AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Del Skrevet 7. februar 2017 Har du et godt inntrykk av noen av disse damene? Beskriv gjerne hva du synes om de ulike personene. Gjelder damer i hovedsak. Herborg Kråkevik Ingebjørg Bratland Linne Myhre Hanne Sørvaag Sylvi Listhaug Hadia Tajik Silje Torp Marit Bjørgen Solveig Kloppen Camilla Herrem Trine Rein Ine Jansen Else Kåss Furuseth Sandra Borch Eva Weel Skram Anonymkode: decca...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Del Skrevet 8. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du et godt inntrykk av noen av disse damene? Beskriv gjerne hva du synes om de ulike personene. Gjelder damer i hovedsak. Herborg Kråkevik Ingebjørg Bratland Linne Myhre Hanne Sørvaag Sylvi Listhaug Hadia Tajik Silje Torp Marit Bjørgen Solveig Kloppen Camilla Herrem Trine Rein Ine Jansen Else Kåss Furuseth Sandra Borch Eva Weel Skram Anonymkode: decca...d06 Ja, men det er ikke så viktig å være venninne med disse kjendisene. Anonymkode: 0d279...347 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Del Skrevet 8. februar 2017 Kanskje Else? Har ikke sett så mye på henne, men hun virker kul. Og Eva fordi hun er virker smart og er interessant. Ellers er det noen jeg ikke vet hvem er.... Anonymkode: 7ec27...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritneyBitch Skrevet 8. februar 2017 #4 Del Skrevet 8. februar 2017 Vet ikke hvem alle er, men det er ikke umiddelbart noen som får meg til å tenke at hun skulle jeg gjerne vært venninne med. Flesteparten av dem virker veldig slitsomme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 8. februar 2017 #5 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg kjenner ingen av dem, men jeg ser for meg at: Herborg Kråkevik vil være for intens og ujevn i humøret til at jeg kunne vært mye sammen med henne. Ingebjørg Bratland vet jeg ikke hvem er. Linnea Myhre og jeg kunne sikkert hatt det gøy på fest hvis vi havnet i samme sofa og folk rundt oss ble fulle og teite.. Vi har ganske lik humor. Hanne Sørvaag virker veldig snill og søt, men jeg aner ikke om vi hadde kommet på noe å snakke om. Sylvi Listhaug virket stille og nesten litt forknytt i Hjemme hos Kloppen. Jeg tror ikke vi hadde funnet tonen. Hadia Tajik virker for glatt til at jeg tror vi hadde matchet særlig godt. Jeg vet ikke om jeg ville følt meg sikker på om hun virkelig mente det hun sa eller var politiker. Silje Torp vet jeg ikke hvem er. Marit Bjørgen - virker kjempesøt men jeg tror ikke vi har noen verdens ting til felles. Solveig Kloppen kunne jeg sikkert blitt venninne med. Hun har mange sider og virker som et åpent menneske med massevis av humor og selvironi. Dem liker jeg. Camilla Herrem kjenner jeg igjen på bilder men jeg har ikke noe inntrykk av henne. Trine Rein kunne jeg sikkert hengt litt sammen med. Jeg tror hun er et praktisk menneske. Vi kunne hjulpet hverandre å sette opp tapeter mens vi delte en flaske vin. Ine Jansen - er det hun som spiller dama til Thomas Gjertsen? Kan ikke se for meg hvordan hun er privat. Else Kåss Furuseth blir nok også litt for intens for meg. Hun hadde sikkert pratet hull i hodet på meg, og så hadde jeg latt være å svare hver gang hun ringte, og så hadde hun troppet opp på døra for å få svar på hvorfor jeg oppførte meg bedritent. Det hadde blitt litt slitsomt. Sandra Borch har stilt opp på så mye rart at jeg ikke skjønner et kvekk av henne. Eva Weel Skram er venninne med Tone Damli, så nei. Hun er sikkert veldig, veldig, veldig opptatt av sminke og sånt. Det er ikke jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Del Skrevet 8. februar 2017 Nei: Herborg Kråkevik Hadia Tajik Marit Bjørgen Sandra Borch Ingen formening: Ingebjørg Bratland Hanne Sørvaag Linne Myhre Silje Torp Solveig Kloppen Camilla Herrem Trine Rein Ine Jansen Else Kåss Furuseth Eva Weel Skram Ja! : Sylvi Listhaug Anonymkode: 67841...9b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. februar 2017 #7 Del Skrevet 8. februar 2017 Ville aldri hatt en kjendis som venninne! Alltid stå i skyggen, liksom. Nei, takke meg til likesinna venninner på samme nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Del Skrevet 8. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei: Herborg Kråkevik Hadia Tajik Marit Bjørgen Sandra Borch Ingen formening: Ingebjørg Bratland Hanne Sørvaag Linne Myhre Silje Torp Solveig Kloppen Camilla Herrem Trine Rein Ine Jansen Else Kåss Furuseth Eva Weel Skram Ja! : Sylvi Listhaug Anonymkode: 67841...9b4 Sylvi Listhaug? Grøss, hadde vært ei slitsom venninne, tror jeg.... Anonymkode: 7ec27...eed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 8. februar 2017 #9 Del Skrevet 8. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du et godt inntrykk av noen av disse damene? Beskriv gjerne hva du synes om de ulike personene. Gjelder damer i hovedsak. Herborg Kråkevik - Absolutt nei, alt for intens Ingebjørg Bratland - Vet ikke hvem det er Linne Myhre - Nei, virker for kritisk Hanne Sørvaag - Ja, har en smittende latter Sylvi Listhaug - Nei, for kjerring Hadia Tajik - Nei, for kjedelig Silje Torp - Ja, hun virker morsom Marit Bjørgen - Nei Solveig Kloppen - Ja Camilla Herrem - Nei Trine Rein - Ja, hun virker mest lik meg som person Ine Jansen - Vet ikke Else Kåss Furuseth - Ja i små doser Sandra Borch - Ja Eva Weel Skram - Vet ikke, hun virker litt kjedelig Anonymkode: decca...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2017 #10 Del Skrevet 8. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du et godt inntrykk av noen av disse damene? Beskriv gjerne hva du synes om de ulike personene. Gjelder damer i hovedsak. Herborg Kråkevik Ingebjørg Bratland Linne Myhre Hanne Sørvaag Sylvi Listhaug Hadia Tajik Silje Torp Marit Bjørgen Solveig Kloppen Camilla Herrem Trine Rein Ine Jansen Else Kåss Furuseth Sandra Borch Eva Weel Skram Anonymkode: decca...d06 Nei, kommer aldri til å oppsøke noen av dem for å bli en venn eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. februar 2017 #11 Del Skrevet 8. februar 2017 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #12 Del Skrevet 8. februar 2017 4 minutter siden, O.G. skrev: Nei, kommer aldri til å oppsøke noen av dem for å bli en venn eller noe annet. Tror ikke at DET var spørsmålet Anonymkode: 7ec27...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2017 #13 Del Skrevet 8. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror ikke at DET var spørsmålet Anonymkode: 7ec27...eed Nja, men det var uansett et finere svar enn det jeg egentlig kunne funnet på å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 9. februar 2017 #14 Del Skrevet 9. februar 2017 Herborg Kråkevik - Hun er morsom, og jeg er sannsynligvis laidback nok til at vi kunne funket som venner Ingebjørg Bratland - måte sjekke hvem hun er, men joda, bra dame av det jeg leste (portettintervju). Linne Myhre - muligens litt for gretten Hanne Sørvaag - hun kunne jeg glatt gått på byen med, tror vi hadde vært en god match Sylvi Listhaug - for frp'er, tror ikke jeg kunne vært venn med noen som står så langt fra meg politisk Hadia Tajik - kanskje, har ikke fått noe inntrykk av henne som privatperson, liker henne som politiker Silje Torp - usikker, sjelden jeg liker humoren hennes Marit Bjørgen - sannsynligvis alt for sporty Solveig Kloppen - litt for følelsesmenneske muligens, men hun virker jo veldig søt Camilla Herrem - tviler på at vi har mye til felles Trine Rein - ikke om hun er like outdoorsy som kjæresten Ine Jansen - hun er vel i gjengen til Janne Formoe, tror ikke jeg hadde passet inn der Else Kåss Furuseth - vi kunne hatt mye gøy sammen, liker damer som er lite selvhøytidelige. Sandra Borch - neppe, veldig ulike Eva Weel Skram - utrolig flink, litt usikker på om vi har noe til felles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #15 Del Skrevet 9. februar 2017 På 8. februar 2017 den 0.07, AnonymBruker skrev: Har du et godt inntrykk av noen av disse damene? Beskriv gjerne hva du synes om de ulike personene. Gjelder damer i hovedsak. Herborg Kråkevik Ingebjørg Bratland Linne Myhre Hanne Sørvaag Sylvi Listhaug Hadia Tajik Silje Torp Marit Bjørgen Solveig Kloppen Camilla Herrem Trine Rein Ine Jansen Else Kåss Furuseth Sandra Borch Eva Weel Skram Anonymkode: decca...d06 Marit Bjørgen virker som en person jeg kunne kommet godt overens med, men hun trener jo latterlig mye da, spørs om hun har tid til så mange veninner som ikke selv trener på landslaget, hehe. Men hun virker varm og god, og virkelig lojal mot vennene sine; det kom tydelig frem når Johaug fikk det vanskelig. Ellers Trine Rein. Hun virker hyggelig! En sånn dame jeg tenker at man kan le mye sammen med. Og en grei "bivirkning" av vennskapet er vel å få bli kjent med Lars Monsen også. Anonymkode: 51ab9...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 9. februar 2017 #16 Del Skrevet 9. februar 2017 På 8.2.2017 den 0.07, AnonymBruker skrev: Har du et godt inntrykk av noen av disse damene? Beskriv gjerne hva du synes om de ulike personene. Gjelder damer i hovedsak. Herborg Kråkevik - kanskje, vi kunne hatt noen fine samtaler om norsk litteratur og kultur Ingebjørg Bratland - ja sikkert, men har bare hørt henne synge Linne Myhre - enten hadde vi kommet veldig godt overens eller så hadde det blitt totalt kræsj Hanne Sørvaag - hun virker som ei flott dame, men ikke helt sikker på om vi hadde passet som nære venner Sylvi Listhaug - ja det tror jeg faktisk Hadia Tajik - nei, jeg liker av en eller annen grunn ikke Hadia, tror hun er for mye "politiker" for min smak Silje Torp - Nei hun liker jeg ikke Marit Bjørgen - ja absolutt! Solveig Kloppen - kanskje, men sannsynligvis ikke.. Camilla Herrem - ja! hun virker real og ikke så selvhøytidelig Trine Rein - ja det kunne jeg men hun er nok en litt spesiell type Ine Jansen - ja absolutt, hun kunne jeg vært bestevenn med Else Kåss Furuseth - ja Sandra Borch - nei fordi hun har noen litt rare meninger om pels og diverse og hun liker å provosere andre med disse meningene Eva Weel Skram - ja Anonymkode: decca...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 10. februar 2017 #17 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Herborg Kråkevik Endret 10. februar 2017 av Gregor Clegane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #18 Del Skrevet 11. februar 2017 Jeg kjenner ei av disse, men hun er ingen venn, for å si det sånn. Av de jeg kunne vært venn med: Hanne Sørvåg virker som ei veldig koselig og jordnær jente. Alltid blid! Hadja Tadjik tror jeg jeg kunne hatt mange interessante diskusjoner med og lært mye av. Trine Rein hadde jeg gått i fjellet og trallet sammen med. Anonymkode: 0b1c2...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #19 Del Skrevet 27. april 2017 Dytt Anonymkode: decca...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #20 Del Skrevet 27. april 2017 På 8.2.2017 den 16.55, AnonymBruker skrev: Sylvi Listhaug? Grøss, hadde vært ei slitsom venninne, tror jeg.... Anonymkode: 7ec27...eed På hvilken måte? Om man er uenig i politikken hennes er det en grei sak, men har du noensinne sett hennes intervjuer er det tydelig at hun er veldig avdempet og rolig. "Slitsom" er det siste ordet jeg ville brukt. Det er da ingen grunn til å tro at hun ville presset politikk på andre mennesker mer enn andre politikere hadde gjort? Anonymkode: 917ef...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå