AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Del Skrevet 6. februar 2017 ? Liker det best selv, men er det turnoff for dere menn som er 35+ Tenkte å skaffe meg en ons i helga etter å ha blitt singel. Anonymkode: 499b7...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Del Skrevet 6. februar 2017 Full busk takk. Anonymkode: 5450b...e4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Del Skrevet 6. februar 2017 Personlig synes jeg det er teit med stripe. Vil du fjerne fjern hele. Men jeg er jente da vet ikke hva mannfolka synes. Anonymkode: 7228c...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 6. februar 2017 #4 Del Skrevet 6. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ? Liker det best selv, men er det turnoff for dere menn som er 35+ Tenkte å skaffe meg en ons i helga etter å ha blitt singel. Anonymkode: 499b7...34d For min del er ei pent frisert matte over venusberget pent, og glatt rundt åpningen er jo da riktig lekkert😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 6. februar 2017 #5 Del Skrevet 6. februar 2017 Aldri skjønt vitsen, alt eller ingenting for meg, takk! Fortrinnsvis ingenting, men blir litt latere om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. februar 2017 #6 Del Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Personlig synes jeg det er teit med stripe. Vil du fjerne fjern hele. Men jeg er jente da vet ikke hva mannfolka synes. Anonymkode: 7228c...98d En stripe eller liten trekant over er jo pent. Det ser bra ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 6. februar 2017 #7 Del Skrevet 6. februar 2017 Jabx har rett. En stripe eller en velfrisert trekant = veldig fint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Del Skrevet 6. februar 2017 Hva med tredagers? Er det Ok? Og helt glatt på leppene? Anonymkode: 7c278...6b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #9 Del Skrevet 6. februar 2017 @Stiigen foretrekker du ei helt glatt mus eller litt hår på venusberget og glatte lepper😜 Anonymkode: 499b7...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Del Skrevet 6. februar 2017 Hva faen? Hår på leppene?? Anonymkode: 7275d...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 6. februar 2017 #11 Del Skrevet 6. februar 2017 Samma faen. Fitte er fitte uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #12 Del Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva faen? Hår på leppene?? Anonymkode: 7275d...354 Det vokser faktisk hår på de ytre kjønnsleppene om du lurer🤗 Anonymkode: 499b7...34d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 6. februar 2017 #13 Del Skrevet 6. februar 2017 5 timer siden, jabx skrev: En stripe eller liten trekant over er jo pent. Det ser bra ut. 5 timer siden, Akhenaton skrev: Jabx har rett. En stripe eller en velfrisert trekant = veldig fint. Elsker å slikke glatte lepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 6. februar 2017 #14 Del Skrevet 6. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: @Stiigen foretrekker du ei helt glatt mus eller litt hår på venusberget og glatte lepper😜 Anonymkode: 499b7...34d Haha, hvorfor spør aldri damer på byn meg om sånt . Er søtt med en liten trekant da...men er veeldig lenge siden jeg har sett noe som helst hår der nede...alle er clean. Jeg ekke 35 enda da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #15 Del Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, Stiigen skrev: Haha, hvorfor spør aldri damer på byn meg om sånt . Er søtt med en liten trekant da...men er veeldig lenge siden jeg har sett noe som helst hår der nede...alle er clean. Jeg ekke 35 enda da Om jeg møter deg ute til helga så skal jeg spørre Jeg skal iallefall knulles til helga Anonymkode: 499b7...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 6. februar 2017 #16 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg foretrekker definitivt at leppene er glatte/ikke så lange. Ovenfor kan det gjerne være en frisert stripe, trekant/whatnot. Like tennende, om ikke mer, som fullstendig glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 7. februar 2017 #17 Del Skrevet 7. februar 2017 Helt glatt, både på meg selv og partner, uansett om den er kvinne eller mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #18 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg liker en velfrisert liten trekant på meg selv, og glatt ellers. Nå som jeg er singel gir jeg mer faen, men barberer meg annen hver uke ca. Liker å føle meg vel, men det er mye stress med det også. Personlig synes jeg hverken glattbarbert eller stripe er fint, i alle fall ikke på meg. Men det får være opp til hver enkelt kvinne å bestemme hvordan de skal ha deres underliv Anonymkode: e7c5f...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zaco Skrevet 7. februar 2017 #19 Del Skrevet 7. februar 2017 Alt annet enn ustelt og igjengrodd er en bagatell for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trond_70 Skrevet 7. februar 2017 #20 Del Skrevet 7. februar 2017 Begge deler går. Det viktigste er at hår rundt kjønnslepper og klitoris er fjernet, slik at arbeidsområdet er klart. :-) En liten flystripe kan være vel så sexy som glattbarbert. Jeg synes i alle fall det blir litt mer estetisk så lenge den er frisert ned til kort og begrenset omfang. Ikke mye sexy når det vokser så mye at det stikker ut utenfor trusekanten. Heldigvis ikke selvopplevd, men har nå sett et bilde eller to som har florert. Lykke til med ONS da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå