Gå til innhold

Super digge pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Sier akkurat det jeg mener og tåler ikke folk det så bør de bli litt mindre hårsåre. Det er mye konkurranse blant fine damer med naturlige pupper. Både de med store og små. Det er bare sannhet. Er det for vondt å høre så kutt ut silikon. Holde dere i det minste unna store silikonpupper! De er jo kjent for å lokke til seg menn som bare vil bruke de til knulling. 

Bruker du kvinner til andre ting!!!?????

Anonymkode: b6d27...4d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du la folk få ta sine egne valg!!!

Folk må få ta egne valg, inntil det går ut over andre. Om min mor hadde silikonpupper hadde jeg for alltid vært nødt til, som barnet hennes, å forsvare silikonpupper og tenke at det er normalt. I stedet for å være født som jeg er. 

Du må ta egne valg, men du er faktisk ikke alene selv om du sku tro det. Du påvirker andre.

Anonymkode: cdb8d...d96

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hun skal da for faen være ei god mor og ikke oppføre seg som ei forbanna tenåringsjente som tror hun får bedre pupper av silikon og da blir alt perfekt. Er hun mor så skal hun tenke på ungene før puppene sine. Ikke kaste bort penger på dritt og lort. De puppene vil henge uansett, og blir mye verre en naturlige pupper. Så må hun fikse de på nytt og kaste bort enda mer penger. Fy faen så hjernevaska noen kvinnfolk er blitt. Når hun skal legge inn så mye så blir det bare stygt. 

Hei booty Hunter. Ingen som vil ha deg ? Jeg er en fantastisk god mor. Gift i 9 år så jeg vil fortsette å være attraktiv for min mann. Og der blir definitivt ikke stygt.  Du kan google kim kardashian, hun har akkurat den str. 

Anonymkode: 5089f...95b

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om den eneste mannen jeg noen gang har hatt sex med vil se på meg som sexobjekt så er det jo fantastisk 😁

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har råd tid til å ta nødvendig operasjon om jeg må.

jeg er 180 og ganske bred i skuldrene. En B ser ut som guttepupper på meg 

4 unger fordi 1 egg delte seg og ga meg vakre tvillinger.

Og det med å se ut som en bimbo er jo så langt bak mål at jeg svarer ikke mer på den.

Da jeg hadde F i str så hadde jeg symmetrisk kropp.  Jeg har typisk timeglass figur og ganske fornøyd med meg selv. Men én B i str er uaktuelt. 

Noe mer dere misunnelige gråe mus lurer på ? Jeg er digg og det må også mine pupper være. Deg er normalt for en 29 åring eller hva ? 

Jeg vet ikke om du tok svaret mitt ille opp eller hva. Jeg er ikke like høy som deg, men ikke langt ifra heller. Men jeg har smale skuldre og veldig slank/tynn kropp, så for min del høres B helt topp ut. Respekterer likevel 100% at du ønsker større bryster, men synes også at du bør ta til deg tips om "for store" innlegg og muligheten for at de vil henge etter kort tid.

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja absolutt :) 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei booty Hunter. Ingen som vil ha deg ? Jeg er en fantastisk god mor. Gift i 9 år så jeg vil fortsette å være attraktiv for min mann. Og der blir definitivt ikke stygt.  Du kan google kim kardashian, hun har akkurat den str. 

Jo takk litt for mange enda de ikke vet noe om meg. Du skjønner kvinner går også etter utseendet. ikke bare menn som gjør det og jeg er super fornøyd med hvordan jeg ser ut. Hadde bare ALLE kvinner også vært fornøyd med hvordan de ser ut. Uten å måtte legge seg under kniver først..

Jeg dater ei som jeg faktisk håper det kan bli noe seriøst med. Hun jobber på treningsenteret jeg trener på. Håper jeg kan få medlemskapet billigere snart ;) Bryr meg ikke om hvordan puppene dine ser ut da jeg ikke har tenkt å møte deg eller knulle deg. Meningen min om sånne pupper har jeg alt sagt. Digger rumpa til Kim. Hadde du hatt sånn rumpe så hadde du nok ikke fått fred fra meg. Flott at du har en mann som liker deg for den du er (tviler på han er sammen med deg pga silikonpuppene) og sånn du ser ut. Ingenting er jo bedre enn det :)Ønsker da ikke at noen skal være ensom. Ikke min verste fiende en gang..eller jo av og til min verste fiende. Hadde bare damer vert mer opptatt av rumpa i stedet for å silikonpupper.. 

Forresten..Kim K er mange millionær og kan bytte ut og fikse puppene sine så mye hun vil. 

Endret av Axl Rose
Skrevet
27 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jo takk litt for mange enda de ikke vet noe om meg. Du skjønner kvinner går også etter utseendet. ikke bare menn som gjør det og jeg er super fornøyd med hvordan jeg ser ut. Hadde bare ALLE kvinner også vært fornøyd med hvordan de ser ut. Uten å måtte legge seg under kniver først..

Jeg dater ei som jeg faktisk håper det kan bli noe seriøst med. Hun jobber på treningsenteret jeg trener på. Håper jeg kan få medlemskapet billigere snart ;) Bryr meg ikke om hvordan puppene dine ser ut da jeg ikke har tenkt å møte deg eller knulle deg. Meningen min om sånne pupper har jeg alt sagt. Digger rumpa til Kim. Hadde du hatt sånn rumpe så hadde du nok ikke fått fred fra meg. Flott at du har en mann som liker deg for den du er (tviler på han er sammen med deg pga silikonpuppene) og sånn du ser ut. Ingenting er jo bedre enn det :)Ønsker da ikke at noen skal være ensom. Ikke min verste fiende en gang..eller jo av og til min verste fiende. Hadde bare damer vert mer opptatt av rumpa i stedet for å silikonpupper.. 

Forresten..Kim K er mange millionær og kan bytte ut og fikse puppene sine så mye hun vil. 

Jeg er latiner så den rumpa har jeg fått helt ufrivillig 🙄 Jeg er ute etter å balansere kroppen slik at jeg føler meg som meg igjen. Ikke har jeg tenkt å vise fram disse puppene til noen andre heller. Om de vil henge litt så er det jo greit.  Jeg har alltid hatt store pupper og hofter /rumpe . Blir liksom ikke 20 igjen men litt symmetri 

Skrevet
31 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Du hater silikonpupper we know, men å sprøyte fett inn i rumpa DET er helt greit?! Ja, ok.

Anonymkode: d671a...b82

• Liker 1
Skrevet

Hver og en må gjøre det de selv ønsker med kroppen sin, MEN hvor har kvinner fått ideen sin fra om at kroppen deres ikke er bra nok fra. Det kommer fra et sted, ikke sant? Jeg er trebarnmor og likner ikke Barbie. Hvorfor finne seg i at noen skal tjene penger på å fortelle deg at du ikke er bra nok? Det kommer i drypp. Ikke ante jeg at rynker var feil, ikke ante jeg at kosemage er feil, ikke ante jeg at ammepupper er feil, ikke ante jeg at flate rumpe er feil, ikke ante jeg at smale lepper er feil, ikke ante jeg at tigerstriper/ strekkmerker er feil, ikke ante jeg at sommerfugl-fitte er feil og nå begynner dem for faen meg å antyde at brysvorter kan være er feil. Ser dere ikke hvor kynisk og destruktiv denne utviklingen er? Denne boksen blir trangere og trangere. Kjære medsøstre, få hode ut av rumpa og blikket opp og frem. Kjemp for det som betyr noe, tren, spis god mat og ha deilig sex. Mye mer oppbyggende. Slutt med dette tullet NÅ, og hold dere unna de som antyder at du ikke er flott nok, de prosjiserer kun sitt egen utilstrekkelighet over på dere for å 1.tjene penger 2. Føle seg bedre selv.

Anonymkode: ddfa1...937

• Liker 1
Skrevet

450 høres mye ut.

Jeg har 300 og ville ikke hatt noe større. Er 175 cm høy med hofter og rumpe. 

Anonymkode: 9e9f0...989

Skrevet

Jeg er 173 cm og ingen bryster igjen etter svangerskap og amming. Bare masse tom hud som trenger å bli utfylt. Til meg anbefalte kirurgen 350 gr. Som han sa, jo høyere man er, jo mer kan man legge inn. Det har også noe å si hvordan su er proposjoner og hvor bred du er over brystet. Har du vært på konsultasjon TS? Snakk med kirurgen og si hva du er ute etter, han vil måle og sammen kommer dere frem til hva som blir best på deg. 400-450 gr trenger nødvendigvis ikke se så stort ut, det kommer an på kroppen til personen som skal ha det.

Anonymkode: 3c99b...6ed

Skrevet

Det er ikke størrelsen som betyr noe om de er fine eller ikke

Anonymkode: 9afc8...ce4

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Takk for at du stakk innom. Overskriften er litt misvisende jeg vet. 

Men, jeg skal ta silikon i mars. 4 unger og bryster som ikke finnes lenger. Jeg har sett for meg 450-500 cc. Noen med erfaring? Jeg vet at jeg har plass fordi jeg tok løft nå i høst og da sa kirurgen det. Tidligere har jeg brukt F og nå etter løft bare en B 😞 

Jeg synes dr. Eddy Dona har veldig fine og oversiktelige videoer om brystløft- og forstørrelse. Det er mange andre faktorer som spiller inn utover høyden når det kommer til hvilket implantat som er best for deg. Sjekk feks denne spillelisten:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLFjFbxv7XqWHirov0fLyGDZZI0TtPxyEK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...