Olifant Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #301 Del Skrevet 21. januar 2005 Stakkars voffsen, han var helt rusa og sjangla ut av veterinæren! :o Øret hans ser ut (fritt sitert etter min 7 år gamle søster) som to vafler med syltetøy i mellom. Han har sydd masse i sitt glattbarberte øre og fått på en skumgummi lapp på undersiden... dere kan jo selv tenke der hva syltetøyet mellom øret og skumgummien er... :-( Nå har jeg min herlige lillesøster på overnattingsbesøk. Hun har godkjent brudepike kjolen jeg har falt for og synes det er veldig stas med slott! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 21. januar 2005 Lillesøster har lagt seg godt til rette i sofaen ved siden av meg og ser på Ronja Røverdatter på DVD (jeg elsker den filmen), er vel strengt tatt leggetid, men hva har man vel ikke storesøstre til? Jeg har satt meg godt til rette med en kopp te og koser meg med panduro katalogen! :-) Mye inspirasjon å hente der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2005 #303 Del Skrevet 21. januar 2005 Panduro katalogen? Hvor kan jeg få tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #304 Del Skrevet 21. januar 2005 Katalogen kan du bestille på www.panduro.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2005 #305 Del Skrevet 21. januar 2005 Sitat Katalogen kan du bestille på www.panduro.no. Takk Da er katalogen bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #306 Del Skrevet 21. januar 2005 Har tenkt litt på å få sydd meg kjole... fant denne tråden her på bryllup.dk og tror nok jeg må innom denne damen. Røff kjole, litt rembo-inspirert (jeg vil nok ha litt mer vidde på min), og så syr hun om til selskapskjole etterpå! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #307 Del Skrevet 21. januar 2005 samme innlegg to ganger... her gikk det unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. januar 2005 #308 Del Skrevet 21. januar 2005 tomias skrev: Stakkars voffsen, han var helt rusa og sjangla ut av veterinæren! :o Øret hans ser ut (fritt sitert etter min 7 år gamle søster) som to vafler med syltetøy i mellom. Han har sydd masse i sitt glattbarberte øre og fått på en skumgummi lapp på undersiden... dere kan jo selv tenke der hva syltetøyet mellom øret og skumgummien er... :-( Nå har jeg min herlige lillesøster på overnattingsbesøk. Hun har godkjent brudepike kjolen jeg har falt for og synes det er veldig stas med slott! :-) Næh, så herlig!!! Det var en skikkelig søt beskrivelse..."to vafler med sylteøy i mellom"...fytti, mange gullkorn fra barnemunn, det skal være sikkert!!! Dakkar voffsen, men tenk - nå får han det vel så meget bedre når såret er grodd, ikke sant!?! Søt brudepike-kjole...vi tenker i like baner der!!! Og som en liten prinsesse ville jo lillesøster virkelig passet inn i et slottsbryllup! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. januar 2005 #309 Del Skrevet 21. januar 2005 tomias skrev: Har tenkt litt på å få sydd meg kjole... fant denne tråden her på bryllup.dk og tror nok jeg må innom denne damen. Røff kjole, litt rembo-inspirert (jeg vil nok ha litt mer vidde på min), og så syr hun om til selskapskjole etterpå! :-) Stilig kjole forresten! Utrolig stilig, og ikke minst er det artig å ha noe som er helt spesielt for deg...ingen "hjemmesydd" kjole blir jo helt lik! Tøft at hun syr om til selskapskjole da...to fluer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2005 #310 Del Skrevet 22. januar 2005 Unger får sagt det! Kjolen var kjempestilig. Veldig greit hvis du kan sy den om til selskapskjole etterpå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #311 Del Skrevet 22. januar 2005 Da har jeg kjøpt billett til brudemesse i morgen! Gleder meg masse! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #312 Del Skrevet 22. januar 2005 YEAH YEAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2005 #313 Del Skrevet 22. januar 2005 Dere blir en liten gjeng i morgen skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #314 Del Skrevet 22. januar 2005 Vi blir i hvertfall FEM! Og det blir jo koselig. Jeg synes det er greit å ha ansikt å forholde seg til når vi skravler så fælt. The Bride vet jo hvoedan jeg ser ut så skal huke tak i meg om hun ser meg der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 22. januar 2005 Ja, koselig å ha noen å gå med. Jeg skulle jo egentlig gå sammen med min kommende svigerinne som gifter seg i September, men hun dropper det ettersom det meste er i boks for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2005 #316 Del Skrevet 22. januar 2005 Det meste er i boks for min del også men det er jo morsomt å se alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 22. januar 2005 Ja, enig med du! Tror npk jeg fortsetter å gå på messer selv etter at jeg har gifta meg jeg, hvis jeg har vennninner som har lyst på selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2005 #318 Del Skrevet 22. januar 2005 Ja, hvorfor ikke Tenk på all ekspertisen du vil sitte inn med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #319 Del Skrevet 22. januar 2005 Ja, hadde det vært marked for bryllupsplanlegging i Norge så kunne jeg drevet med dette fulltid jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #320 Del Skrevet 22. januar 2005 Det kunne ikke jeg ha gjort, for jeg har ikke peiling på hva jeg gjør! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå