AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Del Skrevet 6. februar 2017 Hva syns dere om par som står og kliner på offentlige steder? Når jeg skriver offentlige steder mener jeg i sentrum, busstasjon, skole, kollektivtransport etc. Personlig syns jeg det er ukomofortabelt å stå ved siden av et par som står med tunga i halsen på hverandre, og jeg syns også det er en uting som er litt uhøflig... Syns det er utrolig søtt når par holder hender, klemmer hverandre, holder rundt hverandre, gir hverandre et lite kyss i ny og ne, men når det ender opp med klining -> snakking i 20 sekund -> klining igjen gang på gang syns jeg det rett og slett blir for mye. Har selv kjæreste, og har venner som har kjæreste, men ingen av oss driver og kliner i hytt og pine på offentlige steder, det syns jeg bare er flaut. Anonymkode: e9c43...234 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 6. februar 2017 #2 Del Skrevet 6. februar 2017 Ser ikke problemet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #3 Del Skrevet 6. februar 2017 Prøv å være den som ikke har kjæreste, men som går i hælene på et vennepar som er kjærester. Så begynner de å gjøre kjæresteting og du står der ved siden av dem som pynt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. februar 2017 #4 Del Skrevet 6. februar 2017 Kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 6. februar 2017 #5 Del Skrevet 6. februar 2017 1 minutt siden, Nøste~ skrev: Prøv å være den som ikke har kjæreste, men som går i hælene på et vennepar som er kjærester. Så begynner de å gjøre kjæresteting og du står der ved siden av dem som pynt. Hadde det vært nære venner hadde jeg bare sagt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 6. februar 2017 #6 Del Skrevet 6. februar 2017 Ja, jeg syns det er antenneløst å omtrent være i gang med forspillet på bussen, ja. Diskret kyssing, berøring, klemming blir litt annet. Det handler om å signalisere til omgivelsene at selv om man er sammen, så trenger ikke omgivelsene å inviteres med halvveis på soverommet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Del Skrevet 6. februar 2017 Synes det er verre med knulling på offentlig sted, selv om det også er helt naturlig. Anonymkode: 6d83e...176 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. februar 2017 #8 Del Skrevet 6. februar 2017 4 timer siden, Nøste~ skrev: Prøv å være den som ikke har kjæreste, men som går i hælene på et vennepar som er kjærester. Så begynner de å gjøre kjæresteting og du står der ved siden av dem som pynt. Tror ikke det er så forskjellig egentlig. Når jeg hadde kjæreste var hennes viktigste oppgave å stå ved siden av meg som pynt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 6. februar 2017 #9 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg tenker at de enten er veldig unge og føler de må bevise noe, eller så er det folk fra Livets Harde Skole. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caduceus Skrevet 6. februar 2017 #10 Del Skrevet 6. februar 2017 Plager meg ikke. Synes det er fint å se folk være så forelsket😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #11 Del Skrevet 6. februar 2017 Er ikke konservativ, religiøs eller noe sånt, men synes det er ufint. Tidligere i dag sto jeg fast i kø rett bak et råklinende par. Var ganske ukomfortabelt, de var jo bare noen centimeter fra ansiktet mitt. Man blir på en måte tvunget til å ta del i noe som hører til privatsfæren. Nei, get a room. Anonymkode: 6b621...bb2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #12 Del Skrevet 6. februar 2017 syntes det er verre når du har et par på besøk og de begynner å kline.. Anonymkode: eefcc...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #13 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg syns det er kvalmt. Anonymkode: 81ed0...9cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 6. februar 2017 #14 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg syns de kan råkline når de er for seg selv. Er ikke interessert i å se på andre som omtrent begynner med forspillet i offentlig rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #15 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg synes det er kleint. Jeg har et vennepar som nesten ligger og tørrjokker på sofaen når de er på besøk. Nytter ikke å si noe heller "for de er så forelsket at de bare må". Jeg sa at "jeg kan ikke invitere dere til meg lenger siden jeg ikke gidder å høre på slafsingen deres". De kunne ikke skjønne hvorfor. Går jo faen ikke an å ha en normal samtale med de fordi samtalen til stadighet blir avbrutt av heftig klining. Neitakk! Anonymkode: 9832d...434 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #16 Del Skrevet 9. februar 2017 På 06.02.2017 den 17.36, Jolene skrev: Hadde det vært nære venner hadde jeg bare sagt noe Jeg hadde ikke giddet å si noe på det jeg. Så striks og streng går det nesten ikke an å være. Anonymkode: d123b...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 9. februar 2017 #17 Del Skrevet 9. februar 2017 Sånt plager ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 9. februar 2017 #18 Del Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke giddet å si noe på det jeg. Så striks og streng går det nesten ikke an å være. Anonymkode: d123b...519 Situasjonsavhengig, men er egentlig ganske enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #19 Del Skrevet 9. februar 2017 Det er jo bare kjærlighet og forelskelse da. Blir glad over å se andre er glad i hverandre ganske enkelt. Hvis jeg derimot f.eks nettopp var dumpa kan det nok være sårt, eller selv få lite kjærlighet i hverdagen... Uannsett er der jo ikke de somsom kliner som gjør noe galt. Anonymkode: ad329...896 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 9. februar 2017 #20 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Folk røyker, drekker, puler og slåss i offentligheten, samt at de sniker på bussen, skriker inn i telefonen og bruker t-banen som sitt private sminkehjørne. Så tatt det i betraktning synes jeg klining bare er koselig. Endret 9. februar 2017 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå