AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Del Skrevet 5. februar 2017 I går var jeg på fest og venninnen min har en tendens til å bli for full. I går ble hun kanonfull og var gått tom for strøm på tlf. Hun spurte om hun kunne låne mobilen min til å ringe kjæresten hennes. Det kunne hun. De begynte å krangle over tlf og han bare la på. Da tok hun å kastet mobilen min hardt inn i veggen! Den ble ødelagt Siden hun var full, så nyttet det ikke å snakke til henne. Hva mener dere er rett her? At jeg bare skal overse det siden hun var full, be henne om å betale halvparten eller kjøpe en ny tlf til meg? Anonymkode: 9c06f...0ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. februar 2017 #2 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Hun skal selvfølgelig erstatte mobilen din. Endret 5. februar 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 5. februar 2017 #3 Del Skrevet 5. februar 2017 Hun skal selvsagt erstatte den. Er hun en god venninne så legger hun seg langflat og tilbyr seg å gjøre det uoppfordret også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Del Skrevet 5. februar 2017 Hun skal erstatte den! Anonymkode: bebc7...c8b 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Del Skrevet 5. februar 2017 Selvsagt skal hun erstatte, det er j åpenbart. Har hun ikke hatt skammevett nok til å tilby seg å gjøre det? Anonymkode: cc031...a8c 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. februar 2017 #6 Del Skrevet 5. februar 2017 Selvsagt skal hun betale. At hun var full er ingen unnskyldning for å ødelegge andre folk sine ting. Om hun skal betale en helt ny mobil er en annen sak, - det synes jeg kommer an på hvor gammel den hun ødela er. Er det en 1 uke gammel mobil så må hun selvsagt dekke hele beløpet, men er det en 3 år gammel mobil så kan du ikke forlange at hun skal betale for en helt ny telefon. Hun bør dekke noenlunde tilsvarende verdien av det hun ødela og så får du selv legge på det ekstra hvis du eventuelt vil ha en nyere og finere mobil. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Del Skrevet 5. februar 2017 Erstatte den! Hele. Sjekk forsikringer. Begge to, men hun bør uansett betale egenandel. Anonymkode: 9b14f...e48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 5. februar 2017 #8 Del Skrevet 5. februar 2017 Hvis hun er så uheldig at hun ødelegger noe som er ditt, skal det erstattes. Hadde ikke du gjort det hvis det var du som ødela hennes? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Del Skrevet 5. februar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt skal hun erstatte, det er j åpenbart. Har hun ikke hatt skammevett nok til å tilby seg å gjøre det? Anonymkode: cc031...a8c Nei. Har ikke hørt noe fra henne. Kanskje hun enda sovet. Ts Anonymkode: 9c06f...0ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 5. februar 2017 #10 Del Skrevet 5. februar 2017 15 minutter siden, Cata skrev: Selvsagt skal hun betale. At hun var full er ingen unnskyldning for å ødelegge andre folk sine ting. Om hun skal betale en helt ny mobil er en annen sak, - det synes jeg kommer an på hvor gammel den hun ødela er. Er det en 1 uke gammel mobil så må hun selvsagt dekke hele beløpet, men er det en 3 år gammel mobil så kan du ikke forlange at hun skal betale for en helt ny telefon. Hun bør dekke noenlunde tilsvarende verdien av det hun ødela og så får du selv legge på det ekstra hvis du eventuelt vil ha en nyere og finere mobil. Jeg syns ikke alder på mobilen har så mye å si, da ts uansett må kjøpe ny, og det koster mer enn verdien på en evnt gammel mobil. Så venninna bør betale nok til st ts kan få kjøpe seg en ny mobil i samme standard som den gamle. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 5. februar 2017 #11 Del Skrevet 5. februar 2017 Selvfølgelig så skal hun erstatte mobilen og jeg håper hun har vett nok til å foreslå det selv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 5. februar 2017 #12 Del Skrevet 5. februar 2017 så klart skal hun erstatte den. nekter hun så hadde jeg kuttet henne helt ut, sånn gjør man ikke uansett hvor full man er. da får man heller la være å drikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 5. februar 2017 #13 Del Skrevet 5. februar 2017 Selvfølgelig skal hun erstatte mobilen din. Regner med det var flere andre som så det som skjedde? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 5. februar 2017 #14 Del Skrevet 5. februar 2017 Selvfølgelig skal hun erstatte den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #15 Del Skrevet 5. februar 2017 Hun skal selvsagt betale, og gjerne legge på litt ekstra for den tiden det tar å sette opp og innstallere ting på en ny mobil osv. Selvsagt full pris selv om mobilen er gammel. Og så skal hun aldri låne mobilen din igjen. Anonymkode: 96a2c...7e6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #16 Del Skrevet 5. februar 2017 Som alle sier, så skal hun erstatte den. Spiller ingen rolle om hun var full eller edru. Hun betaler. Ferdig snakka Nekter hun og kommer med "fylla har skylda" kortet, så hadde jeg droppet henne som venninne. Anonymkode: e0588...ffc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 5. februar 2017 #17 Del Skrevet 5. februar 2017 Meg over. Kom borti ab knappen med et uhell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #18 Del Skrevet 5. februar 2017 Vent noen dager, hun er ganske bakfull i dag. Møt henne og snakk med henne og be om erstatning. Det er selvsagt. Håper hun kommer på det av seg selv. Hun bør være ganske skamfull, og har nok skikkelig dagen-derpå idag! Anonymkode: da133...72a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2017 #19 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I går var jeg på fest og venninnen min har en tendens til å bli for full. I går ble hun kanonfull og var gått tom for strøm på tlf. Hun spurte om hun kunne låne mobilen min til å ringe kjæresten hennes. Det kunne hun. De begynte å krangle over tlf og han bare la på. Da tok hun å kastet mobilen min hardt inn i veggen! Den ble ødelagt Siden hun var full, så nyttet det ikke å snakke til henne. Hva mener dere er rett her? At jeg bare skal overse det siden hun var full, be henne om å betale halvparten eller kjøpe en ny tlf til meg? Anonymkode: 9c06f...0ca Snakk med henne når hun er seg selv igjen, ansikt til ansikt. Selvfølgelig skal hun kjøpe ny telefon til deg, eller betale eventuell egenandel på forsikring/reparasjon. Er hun en god venninne er dette en selvfølge for henne. Hun bør også få mulighet til å kjøpe samme telefon som er ødelagt dersom hun får tak i en som er pent brukt. Endret 5. februar 2017 av Coolaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 5. februar 2017 #20 Del Skrevet 5. februar 2017 Hun er like skyldig som hun hadde vært om hun fyllekjørte og kjørte over en baby, eller om hun voldtok Arne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå