Gjest Axl Rose Skrevet 5. februar 2017 #1 Del Skrevet 5. februar 2017 Ja jeg vet det finnes en tråd om det et eller annet sted men drar ikke opp gamle tråder. Hvem ser på det her inne? Sant det er verdens beste norske tv-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. februar 2017 #2 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Konge serie og Lothe er en artig skrue. Endret 5. februar 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. februar 2017 #3 Del Skrevet 5. februar 2017 De burde lage en Fjorden Cowboys Viva Las Vegas. Det hadde blitt konge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 5. februar 2017 #4 Del Skrevet 5. februar 2017 6 minutter siden, Winza skrev: De burde lage en Fjorden Cowboys Viva Las Vegas. Det hadde blitt konge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stamtplyr Skrevet 5. februar 2017 #5 Del Skrevet 5. februar 2017 Så første episode sist onsdag, blir garantert flere👍 lo meg skakk når dattera tok øksa og traff i motsetning til han, og når hun traff: forbanna faens dritt unge😂😂 blitt mer mann av dattera enn petter pilgaard 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 5. februar 2017 #6 Del Skrevet 5. februar 2017 Bra ! Men nå må de ikke "kommersialisere" fyren sånn at orginalen blir ødelagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 6. februar 2017 #7 Del Skrevet 6. februar 2017 19 timer siden, stamtplyr skrev: Så første episode sist onsdag, blir garantert flere👍 lo meg skakk når dattera tok øksa og traff i motsetning til han, og når hun traff: forbanna faens dritt unge😂😂 blitt mer mann av dattera enn petter pilgaard Ja hun er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest William Adelin Skrevet 7. februar 2017 #8 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg så en episode en gang. Det var en episode for mye. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #9 Del Skrevet 7. februar 2017 Joar 😍 Anonymkode: 0666b...00c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #10 Del Skrevet 7. februar 2017 Liker Lothepus, men begynner å blir forbanna lei av Joar!! Anonymkode: 071f1...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. februar 2017 #11 Del Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, William Adelin skrev: Jeg så en episode en gang. Det var en episode for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #12 Del Skrevet 8. februar 2017 Lothepus er en hedersmann! Hyggelig kar, en god far, man ser jo hvor glad datteren er i ham. Anonymkode: a2750...ed5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #13 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg har sett på det et par ganger, og synes det er et hjernedødt program. Usympatiske "hovedpersoner", også. Øl, banning og ræling. Sånt noe holder naboene her på med, kunne heller filma dem. Hadde vært interessant, så kunne de starta støttegruppe for oss andre naboene på Facebook. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #14 Del Skrevet 8. februar 2017 3 timer siden, MissMas skrev: Jeg har sett på det et par ganger, og synes det er et hjernedødt program. Usympatiske "hovedpersoner", også. Øl, banning og ræling. Sånt noe holder naboene her på med, kunne heller filma dem. Hadde vært interessant, så kunne de starta støttegruppe for oss andre naboene på Facebook. Nå får det være nok! Et ekte program om ekte mennesker! En sjelden kulturskatt, og langt bedre enn det meste annet som sendes på TV! Anonymkode: dcdc5...eb7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #15 Del Skrevet 8. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Et ekte program om ekte mennesker! En sjelden kulturskatt, og langt bedre enn det meste annet som sendes på TV! Anonymkode: dcdc5...eb7 Æsj, du har rett. Trekker tilbake alt jeg skrev. Lothepus er en hedersmann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 8. februar 2017 #16 Del Skrevet 8. februar 2017 10 timer siden, MissMas skrev: Jeg har sett på det et par ganger, og synes det er et hjernedødt program. Usympatiske "hovedpersoner", også. Øl, banning og ræling. Sånt noe holder naboene her på med, kunne heller filma dem. Hadde vært interessant, så kunne de starta støttegruppe for oss andre naboene på Facebook. Mye bedre med øl, banning og ræling enn jåleri, falskhet, tull og tøys vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #17 Del Skrevet 8. februar 2017 15 minutter siden, Bootyhunter skrev: Mye bedre med øl, banning og ræling enn jåleri, falskhet, tull og tøys vel? Jeg synes det er like ille, jeg. Liker ikke Paradise Hotel heller, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 14. februar 2017 #18 Del Skrevet 14. februar 2017 Seertallene for 'Fjorden Cowboys' går rett til himmels etter 'Farmen Kjendis'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #19 Del Skrevet 15. februar 2017 Neste uke er Petter på besøk hos Lothepus! synest btw Petter så bedre ut med litt skjegg Anonymkode: c744b...a67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. februar 2017 #20 Del Skrevet 17. februar 2017 Lothe er gjest på senkveld i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå