Muscae Skrevet 6. februar 2017 #21 Skrevet 6. februar 2017 1 minutt siden, End skrev: Brystkjertler skal ikke befinne seg oppi armhulen, og hadde jeg vært deg så hadde jeg sørget for å få den fjernet før problemet blir enda større. Jeg er klar over at de ikke skal være der, og mitt svar var til deg som bastant skrev at det finnes ikke brystvev i armhulen. De fleste har jo ikke det, men det betyr ikke at ts ikke kan ha det likevel, akkurat som jeg har det. Anbefaler selvølgelig ts å ta vevsprøve, sånn at hun kan få vite hva kulen er. 3
Prague Skrevet 6. februar 2017 #22 Skrevet 6. februar 2017 Det kan være brystvev som hovner opp i forbindelse med syklusen. Kanskje fastlegen kan henvise deg til mammografi/ultralyd. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #23 Skrevet 6. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det føles ømt ja og er hovent, mer på venstre side enn høyre. Ikke vondt å løfte armen nei, men vondt å trykke under armene, og hvis jeg masserer meg under armen kan hevelsen gå ned men kommer tilbake neste dag 😕 TS Anonymkode: 7a424...112 Når du ikke får vondt under armen av å løfte armen opp så tviler jeg litt på at det er svettekjertelbetennelse, og massering hjelper ikke noe her, men vi er jo ikke alle like... Men tviler på at det er svettekjertelbetennelse da... Men du får komme deg til lege og se hva han kan finne ut av. Ikke gi deg før du får et skikkelig svar, det er ikke alltid legen vet best, de tabber seg ut de og. Kom tilbake og fortell hva det var iallfall. Anonymkode: 93df4...4a4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #24 Skrevet 6. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er noe du selv har funnet på, fordi brystvev får du ikke i armhulen. At legene ikke har brydd seg bør du ta som et godt tegn på.at du er helt normal, og ikke bør bry deg du heller. Anonymkode: eaffd...096 Jeg har ikke funnet opp noe som helst, feks: http://www.lommelegen.no/legesvar/kul-i-armhule Legene har ikke engang sjekket meg når jeg har vist de hevelsene. Da slike hevelser er blandet annet et tegn på brystkreft burde ikke slikt avblåses som ingenting! Anonymkode: 7a424...112
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå