Gå til innhold

Sexy med landingsstripe på venusberget og eller glatt på leppene osv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

? Liker det best selv, men er det turnoff for dere menn som er 35+ Tenkte å skaffe meg en ons i helga etter å ha blitt singel.

Anonymkode: 499b7...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig synes jeg det er teit med stripe. Vil du fjerne fjern hele. Men jeg er jente da vet ikke hva mannfolka synes. 

Anonymkode: 7228c...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

? Liker det best selv, men er det turnoff for dere menn som er 35+ Tenkte å skaffe meg en ons i helga etter å ha blitt singel.

For min del er ei pent frisert matte over venusberget pent, og glatt rundt åpningen er jo da riktig lekkert😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt vitsen, alt eller ingenting for meg, takk! Fortrinnsvis ingenting, men blir litt latere om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Personlig synes jeg det er teit med stripe. Vil du fjerne fjern hele. Men jeg er jente da vet ikke hva mannfolka synes. 

Anonymkode: 7228c...98d

En stripe eller liten trekant over er jo pent. Det ser bra ut.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med tredagers? Er det Ok? Og helt glatt på leppene? 

Anonymkode: 7c278...6b0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Stiigen foretrekker du ei helt glatt mus eller litt hår på venusberget og glatte lepper😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen? Hår på leppene??

Anonymkode: 7275d...354

Det vokser faktisk hår på de ytre kjønnsleppene om du lurer🤗

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

En stripe eller liten trekant over er jo pent. Det ser bra ut.

5 timer siden, Akhenaton skrev:

Jabx har rett. En stripe eller en velfrisert trekant = veldig fint. :) 

:enig:

Elsker å slikke glatte lepper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Stiigen foretrekker du ei helt glatt mus eller litt hår på venusberget og glatte lepper😜

Haha, hvorfor spør aldri damer på byn meg om sånt :) . Er søtt med en liten trekant da...men er veeldig lenge siden jeg har sett noe som helst hår der nede...alle er clean.  Jeg ekke 35 enda da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stiigen skrev:

Haha, hvorfor spør aldri damer på byn meg om sånt :) . Er søtt med en liten trekant da...men er veeldig lenge siden jeg har sett noe som helst hår der nede...alle er clean.  Jeg ekke 35 enda da:P

Om jeg møter deg ute til helga så skal jeg spørre ;) Jeg skal iallefall knulles til helga:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker definitivt at leppene er glatte/ikke så lange. Ovenfor kan det gjerne være en frisert stripe, trekant/whatnot. Like tennende, om ikke mer, som fullstendig glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker en velfrisert liten trekant på meg selv, og glatt ellers. Nå som jeg er singel gir jeg mer faen, men barberer meg annen hver uke ca. Liker å føle meg vel, men det er mye stress med det også. Personlig synes jeg hverken glattbarbert eller stripe er fint, i alle fall ikke på meg. Men det får være opp til hver enkelt kvinne å bestemme hvordan de skal ha deres underliv :)

Anonymkode: e7c5f...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler går.

Det viktigste er at hår rundt kjønnslepper og klitoris er fjernet, slik at arbeidsområdet er klart. :-)

En liten flystripe kan være vel så sexy som glattbarbert. 

Jeg synes i alle fall det blir litt mer estetisk så lenge den er frisert ned til kort og begrenset omfang.

Ikke mye sexy når det vokser så mye at det stikker ut utenfor trusekanten. Heldigvis ikke selvopplevd,

men har nå sett et bilde eller to som har florert. 

Lykke til med ONS da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...