Minitroll Skrevet 6. februar 2017 #21 Skrevet 6. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pappa ble litt flau, men det gikk seg til Nå skulle vi altså møte kjæresten hans og hennes datter, så hva venninna gjorde oppi det hele vet jeg ikke. Det ble i hvert fall stilt på henne resten av kvelden Jesus christ, dette er da langt fra vanlig. Jeg poengterer det sjelden bortsett fra når jeg blir bedt på middag eller må "ta" noen på feilaktig informasjon. Jeg poengterte dessuten ikke at jeg selv var vegetarianer i "kranglen" som ble nevnt over, jeg poengterte at hun andre IKKE var det. Anonymkode: 6ae17...b84 Jeg kommenterte ikke som svar til det du skrev, kjære superfølsomme vegetarianer-dame. Jeg sier bare det jeg opplever HELE tiden! Apropos er det det samme med damer som er feminister. De poengterer dette i alle settinger hvor de får sjanse til å gjøre et stort poeng av det. Men DET er en annen tråd.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #22 Skrevet 6. februar 2017 30 minutter siden, Minitroll skrev: Jeg kommenterte ikke som svar til det du skrev, kjære superfølsomme vegetarianer-dame. Jeg sier bare det jeg opplever HELE tiden! Apropos er det det samme med damer som er feminister. De poengterer dette i alle settinger hvor de får sjanse til å gjøre et stort poeng av det. Men DET er en annen tråd. Hahahaha Jeg tror ikke det er noen kvinner som IKKE er feminister. Anonymkode: 6ae17...b84 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå