AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Hei. Takk for at du stakk innom. Overskriften er litt misvisende jeg vet. Men, jeg skal ta silikon i mars. 4 unger og bryster som ikke finnes lenger. Jeg har sett for meg 450-500 cc. Noen med erfaring? Jeg vet at jeg har plass fordi jeg tok løft nå i høst og da sa kirurgen det. Tidligere har jeg brukt F og nå etter løft bare en B 😞 Anonymkode: 5089f...95b
Silfen Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Bare gjør det, så får du ikke fine bher lenger og puppene siger fortere og du må gjøre det på nytt om få år. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 14 minutter siden, Silfen skrev: Bare gjør det, så får du ikke fine bher lenger og puppene siger fortere og du må gjøre det på nytt om få år. Mine er like fine etter 10 år. Cluet er relativt små proteser under muskel og nøye med bh-bruk. Anonymkode: 69d96...a96
Silfen Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine er like fine etter 10 år. Cluet er relativt små proteser under muskel og nøye med bh-bruk. Anonymkode: 69d96...a96 Men et halvt kilo som hun vil ha er jo ikke små ... 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: Men et halvt kilo som hun vil ha er jo ikke små ... Nei, det er sant. Ville gått for 300 gram om jeg var TS. Store proteser ser pent ut med en gang, men de mindre holder seg flotte over lang tid. Anonymkode: 69d96...a96
Silfen Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er sant. Ville gått for 300 gram om jeg var TS. Store proteser ser pent ut med en gang, men de mindre holder seg flotte over lang tid. Anonymkode: 69d96...a96 Nemlig. Og iom at TS allerede har hatt behov for å løfte er sannsynligheten at de dropper raskt større og.
Gjest Axl Rose Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 Å helvete.. 4 unger og vil leke deilig bimbo med silikon. Jævlig sexy Hør på @Silfen hun har forstått det!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #8 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Å helvete.. 4 unger og vil leke deilig bimbo med silikon. Jævlig sexy Hør på @Silfen hun har forstått det! Hvor mange barn har du? Anonymkode: b6d27...4d4 2
Gjest Axl Rose Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange barn har du? Anonymkode: b6d27...4d4 Hva har det med saken å gjøre? Jeg har da ikke tenkt å få silikonpupper? Endret 9. februar 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #10 Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Hva har det med saken å gjøre? Jeg har da ikke tenkt å få silikonpupper? `Men hva har det med saken at hun har 4 barn??? Anonymkode: b6d27...4d4 1
Djungelvrål Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 Jeg syns det hørs digert ut med mindre du ikke er 1,80 høy og har over gjennomsnittet brede hofter. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: `Men hva har det med saken at hun har 4 barn??? Anonymkode: b6d27...4d4 Amming.... eller bare at brystene gjerne forandrer seg etter flere svangerskap i seg selv. Anonymkode: 6168c...a05
Ferny Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 B er jo drømmestørrelsen! Jeg har A. Skulle jeg operert, så hadde jeg valgt B. Og jeg er lang i kroppen. MEN, det var en avsporing. Ville hørt på Silfen. Ikke lurt å legge inn for mye med tanke på tyngdekraften.
Gjest Axl Rose Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: `Men hva har det med saken at hun har 4 barn??? Anonymkode: b6d27...4d4 Hun skal da for faen være ei god mor og ikke oppføre seg som ei forbanna tenåringsjente som tror hun får bedre pupper av silikon og da blir alt perfekt. Er hun mor så skal hun tenke på ungene før puppene sine. Ikke kaste bort penger på dritt og lort. De puppene vil henge uansett, og blir mye verre en naturlige pupper. Så må hun fikse de på nytt og kaste bort enda mer penger. Fy faen så hjernevaska noen kvinnfolk er blitt. Når hun skal legge inn så mye så blir det bare stygt. Endret 9. februar 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #15 Skrevet 9. februar 2017 7 minutter siden, Bootyhunter skrev: Hun skal da for faen være ei god mor og ikke oppføre seg som ei forbanna tenåringsjente som tror hun får bedre pupper av silikon og da blir alt perfekt. Er hun mor så skal hun tenke på ungene før puppene sine. Ikke kaste bort penger på dritt og lort. De puppene vil henge uansett, og blir mye verre en naturlige pupper. Så må hun fikse de på nytt og kaste bort enda mer penger. Fy faen så hjernevaska noen kvinnfolk er blitt. Når hun skal legge inn så mye så blir det bare stygt. Nå må du la folk få ta sine egne valg!!! Anonymkode: b6d27...4d4 1
Gjest Axl Rose Skrevet 9. februar 2017 #16 Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå må du la folk få ta sine egne valg!!! Anonymkode: b6d27...4d4 Ja åffcårs. Men Norge blir da litt trist hvis flere kvinner blir hjernevaska og over halvparten av norske kvinner må ha falske pupper. Vi menn må jo kjempe om de sexy kvinnfolka med naturlige, gode og myke puppene. Selv om jeg som oftest får det som jeg vil så må jeg av og til sloss for det
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #17 Skrevet 9. februar 2017 Jeg har råd tid til å ta nødvendig operasjon om jeg må. jeg er 180 og ganske bred i skuldrene. En B ser ut som guttepupper på meg 4 unger fordi 1 egg delte seg og ga meg vakre tvillinger. Og det med å se ut som en bimbo er jo så langt bak mål at jeg svarer ikke mer på den. Da jeg hadde F i str så hadde jeg symmetrisk kropp. Jeg har typisk timeglass figur og ganske fornøyd med meg selv. Men én B i str er uaktuelt. Noe mer dere misunnelige gråe mus lurer på ? Jeg er digg og det må også mine pupper være. Deg er normalt for en 29 åring eller hva ? Anonymkode: 5089f...95b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #18 Skrevet 9. februar 2017 28 minutter siden, Bootyhunter skrev: Ja åffcårs. Men Norge blir da litt trist hvis flere kvinner blir hjernevaska og over halvparten av norske kvinner må ha falske pupper. Vi menn må jo kjempe om de sexy kvinnfolka med naturlige, gode og myke puppene. Selv om jeg som oftest får det som jeg vil så må jeg av og til sloss for det For noen ekle fordommer du har! Anonymkode: b6d27...4d4 1
Djungelvrål Skrevet 9. februar 2017 #19 Skrevet 9. februar 2017 Du slår meg ikke akkurat som en reflektert 4 barnsmor..... 1
Gjest Axl Rose Skrevet 9. februar 2017 #20 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For noen ekle fordommer du har! Anonymkode: b6d27...4d4 Sier akkurat det jeg mener og tåler ikke folk det så bør de bli litt mindre hårsåre. Det er mye konkurranse blant fine damer med naturlige pupper. Både de med store og små. Det er bare sannhet. Er det for vondt å høre så kutt ut silikon. Holde dere i det minste unna store silikonpupper! De er jo kjent for å lokke til seg menn som bare vil bruke de til knulling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå