Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #1 Del Skrevet 8. desember 2004 Lurte på om jeg kan gi valpen min litt vafferl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 8. desember 2004 #2 Del Skrevet 8. desember 2004 det kan du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #3 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvorfor skal den ha vafler? litt dumt å venne han på usunne gode mennesketing?Hunden har ikke behov for vafler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #4 Del Skrevet 9. desember 2004 bare pass på at du gir den små biter og at de blir sevelgt(vaffler og boller har en tedens til å klistre seg i ganen, både på mennesker og dyr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. desember 2004 #5 Del Skrevet 9. desember 2004 Du kan gi hunden din vafler ja. Mine hunder har elsket vafler alle som en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. desember 2004 #6 Del Skrevet 10. desember 2004 Vi ler av hunden min når vi lager valfer, fordi han blir så vill. Sier at han "er en hund etter vafler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. desember 2004 #7 Del Skrevet 10. desember 2004 Sier at han "er en hund etter vafler" Den type hund har jeg også... Den får ikke vafler "som mat", men jeg bruker det som godbit, når det blir vafler til over. Skjærer de opp i små biter, og lar de tørke. Sånne "knasende" vafel-biter elsker den, og kan gjøre "hva som helst" for å få. Jeg går ofte med tørre vafel-biter i lomma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. desember 2004 #8 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvorfor skal den ha vafler? litt dumt å venne han på usunne gode mennesketing?Hunden har ikke behov for vafler? hallo... nå må vi ikke være helt hysteriske her da Mennesker har heller ikke behov for vafler, men vi spiser det innimellom allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 10. desember 2004 #9 Del Skrevet 10. desember 2004 hallo... nå må vi ikke være helt hysteriske her da Mennesker har heller ikke behov for vafler, men vi spiser det innimellom allikevel. Koselig å skjemme de bort litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toantine Skrevet 11. desember 2004 #10 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvorfor skal den ha vafler? litt dumt å venne han på usunne gode mennesketing?Hunden har ikke behov for vafler? Det har ikke mennesker heller. Men vafler er godt, og en smakebit tar ingen skade av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå