AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Del Skrevet 9. februar 2017 Ahh jeg spyr snart! Kjenner det vrir seg innvendig av å ha dem på besøk! Hvorfor føler du det sånn? Anonymkode: d2017...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg er også møkk lei mine. De er sjeldent på besøk, og det er like greit. Bare gled deg til foreldrene dine drar igjen, det er forhåpentligvis ikke så lenge til. Anonymkode: d1f17...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 9. februar 2017 #3 Del Skrevet 9. februar 2017 Familie generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omvendt Skrevet 9. februar 2017 #4 Del Skrevet 9. februar 2017 om det går an å ikke bli det ønsker jeg meg oppskriften på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Del Skrevet 9. februar 2017 Jepp, de besøker meg aldri. Men blir bare demotivert av og føler meg trykket ned når jeg prater med dem på telefon. Anonymkode: 491b6...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #6 Del Skrevet 10. februar 2017 Ja, men stort sett bare når jeg er pms. Da kan mamma dra til helvete. Pappa har jeg gitt opp og vi har svært lite kontakt. Anonymkode: 78032...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #7 Del Skrevet 10. februar 2017 yep, men det går veldig i perioder. Jeg er jo selvsagt uendelig glad i dem, men vi er veldig forskjellige (de er veldig kristne blant annet) så jeg kan bli veldig gal av å ha de rundt meg i lengre strekk av gangen... Anonymkode: 0ae45...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå