Gå til innhold

Anbefaler å date alenemødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 33 år gammel mann som har stor suksess med å date alenemødre.

De er best å date, fordi de gir alt fra starten av. Ofte ser jeg stor vilje til å tilfredsstille meg. Sex kommer kjappere og ofte er hun villig til å det meste. 

Jeg vil anbefale alle å date alenemødre. Bare dump henne når hun begynner å gi mindre av seg selv, og begynner å involvere deg mer i barnet og gir deg mer ansvar. Og så går du videre på neste alenemor. 

Jeg har 100% suksess med denne metoden.

Anonymkode: 493dc...f4c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette gjør jeg med unge single også, så snart de kommer draksende med følelsene sine da ryker de på hue og ræva ut.... ganske tilfredsstillende

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, makkapakka skrev:

Dette gjør jeg med unge single også, så snart de kommer draksende med følelsene sine da ryker de på hue og ræva ut.... ganske tilfredsstillende

Jo, det er riktig det. Men med alenemødre går det liksom fortere å få godene og bli vartet opp.

De single holder igjen - det gjør ikke alenemødre.

Anonymkode: 493dc...f4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er riktig det. Men med alenemødre går det liksom fortere å få godene og bli vartet opp.

De single holder igjen - det gjør ikke alenemødre.

Anonymkode: 493dc...f4c

Jeg er alenemor og har vært det i snart 6 år - jeg har nok med å varte opp mine egne barn om jeg ikke skal varte opp umodne og idiotiske griser som deg i tillegg ;) Derimot har jeg vært den som har dumpet menn - fordi de ikke har vært bra nok for meg og heller ikke bra nok til å introduserest til barna mine. Heller ikke bra nok til å få "goder" av meg heller. Så gå å ta deg en bolle. Mine venninner som også er alenemødre, er også veldig kresne og har heller ikke sex med hvem som helst. Skjønner ikke hvor du har dette ifra, isåfall må du ha truffet alenemødre som er så utsultet på kjærlighet og oppmerksomhet at de IKKE har vært nok kresne. Mtp at de har ligget med deg :)

Anonymkode: 921ed...d68

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alenemor og har vært det i snart 6 år - jeg har nok med å varte opp mine egne barn om jeg ikke skal varte opp umodne og idiotiske griser som deg i tillegg ;) Derimot har jeg vært den som har dumpet menn - fordi de ikke har vært bra nok for meg og heller ikke bra nok til å introduserest til barna mine. Heller ikke bra nok til å få "goder" av meg heller. Så gå å ta deg en bolle. Mine venninner som også er alenemødre, er også veldig kresne og har heller ikke sex med hvem som helst. Skjønner ikke hvor du har dette ifra, isåfall må du ha truffet alenemødre som er så utsultet på kjærlighet og oppmerksomhet at de IKKE har vært nok kresne. Mtp at de har ligget med deg :)

Anonymkode: 921ed...d68

Jeg møter på sånne som deg i ny og ne. Men det er ikke ofte. De fleste jeg møter på er skikkelig på'n.

Bra for deg at du er kresen, det er vel sikkert derfor du er singel også. Du har strengt talt ikke mye å trumfe igjennom med når du er alenemor.

Anonymkode: 493dc...f4c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møter på sånne som deg i ny og ne. Men det er ikke ofte. De fleste jeg møter på er skikkelig på'n.

Bra for deg at du er kresen, det er vel sikkert derfor du er singel også. Du har strengt talt ikke mye å trumfe igjennom med når du er alenemor.

Anonymkode: 493dc...f4c

Hehehe. Jeg har for god selvinnsikt til å ikke ta meg nær av den kommentaren der :)

Anonymkode: 921ed...d68

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 33 år gammel mann som har stor suksess med å date alenemødre.

De er best å date, fordi de gir alt fra starten av. Ofte ser jeg stor vilje til å tilfredsstille meg. Sex kommer kjappere og ofte er hun villig til å det meste. 

Jeg vil anbefale alle å date alenemødre. Bare dump henne når hun begynner å gi mindre av seg selv, og begynner å involvere deg mer i barnet og gir deg mer ansvar. Og så går du videre på neste alenemor. 

Jeg har 100% suksess med denne metoden.

Anonymkode: 493dc...f4c

Kanskje ikke smart å snakke om strategien din på en side hvor det ferdes mange alenemødre. Etter og ha lest dette kan de jo begynne å holde litt igjen når de dater. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe. Jeg har for god selvinnsikt til å ikke ta meg nær av den kommentaren der :)

Anonymkode: 921ed...d68

Har ikke mye selvinnsikt når du ikke klarer forholde deg til realitetene. Alenemødre er paria for en grunn, og det er en grunn til at menn nøler når de møter de. Men lev i din lille boble som singel. Ønsker deg lykke til :)
 

1 minutt siden, O.G. skrev:

Kanskje ikke smart å snakke om strategien din på en side hvor det ferdes mange alene,ødre. etter og ha lest dette kan de jo begynne å holde litt igjen når de dater. 

