AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #21 Del Skrevet 9. februar 2017 Synes det er litt irriterende. I hvert fall de som stadig ser opp for å se om noen får med seg kliningen, da det tydeligvis er slik at de ønsker et publikum. I de tilfellene ignorerer jeg dem fullstendig. Satt en gang på t-banen rett ved et par som råklinte. Hun satt på fanget hans og gjorde bevegelser med underlivet i tillegg. Ved siden av satt en pappa med to små barn. Barna spurte faren hva de to drev med, mens den stakkars faren prøvde å snakke om noe annet. Kvalme folk... Anonymkode: 047c1...8ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. februar 2017 #22 Del Skrevet 10. februar 2017 Kunne ikke brydd meg mindre. Råkliner ikke i offentligheten selv, men kan hende vi gir hverandre et kyss eller noe. Kan også småkline i noen sekunder om det bare er oss to ute, men om vi er med venner holder vi kjæreste ting til et minimum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 11. februar 2017 #23 Del Skrevet 11. februar 2017 Kleint mrd voksne mennesker som kliner i offentligheten. Jeg husker noen år tilbake. Jeg og en venninne satt på en benk i byen. På benken ved siden av oss satt et kjærestepar og klina. Så begynte han å kysse henne på halsen mens han masserte puppene. Skaff dere et rom da! Jeeesz. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 11. februar 2017 #24 Del Skrevet 11. februar 2017 På Monday, February 06, 2017 den 23.45, AnonymBruker skrev: syntes det er verre når du har et par på besøk og de begynner å kline.. Anonymkode: eefcc...a9f Ja, det er utrolig kleint og ukomfortabelt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #25 Del Skrevet 11. februar 2017 Syntes det er sexy Anonymkode: 9fdad...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #26 Del Skrevet 11. februar 2017 Det er en ting når de kliner i offentligheten, men verre når vennepar begynner med klining og tafsing når dere er sammen. Vi ser på film og de ligger å spooner og kliner. Det er bare ubehagelig synes jeg. Spesielt de smaske lydene som kommer. Når folk begynner sånn, så kan de heller dra hjem og fortsette der. Trenger ikke å begynne med forspillet i min sofa. Anonymkode: 707b3...0ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå