Gå til innhold

Dårlig stemning på jobben etter spøk i lunsjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:skratte: 

Hadde det vært meg, vel..Jeg ler av det meste, men enkelte kan nok tenke at det var over streken :) 

Har ikke lest hele tråden, men du kan vel alltid ta henne tilside på jobb og si unnskyld.. "Du, det jeg sa her om dagen, med oldemoren og deg, jeg mente det ikke, skulle bare være en spøk, er vi ok?" :) 

Enkelte blir fornærmet av mye :)  Nå vet du, at du ikke kan si slike spøker til den personen igjen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.2.2017 den 10.36, Gjest Superbruker7 skrev:

Spør henne om oldemoren var hårsår og langsint.

Jepp. :Nikke: 

Anonymkode: abd7d...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2017 den 10.29, AnonymBruker skrev:

Vi diskuterte litt om slekt og sånn i lunsjen i går, at selv om man har tilgang til folkeregisteret så er det ikke sikkert alt der stemmer, og så var det en kollega som nevnte oldemoren sin som hadde barn med tre forskjellige og ble skilt i mellomkrigstiden, at ikke var sikkert at hennes oldefar var den som oldemoren hadde oppgitt at var det.

Og det ironiske her er at hun, altså kollegaen min, har tre barn med to forskjellige og er nå sammen med en som ikke er far til noen av dem. Har ikke vært gift, men uansett så utbrøt jeg, sånn litt på spøk "så det er der du har det fra!", og hun ble kjempesur og nå i dag ignorerer hun meg helt :( 

Var retten over streken? La hun ikke litt opp til det, når hun så muntert snakket om oldemoren på den måten?

Anonymkode: f44d1...111

Jeg tror ikke noe av det der stemmer altså (for å ta en trolig ukjent i forsvar). Folkeregisteret kan ikke svare på kollegaen til oldemoren til venninnen til kameraten til... eh, ja...  :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...