So? Det er nok av alenemødre som ikke sitter på KG også. 

Anonymkode: 493dc...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke mye selvinnsikt når du ikke klarer forholde deg til realitetene. Alenemødre er paria for en grunn, og det er en grunn til at menn nøler når de møter de. Men lev i din lille boble som singel. Ønsker deg lykke til :)
 

Anonymkode: 493dc...f4c

Vel, men hvis alenemødre liksom er paria, hvordan kan det da ha seg at mange av dem ender i fine forhold etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Vel, men hvis alenemødre liksom er paria, hvordan kan det da ha seg at mange av dem ender i fine forhold etterhvert?

De varter opp og gir alt fra starten. Slik som jeg beskrev i åpningsinnlegget mitt. Når mannen er fanget kniper hun igjen med godene. 

Anonymkode: 493dc...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De varter opp og gir alt fra starten. Slik som jeg beskrev i åpningsinnlegget mitt. Når mannen er fanget kniper hun igjen med godene. 

Anonymkode: 493dc...f4c

Slik som han har gjort fra dag en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møter på sånne som deg i ny og ne. Men det er ikke ofte. De fleste jeg møter på er skikkelig på'n.

Bra for deg at du er kresen, det er vel sikkert derfor du er singel også. Du har strengt talt ikke mye å trumfe igjennom med når du er alenemor.

Anonymkode: 493dc...f4c

Hadde ikke du 100% suksess rate med alenemødre ?

Anonymkode: beb18...2ac

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke du 100% suksess rate med alenemødre ?

Anonymkode: beb18...2ac

I guess he doesn't 🙊

Anonymkode: 921ed...d68

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke du 100% suksess rate med alenemødre ?

Anonymkode: beb18...2ac

Jo, men jeg filtrerer fort de jeg burde satse på. Går jo kun for de mest sultne da. De som skriver først og er mer på'n. Slik som hun over, som overvurderer seg selv og sin situasjon unngår jeg glatt.

Anonymkode: 493dc...f4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke mye selvinnsikt når du ikke klarer forholde deg til realitetene. Alenemødre er paria for en grunn, og det er en grunn til at menn nøler når de møter de. Men lev i din lille boble som singel. Ønsker deg lykke til :)
 

So? Det er nok av alenemødre som ikke sitter på KG også. 

Anonymkode: 493dc...f4c

Jeg har aldri opplevd menn som har nølt ihvertfall :) Må bare være umodne karer som deg :)

Anonymkode: 921ed...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri opplevd menn som har nølt ihvertfall :) Må bare være umodne karer som deg :)

Anonymkode: 921ed...d68

Hvis du ikke har møtt menn som nøler, hvorfor er du fortsatt singel? Checkmate. Try again.

Anonymkode: 493dc...f4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo ut som en virkelig flott mann.

Har selv vært enslig mor i mange år. Og kan love deg, at jeg er ikke enkel å få til sengs. Og har hatt 2 forhold, som varte i 2 år. Begge med menn 5 år yngre enn meg. Og begge flotte, kjekke menn med gode jobber. Så jeg blir ikke brukt, men så lar jeg meg ikke bruke heller. Og er sær med hvem jeg dater. Og selv om jeg er enslig mor, så får jeg tilbud om å gå på date hele tiden. Og, nå er jeg snart 40 år, det skal en del til, og finne en dame på 40 år, uten barn.

Anonymkode: 33dab...8a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du høres jo ut som en virkelig flott mann.

Anonymkode: 33dab...8a1

Takk. Det syns mange andre alenemødre også

Anonymkode: 493dc...f4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alenemor til en liten prins, men jeg kan love deg at jeg er laangt over din liga! Har ikke noe problem med å finne meg menn heller, er alltid jeg som dropper de jeg dater fordi jeg vet jeg kan få noe bedre. Jeg trenger ikke jage etter noen mann, jeg vet jeg fortjener bedre enn det. Jeg skulle jo så klart ønske at min lille prins kunne vokse opp med en pappa, men bare det beste er bra nok for han og meg, så da lever vi heller alene til en ordentlig mann dukker opp. Har en del single venninner med barn også, de har samme erfaringer, mennene som er desperate og kaster seg etter dem, så det hjelper ikke hvor mye Chad du er. ;) 

Anonymkode: 0037e...c9d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...