Wildsheep Skrevet 7. februar 2017 #1 Del Skrevet 7. februar 2017 Dette er litt skummelt 😀 Jeg har gått flere runder med meg selv. Men har bestemt meg for å ta sjansen. Det er ikke så lett å finne nye venner i voksen alder. Er du som jeg på jakt etter en bestevenn, så ikke vær redd for å ta kontakt. Så vi kan fortelle hverandre litt om oss selv. Håper du er her en plass 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. februar 2017 #2 Del Skrevet 8. februar 2017 Kan gjerne chatte med deg om du vil 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildsheep Skrevet 8. februar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2017 Fortell litt om deg selv da Winza 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellance Skrevet 10. februar 2017 #4 Del Skrevet 10. februar 2017 Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildsheep Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 10. februar 2017 12 timer siden, Bellance skrev: Hvor bor du? Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah1991 Skrevet 10. februar 2017 #6 Del Skrevet 10. februar 2017 Kan gjerne chatte med deg jeg😊 Jeg heter Sarah, jeg er 25 og bor i Rakkestad. Jeg har en hund, en katt, en kjæreste og en sønn. Jeg er veldig interessert i tv-serier, og spesielt da Game of Thrones, Misfits og Life/Planeten vår med David Attenborough. Jeg liker også å skrive, gå turer, kjøre bil og bare være ute☺ Jeg er barne-og ungdomsarbeider, men ønsker å utdanne med som helsefagarbeider☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oneD89 Skrevet 20. mars 2017 #7 Del Skrevet 20. mars 2017 Vil gjerne snakke og bli kjent jeg også bor i Larvik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå