AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #21 Del Skrevet 5. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En ting jeg ikke har forstått er hvorfor det er så utrolig greit å spørre single mennesker ut om sexlivet dems? Men de i et forhold er det ikke så vanlig å spørre? Kunne aldri falt meg inn å spørre venninnene mine med type om "Hvor mange ganger har dere pult siden sist da?" For meg er det personlig uavhengig om man er i et forhold eller ikke.. Ts Anonymkode: 3fb5a...809 Jeg er singel, og jeg blir ikke spurt om "sexliv". Men om jeg har truffet noen, så forteller jeg gode venninner om det. (Du skrev forresten "hvor mange" i HI, ikke "hvor mange ganger", så jeg gikk utifra at spørsmålet var litt humoristisk om du hadde ikke hooket opp med noen, ikke hvor mange ganger med en spesifikk mann). Anonymkode: 2bff9...b3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #22 Del Skrevet 5. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er singel, og jeg blir ikke spurt om "sexliv". Men om jeg har truffet noen, så forteller jeg gode venninner om det. (Du skrev forresten "hvor mange" i HI, ikke "hvor mange ganger", så jeg gikk utifra at spørsmålet var litt humoristisk om du hadde ikke hooket opp med noen, ikke hvor mange ganger med en spesifikk mann). Anonymkode: 2bff9...b3a Ja, det er jo helt greit å bli spurt om man har møtt noen. Snakker jo med venninner om kjærlighetslivet, men sexlivet er litt for privat for meg. "Hvor mange ganger". "Hvor mange" Du skjønner poenget. Ts Anonymkode: 3fb5a...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #23 Del Skrevet 5. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo helt greit å bli spurt om man har møtt noen. Snakker jo med venninner om kjærlighetslivet, men sexlivet er litt for privat for meg. "Hvor mange ganger". "Hvor mange" Du skjønner poenget. Ts Anonymkode: 3fb5a...809 Vel. Slik du beskriver venninnen din så virker hun som en spesiell type. Og måten hun ordlegger seg på gjør nok at hun er veldig ulik meg. Men det kan virke som om du kanskje har en i overkant formell tone også. Sier man ting som "det er min sak" så har man med en gang gjort stemningen veldig ukomfortabel (tanten min gjorde det til moren min engang, på et spørsmål som ikke engang var veldig nærgående, og det var ingenting noen kunne si, lunsjen var bare anspent etter det). Med gode venner ville det vært naturlig å ha en lettere tone. Så det at hun ble "fornærmet" tar jeg egentlig som at hun gikk i forsvar over å ha blitt "satt på plass". Dersom det er slik at du generelt har oppfattet henne som litt for ærlig og direkte kunne du jo også ha sagt dette på en annen måte, langt tidligere i stedet for å irettesette henne på en måte som tilsier at hun er et lite barn. Uansett er vel ikke dette noe å lage en stor sak av. Anonymkode: 2bff9...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #24 Del Skrevet 5. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel. Slik du beskriver venninnen din så virker hun som en spesiell type. Og måten hun ordlegger seg på gjør nok at hun er veldig ulik meg. Men det kan virke som om du kanskje har en i overkant formell tone også. Sier man ting som "det er min sak" så har man med en gang gjort stemningen veldig ukomfortabel (tanten min gjorde det til moren min engang, på et spørsmål som ikke engang var veldig nærgående, og det var ingenting noen kunne si, lunsjen var bare anspent etter det). Med gode venner ville det vært naturlig å ha en lettere tone. Så det at hun ble "fornærmet" tar jeg egentlig som at hun gikk i forsvar over å ha blitt "satt på plass". Dersom det er slik at du generelt har oppfattet henne som litt for ærlig og direkte kunne du jo også ha sagt dette på en annen måte, langt tidligere i stedet for å irettesette henne på en måte som tilsier at hun er et lite barn. Uansett er vel ikke dette noe å lage en stor sak av. Anonymkode: 2bff9...b3a Ja, jeg ser den. Jeg kunne formulert meg bedre. Jeg har latt det gå for lenge uten å si fra, så begeret rant litt over da hun igjen spurte rett ut.. Jeg er egentlig ikke så veldig formell, men vi er veldig ulike på akkurat det. Skal forklare på en bedre måte neste gang vi ses. Ts Anonymkode: 3fb5a...809 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 5. februar 2017 #25 Del Skrevet 5. februar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går utifra at TS ikke er i et forhold utifra spørsmålet "hvor mange har du pult siden sist?". Så er det jo forskjell på å fortelle at man har hatt sex med noen, og det å faktisk gi detaljer angående sexen, spesielt med en nær partner. Førstnevnte anser jeg som ganske naturlig mellom gode venninner, sistnevnte ikke nødvendigvis. Når det er sagt virker TS' venninne ganske tacky og vulgær. Anonymkode: 2bff9...b3a Jeg syns ikke venninner bør utlevere sexlivet sitt, enten de er single eller i forhold. Det får være opp til hver enkelt, men sexlivet er altfor privat, singel eller ei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #26 Del Skrevet 5. februar 2017 Dette høres akkurat ut som en tidligere venninne av meg Hun kunne finne på å spørre om akkurat sånne ting som det du nevner. Det ble egentlig bare verre etter hvert, og til slutt bestemte jeg meg for å kutte henne ut. Har aldri angret på det. Anonymkode: 08ce6...6e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #27 Del Skrevet 5. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres akkurat ut som en tidligere venninne av meg Hun kunne finne på å spørre om akkurat sånne ting som det du nevner. Det ble egentlig bare verre etter hvert, og til slutt bestemte jeg meg for å kutte henne ut. Har aldri angret på det. Anonymkode: 08ce6...6e2 Det er skikkelig ubehagelig Ts Anonymkode: 3fb5a...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå