Gå til innhold

Risiko ved narkose!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herrlighet! Nå våknet jeg fra narkosen for 2 timer siden.  Og jeg føler meg heeelt topp. Føler meg bedre enn før operasjonen. Jeg trodde det kommer til å bli vanskelig å måtte bare puste gjennom munnen  men dette går jo bare veldig fint. Også har jeg klart å spise en del, drikke masse vann og tatt meg en liten gåtur rundt på klinikken. 

Tusen takk for alle kommentarene deres og at dere prøvde å berolige meg 😊 ts 

Anonymkode: bae25...fdb

Ser du, det gikk helt fint. I Norge er narkose trygt, det er svært sjelden noe skjer og skjer det noe så er det gjerne en grunn til det som en bakenforliggende sykdom el. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Antoinette skrev:

Ser du, det gikk helt fint. I Norge er narkose trygt, det er svært sjelden noe skjer og skjer det noe så er det gjerne en grunn til det som en bakenforliggende sykdom el. 

Ja det gikk bra. Gjorde dette i utlandet da (europa). Men legene var jo bare kjempe flinke og hele helsepersonellet på denne klinikken er jo bare helt topp.  😊 ts 

Anonymkode: bae25...fdb

Skrevet

Risikoen er minimal om du er normalvektig, ikke røykende og ikke allergisk. Jeg har alltid vært redd for narkose, men har måttet tatt det to ganger. Utrolig deilig å våkne etterpå. Føles som du har hatt en utrolig god natts søvn.

Anonymkode: f938b...c9d

Skrevet

En onkel av meg døde av narkose. Men han var relativt gammel og svak i utgangspunktet, da... 

Anonymkode: 3af8f...909

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...