - Land down under Trøste & Bære - Jenter Robbie Williams - Me and my monkey (live) Gary Moore - Walking by myself Swinging Blue Jeans - Johnny B Good Apache Indian - Boom shack a la CC Cowboys – Tigergutt Velkomstmusikken: - før brudeparet ankommer festlokalet- 1 Bruce Springsteen - Waitin' on a sunny day 2 Bruce Springsteen - I'm going down 3 Chris Rea - The road to Hell 4 Omar & the Howlers - Bad seed 5 Soggy Bottom Boys - Man of constant sorrow 6 Velvet Goldmine - Make me smile 7 Leonard Cohen - Closing time 8 Jerry Lee Lewis - Crazy arms 9 Omar & the Howlers - Dimestore hoo doo 10 Reidar Larsen - Blue news 11 Fastball - The way 12 Proclaimers - I'm on my way 13 Dire Straits - Calling Elvis 14 Bruce Springsteen - Pink Cadillac 15 Tom Petty - Mary Jane's last dance 16 War - Low rider 17 Dire Straits - Sultans of swing 18 Seven Mary Three - Player piano 19 Aerosmith – Pink Taffelmusikken 1 Albert Hammond - It never rains… 2 3 Dog Night - Mama told me not to come 3 Elvis Presley - For the good times 4 Buffalo Springfield - For what it's worth 5 Ben King - Stand by me 6 Göran Ringbom - Min töis (Jersey girl) 7 Billy Swan - I can help 8 Bobby Darin - Dream lover 9 Dr.Hook - Sylvia's mother 10 Scott McKenzie - San Francisco 11 ELO - Showdown 12 Charlie Rich - The most beautiful girl 13 Elvis Presley - All shook up 14 Everly Brothers - All I have to do is dream 15 Creendence- I heard it through the grapevine 16 Bob Dylan - The man in me 17 The Byrds - Mr Tambourine man 18 Stealers Wheel - Stuck in the middle with you 19 Temptations - My girl 20 Van Morrison - Brown eyed girl 21 Dusty Springfield - Son of a preacher man 22 Rolling Stones - Time is on my side 23 Roy Orbison - Only the lonely 24 Herman's Hermits - No milk today 25 Searchers - Needles and pins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #403 Del Skrevet 26. januar 2005 Litt mer musikk: Lisa Ekdahl: When Did You Leave Heaven You're Gonna See A Lot Of Me It Was Just One Of Those Things My Heart Belongs To Daddy I Get A Kick Out Of You It Had To Be You Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 26. januar 2005 #404 Del Skrevet 26. januar 2005 Har dere bestemt hva brudevalsen skal danses til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #405 Del Skrevet 26. januar 2005 nei, så langt har vi ikke kommet ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 26. januar 2005 #406 Del Skrevet 26. januar 2005 Banneret er kjempefint. Synes absolutt at de fargene kan være de beste på en sånn side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #407 Del Skrevet 26. januar 2005 Tusen takk Lythande. Jeg tror nok muligens banneret blir veldig likt sånn det er nå, men kanskje jeg legger ut noen i farger og til en liten avstemning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #408 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei! Jeg likte også banneret kjempe godt! Må si du er en flittig liten mus her på forumet! Kjempe gøy! Har du tenkt noe mer på invittene da? Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #409 Del Skrevet 26. januar 2005 Har tenkt litt mer på invitter, må snart få kjøpt noe papir så jeg kan prøve meg fram. Det blir nok i blått og hvitt, sannsynligvis med strek-tegning av slottet på forsiden og med monogram inni... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #410 Del Skrevet 26. januar 2005 Det høres jo kjempe bra ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. januar 2005 #411 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei vennen! Titter innom deg...nok en gang for å ønske god natt! Dagene flyr og jeg vet nesten ikke foran eller bak på meg selv engang! Jobber med både skole og jobb dagen lang, så det er litt å stå i...og når jeg kommer hjem er det flyttingen som blir stående i fokus! Men jeg håper du gumman lilla har det bra, og at vi snart tastes igjen! Som sagt synes jeg din foreløpige idé mtp invittene dine høres kjempeflott ut, og den banneren var stilig! :-) Titter innom deg i morgen tidlig igjen jeg, natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. januar 2005 #412 Del Skrevet 26. januar 2005 Invitasjonene høres veldig fine ut! Knallbra ide med å ha slottet på fremsiden!!! Jeg er så fornøyd fordi jeg fikk til å ha monogram som "vannmerke" på invitasjonsteksten min. Kan absolutt anbefales. Det ble kjempefint! Lykke til i planleggingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #413 Del Skrevet 26. januar 2005 Blått og hvitt ble veldig pent! Jeg har også litt inslag av sølv, har bl.a. kjøpt Innbydelse-klistremerker i sølv, sølvtråd og sølvringer som henger to-og-to og det ble såååå fint! Nå må jeg bare finne ett papir som egner seg litt bedre for det jeg kjøpte i dag ble litt for tykt dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #414 Del Skrevet 26. januar 2005 Invitasjonene høres veldig fine ut! Knallbra ide med å ha slottet på fremsiden!!! Jeg er så fornøyd fordi jeg fikk til å ha monogram som "vannmerke" på invitasjonsteksten min. Kan absolutt anbefales. Det ble kjempefint! Lykke til i planleggingen!!! Kommer til å ha monogrammet i bakgrunnen, enten i form av vannmerke eller trykt på eget papir og at selve invitasjonsteksten trykkes på transparent papir i overkant... hmmm... må nok bare leke litt til jeg finner ut av det. Skal ut og kjøpe litt papir i morgen hvis jeg er if rom til det... har liksom gått litt opp og ned med formen, blir liksom ikke helt frisk igjen... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #415 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei vennen! Titter innom deg...nok en gang for å ønske god natt! Dagene flyr og jeg vet nesten ikke foran eller bak på meg selv engang! Jobber med både skole og jobb dagen lang, så det er litt å stå i...og når jeg kommer hjem er det flyttingen som blir stående i fokus! Men jeg håper du gumman lilla har det bra, og at vi snart tastes igjen! Som sagt synes jeg din foreløpige idé mtp invittene dine høres kjempeflott ut, og den banneren var stilig! :-) Titter innom deg i morgen tidlig igjen jeg, natta! Hyggelig at du titter innom vennen. Hvem vet, kanskje vi ses på messenger i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. januar 2005 #416 Del Skrevet 26. januar 2005 Er du ikke i form enda??? :o Stakkars deg :trøste: Du må komme deg til legen om du ikke har vært der alt. Jeg har fått pencilin i dag... Mulig du også trenger det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #417 Del Skrevet 26. januar 2005 Nok en sen kveld, men nå er det natta. Krysser fingrene for god form i morgen, i såfall skal jeg ut og kjøpe litt papir så jeg kan få testa ut ideene mine ang invitasjoner. Håper hjemmesiden vår er oppe og går i morgen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 27. januar 2005 #418 Del Skrevet 27. januar 2005 Ønsker god bedring og en fin dag :rosasmil: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2005 #419 Del Skrevet 27. januar 2005 God bedring Tomias - og lykke til med papirhandelen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. januar 2005 #420 Del Skrevet 27. januar 2005 Nok en sen kveld' date=' men nå er det natta. Krysser fingrene for god form i morgen, i såfall skal jeg ut og kjøpe litt papir så jeg kan få testa ut ideene mine ang invitasjoner. Håper hjemmesiden vår er oppe og går i morgen også...[/quote'] Vi sees nok, vennen! Imorgen har jeg en etterlengtet "fridag", og har litt bedre tid til alt... Håper veldig at kjolen min kommer snart da!!! Og da skal du nok få høre det! Huff, den formen din... ...sender deg mange "bli helt frisk"-vibber jeg nå... Tenker på deg!!! Spennende med invitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå