AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg gjør det i alle fall. Jeg er nok en storstalker av meg. Jeg jobber med kolleger i avdelinger i fjern og nær, og kan vel si at jeg har søkt opp hver og en av dem på facebook, google osv. Er det bare jeg som gjør slikt? Er det rart? Anonymkode: eb352...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Del Skrevet 7. februar 2017 Tror nok det er helt normalt. Ihvertfall i min omgangskrets. Jeg googler og snoker på linkedin og facebook og herjer på, og det gjør de fleste andre jeg kjenner også. Da jeg begynte i ny jobb i høst visste kollegaene allerede mye mer om meg da jeg begynte enn jeg hadde fortalt på intervjuet (hvor i tillegg bare sjefen var tilstede), så de hadde tydeligvis googlet meg i vilden sky de også. Anonymkode: 75ba9...48c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Del Skrevet 7. februar 2017 Absolutt, men jeg søker ikke noe særlig på Facebook da ettersom dette kan avsløres gjennom venneforslag. Anonymkode: 7932b...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Del Skrevet 7. februar 2017 Ja! Har googlet og facestalket alle naboene mine og foreldrene i samme avd i barnehage og skole. Det verste er at jeg husker ganske godt, og man får vite utrolig mye når man stalker rundt. Anonymkode: df520...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Del Skrevet 7. februar 2017 Bare folk jeg liker eller haterAnonymkode: 0a07b...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Del Skrevet 7. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja! Har googlet og facestalket alle naboene mine og foreldrene i samme avd i barnehage og skole. Det verste er at jeg husker ganske godt, og man får vite utrolig mye når man stalker rundt. Anonymkode: df520...697 og så må man passe på å ikke røpe ting man vet kun pga stalkingen, så de tar deg på fersken... Anonymkode: 75ba9...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Del Skrevet 7. februar 2017 Nei! Det gjør jeg aldri. Ikke har jeg tid og ikke er jeg nysgjerrig. Anonymkode: 2dd60...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #8 Del Skrevet 7. februar 2017 My guilty pleasure Anonymkode: d2d76...eba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #9 Del Skrevet 7. februar 2017 Bare om jeg virkelig har interesse for mennesket. Anonymkode: 591bf...a99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 7. februar 2017 #10 Del Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Absolutt, men jeg søker ikke noe særlig på Facebook da ettersom dette kan avsløres gjennom venneforslag. Anonymkode: 7932b...1cf kan det det? hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. februar 2017 #11 Del Skrevet 7. februar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare folk jeg liker eller hater Anonymkode: 0a07b...9f3 Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Del Skrevet 7. februar 2017 Bare jeg som tenkte på LMN nå? Anonymkode: 91a2d...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elora Skrevet 7. februar 2017 #13 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Nei, kan ikke si jeg har interesse av å stalke noen. Endret 7. februar 2017 av elora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #14 Del Skrevet 7. februar 2017 6 timer siden, kattehviskeren skrev: kan det det? hvordan? Kommer opp som forslag til venner... også om en har null felles venner.... har sjekka mange ganger og det stemmer!! Anonymkode: e5ea5...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Del Skrevet 7. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det i alle fall. Jeg er nok en storstalker av meg. Jeg jobber med kolleger i avdelinger i fjern og nær, og kan vel si at jeg har søkt opp hver og en av dem på facebook, google osv. Er det bare jeg som gjør slikt? Er det rart? Anonymkode: eb352...70c Nei, men litt meningsløst kanskje. Anonymkode: ebe6e...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #16 Del Skrevet 7. februar 2017 Like skyldig som trådstarter! Anonymkode: b64b6...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 8. februar 2017 #17 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg gjør det! Har sammarbeidet mye med kollegaer i utlandet og andre norgesavdelinger. Syntes det er fint å ha et ansikt på personen bak e-posten og stemmen i telefonen. Spesielt når dette er kollegaer jeg snakker/skriver med hver dag over flere år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 8. februar 2017 #18 Del Skrevet 8. februar 2017 Ja. Det har skjedd. Har også staket folk jeg gikk på skole med for å se hva de gjør nå. Litt gøy med "oh shit!Har hun 3 barn"eller "visste ikke at han var homofil". Om det kommer opp som venneforslag blåser jeg i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 8. februar 2017 #19 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg har null interesse av å stalke noen, men jeg får noen ganger inntrykk av at det er det som er det unormale. Å være så lite nysgjerrig på sine medmennesker er kanskje ikke helt bra det heller? Ikke vet jeg, men jeg tror du er i godt selskap. Jeg hører i alle fall ofte venner og kolleger snakke helt uten skam om at de har søkt opp og sjekket noen i alle mulige kanaler, og diskutere det de har funnet. Ny sjef, ny kollega, ny flamme, fastlegen, læreren til ungen og eksens nye flammes ekser, alle steiner blir snudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #20 Del Skrevet 8. februar 2017 2 timer siden, antbug skrev: Jeg har null interesse av å stalke noen, men jeg får noen ganger inntrykk av at det er det som er det unormale. Å være så lite nysgjerrig på sine medmennesker er kanskje ikke helt bra det heller? Ikke vet jeg, men jeg tror du er i godt selskap. Jeg hører i alle fall ofte venner og kolleger snakke helt uten skam om at de har søkt opp og sjekket noen i alle mulige kanaler, og diskutere det de har funnet. Ny sjef, ny kollega, ny flamme, fastlegen, læreren til ungen og eksens nye flammes ekser, alle steiner blir snudd. Jeg fatter ikke folk som har tid og energi til å drive på sånn. Jeg greier knapt å holde orden på mitt eget liv og har hukommelsen til en gullfisk. Greier ikke kommunisere med samboer en gang, eller ringe min gamle far, eller huske om det er turdag eller ikke i bhg. Har barnet mitt drikkeflaske med??like sokker???ren truse! når er det karneval, shit det er i morgen osv. Tror bare jeg googler folk sånn en sjelden gang for å være ærlig, og da er det gjerne for å finne andresser. Folk er flott ja men de er ikke SÅ spennende. Anonymkode: 836ad...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå