Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007

Olifant

Anbefalte innlegg

Ti-hi.. så dårlig stelt er det vel ikke!

Jeg stiller mine tjenester til rådighet... er jo grenser for hvor mye jeg kan planlegge mitt eget allerede nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, enig med du! Tror npk jeg fortsetter å gå på messer selv etter at jeg har gifta meg jeg, hvis jeg har vennninner som har lyst på selskap.

Dette gjelder vel flere av oss, hvis jeg ikke tar feil... Er jo så gøy når folk skal gifte seg!!! Selv skal jeg være forlover for forloveren min i juli 2006, så jeg får full pakke med planlegging også etterpå! :wink: Bare superkoselig det!!!

Titter nå bare innom for å ønske deg ei herlig helg! Nå er vel formen på tilbakevendene kurs, ikke sant!?

Klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

MEN, jeg skal være MYE flinkere til å delta og vise interesse for andres bryllup enn hva min forlover gjør... Det er ganske trist og frustrerende når du ikke vil ta opp bryllup med sin egen forlover. Vil ikke mase for hun er ikke interessert. Kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, jeg skal være MYE flinkere til å delta og vise interesse for andres bryllup enn hva min forlover gjør...  Det er ganske trist og frustrerende når du ikke vil ta opp bryllup med sin egen forlover.  Vil ikke mase for hun er ikke interessert.  Kjipt.

Det høres skikkelig kjipt ut... En bør nesten ikke takke ja til å være forlover, hvis en heller ikke vil være interessert!!!

Uff, skjønner godt at det er frustrerende - men uansett, så vet du så altfor godt hvordan du ikke skal være!!!

---

HURRA for oppadstigende form, vennsen! :wink:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg surfa innom biblioteket sine sider og til min store lykke har de massevis av bøker om hjemmelagde kort. Kan være greit med noen tips til invitasjonene. :-)

De har en del bryllupsbøker også. :)

(Forresten, hvis du vil ha søkehjelp kan du poke meg på MSN, for jeg kan systemene deres godt. Jeg er bibliotekar. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har/hadde det koselig på messe med de andre bryllupsjentene! :wink:

Skulle ønske jeg kunne vært med jeg også...i stedenfor sitter jeg her og nyser av alt støvet som virvler rundt meg mens jeg pakker! *aaaaaaachoo*

:hoho:

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig selskap på messa i dag jenter!

Så bra at voffsen har kvikna til!

Har hatt det kjempekolelig hos svigers... var jo godt i gang etter tre glass sprudlevann på messa! :-)

Toria, vi ses sikkert helt plutselig! :-) vil på nd!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Okay, den messa var djevelens verk. Hannemor er i streik og jeg får ikke sove...

Hmmm... egentlig er det Huldras skyld at jeg ikke får sove. :tunge1:

Har lenge hatt lyst til å sette i gang med invitasjoner, men etter å ha sett hennes i dag er jeg jo helt gira. Lå i senga og tenkte og tenkte... måtte bare gi opp og stå opp til slutt....

Skal prøve meg på en kopp te og se om det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det bare jeg som ikke har møtt dere enda, vel...

Håper jeg får sjansen til det! :-)

Det er ikke bare deg. ;)

Hva med 19. februar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay, nå skal jeg ta det litt mer ro med bryllups-planlegging...

Det er ren og skjær galskap at jeg ikke får sove grunnet invitasjoner 20 mnd før bryllupet mitt!

Fikk ikke sove før nærmere 5 i natt og ergo; kjempetrøtt i dag. Men noe godt kom ut av det det hele! Holdt min kjære våken en studnt og han sto opp sent i dag. I det han er på vei ned trappa på jobben står en fyr og tømmer hele sykkelboden, inkludert det nye (brukte) kjøleskapet vårt som vi satt inn der på lørdag. Noen har bosatt seg i boden de siste dagene, skikkelig ekkelt å tenke på , både med brannfare og andre ting(skal spare dere for detaljene). I dag ryddet de altså ut av boden og hadde min kjære dratt på jobb til vanlig tid ville kjøleskapet vårt vært borte vekk. :-? Nå står det trygt der nede med en stor lapp om at det flyttes i løpet av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av visse andre her på forumet har jeg begynt å tenke på å komme i gang med en bryllupsside. Gleder meg til å komme igang med det, veldig glad i å pusle med sånt. Skal få hjelp av svigerfar (grafisk designer) til en del designet. Jeg ser for meg at siden vil være delt opp i disse sidene:

-om oss (hvem vi er, hvordan vi møttes, bilder etc.)

-forlovelsen

-bli-kjent-fest

-vielsen

-festen

-søndags-brunch

-gjesteliste (presentasjon av gjestene)

-forlovere (presentasjon av forloverne)

-toastmaster (litt om toastmaster, pluss kontaktinfo)

-brudepiker

-overnatting (info om forskjellige alternativer)

-transport m. kart (info om forskjellige alternativer)

-ønskeliste

-gjestebok

Noen som har flere forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Okay, den messa var djevelens verk. Hannemor er i streik og jeg får ikke sove...

Hmmm... egentlig er det Huldras skyld at jeg ikke får sove. :tunge1:

Har lenge hatt lyst til å sette i gang med invitasjoner, men etter å ha sett hennes i dag er jeg jo helt gira. Lå i senga og tenkte og tenkte... måtte bare gi opp og stå opp til slutt....

Skal prøve meg på en kopp te og se om det hjelper...

:hoho:

Nå er jeg spent på å høre hva du har tenkt rundt invitasjonene T!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig hvordan du brukte de hjertene til å lukke...

Likte i det hele tatt invitasjonene dine veldig godt! Mulig jeg må spørre pent om å ta en titt en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...