AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Hei. Jeg er ei jente i 20 åra som vil ta botox. Kan jeg forårsake å få rynker om jeg tar det? Noen som vet? Håper på noen kan svare på det Takk! Anonymkode: 4b8be...931
Gjest Rosetelys Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Botox brukes hovedsaklig mot rynker, de forårsaker de ikke. Om du ikke har rynker eller migrene vil jeg vel si det er ganske bortkastede penger?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Rosetelys skrev: Botox brukes hovedsaklig mot rynker, de forårsaker de ikke. Om du ikke har rynker eller migrene vil jeg vel si det er ganske bortkastede penger? Jeg skal ta det pga jeg er plaget med mye migrene/hodepine. Så jeg får ikke rynker om jeg tar botox? Har hørt man kan få rynker eller eet blir verre om man har litt. Anonymkode: 4b8be...931
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Har ikke noe som helst rynker, og vil heller lide med hodepine hver dag enn å få rynker av botox. Men ønsker virkelig noe som hjelper mot hodepine Anonymkode: 4b8be...931
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Det jeg tenker på er om jeg får rynker om jeg ikke har botox i meg lenger. Om jeg slutter å få hodepine og ikke trenger botox lenger så plutselig dukker det opp rynker. Er det jeg er redd for. Anonymkode: 4b8be...931
Arabella Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe som helst rynker, og vil heller lide med hodepine hver dag enn å få rynker av botox. Men ønsker virkelig noe som hjelper mot hodepine Anonymkode: 4b8be...931 Er du blitt undersøkt av lege og fått svar på hva hodepinen kan skyldes? Kanskje du rett og slett er dehydrert? Drikk rent vann og kutt ut all cola og slike drikker. Endret 6. februar 2017 av Arabella
Gjest Rosetelys Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 (endret) På 6.2.2017 den 18.43, AnonymBruker skrev: Jeg skal ta det pga jeg er plaget med mye migrene/hodepine. Så jeg får ikke rynker om jeg tar botox? Har hørt man kan få rynker eller eet blir verre om man har litt. Anonymkode: 4b8be...931 Endret 6. februar 2018 av Rosetelys Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det jeg tenker på er om jeg får rynker om jeg ikke har botox i meg lenger. Om jeg slutter å få hodepine og ikke trenger botox lenger så plutselig dukker det opp rynker. Er det jeg er redd for. Anonymkode: 4b8be...931 Nei du får ikke rynker av botox. Det som derimot kan skje er at det hoper seg opp. Ser du noen kvinner som har tatt for mye botox, så har de et litt puffy ansikt, eller 'månefjes'. Nettopp derfor advares det mot å begynne hele botox-prosessen for tidlig, eller ta det uten at man trenger det. Anbefaler at du snakker med legen om migrenen, og ser hva slags alternativer du har. Anonymkode: 3cad9...450
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei du får ikke rynker av botox. Det som derimot kan skje er at det hoper seg opp. Ser du noen kvinner som har tatt for mye botox, så har de et litt puffy ansikt, eller 'månefjes'. Nettopp derfor advares det mot å begynne hele botox-prosessen for tidlig, eller ta det uten at man trenger det. Anbefaler at du snakker med legen om migrenen, og ser hva slags alternativer du har. Anonymkode: 3cad9...450 Enig i dette. Har selv fått påvist migrene og begynte på p-piller av eget initiativ. Nå er migrenen nærmest borte og jeg kjenner kun migrenen når jeg får mensen (hopper over mesen noen måneder om gangen). Funker utrolig bra dersom du kan ta hormonell prevensjon og er mye billigere. Anonymkode: 49293...14f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 Du får ikke rynker av Botox, og du får garantert ikke månefjes av Botox. Anonymkode: 169c6...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #12 Skrevet 6. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei du får ikke rynker av botox. Det som derimot kan skje er at det hoper seg opp. Ser du noen kvinner som har tatt for mye botox, så har de et litt puffy ansikt, eller 'månefjes'. Nettopp derfor advares det mot å begynne hele botox-prosessen for tidlig, eller ta det uten at man trenger det. Anbefaler at du snakker med legen om migrenen, og ser hva slags alternativer du har. Anonymkode: 3cad9...450 Puffy ansikt kommer vel ikke av botox, men av filler/restylane? tenker du på at kinnene blir større, panna der sinnarynken er blir fyllt ut ol? Anonymkode: ef3de...b2c
Arabella Skrevet 6. februar 2017 #14 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Ligg unna butinox! Han sa så Lothepus, også.
Gjest Axl Rose Skrevet 6. februar 2017 #15 Skrevet 6. februar 2017 3 minutter siden, Arabella skrev: Han sa så Lothepus, også.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #16 Skrevet 6. februar 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei du får ikke rynker av botox. Det som derimot kan skje er at det hoper seg opp. Ser du noen kvinner som har tatt for mye botox, så har de et litt puffy ansikt, eller 'månefjes'. Nettopp derfor advares det mot å begynne hele botox-prosessen for tidlig, eller ta det uten at man trenger det. Anbefaler at du snakker med legen om migrenen, og ser hva slags alternativer du har. Anonymkode: 3cad9...450 Har blitt sjekket og jeg er ikke dedyhert, går ikke på p-piller eller noe som helst som gjør at jeg får det. Dette er nok noe som ligger i genene. Anonymkode: 4b8be...931
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #17 Skrevet 6. februar 2017 42 minutter siden, Rosetelys skrev: Nei, du får ikke rynker av botox. Botox lammer musklene dine midlertidig. Jeg bruker botox mot migrene og har null bevegelse i panna og sinnarynka mellom øyenbrynene. Panna min er helt glatt, det var den ikke før. Botox, slik jeg tar det, hjelper ikke mot hodepine. Jeg er MYE plaget med hodepine, har det oftere enn jeg ikke har det. Før hadde jeg migrene i tillegg, typ 8-15 ganger i mnd.migrenen er helt borte etter at jeg begynte med botox. Det er dyrt, og må tas ca hver tredje mnd. men jeg syns det er verdt det. Ikke pga rynkene er borte, men pga migrenen er borte. Er vel ikke så mye dyrere enn å kjøpe smertestillende å ta det hver dag, pluss det er sunnere å ta botox en å gå på smertestillende hele tiden. Fått bekymringer pga så mye medisiner, men jeg kan jo ikke gå rundt å ha vondt i huet hver eneste dag. Jeg kjenner ei som kan ta botox i panna mi til 1500kr. Ganske grei pris. Varigheten er mellom 3-5mnd. Anonymkode: 4b8be...931
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #18 Skrevet 6. februar 2017 Sinnarynken forårsaker vel ikke migrene? Men å få sinnarynken begrens med botox, så roer det ned for spenningshodepine. Har gjort det selv. Nå er det et år siden siste sprøyte og jeg har enda ikke fått tilbake spenningshodepinen. Ikke har jeg blitt mer rynkete heller. PS: husk magnesium. Anonymkode: 4f5bb...186
Gjest 007_008_007 Skrevet 6. februar 2017 #19 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ei jente i 20 åra som vil ta botox. Kan jeg forårsake å få rynker om jeg tar det? Noen som vet? Håper på noen kan svare på det Takk! Anonymkode: 4b8be...931 KG er nok ikke det beste stedet å forhøre seg om botox. Snakk heller med en spesialist i faget.
Arabella Skrevet 6. februar 2017 #20 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ei jente i 20 åra som vil ta botox. Kan jeg forårsake å få rynker om jeg tar det? Noen som vet? Håper på noen kan svare på det Takk! Anonymkode: 4b8be...931 Har du ikke større bekymringer enn at du med tiden kanskje kan risikere få noen rynker, synes jeg du er temmelig overfladisk. Latterlig å ta lammende injeksjoner i ansiktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå