AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg trenger virkelig hjelp, og er veldig fortvilet.. Hvem kan jeg stole på, og hvem ikke? Og hvordan ser utsiktene ut for meg sosialt? Hva tenker de som vet om meg? Setter uendelig stor pris på hjelpen, og at dere ikke er redde for å være ærlige om hva dere får opp. Når vil eventuelt det gode vennskapet skje? Anonymkode: 1f777...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Del Skrevet 5. februar 2017 2017... Anonymkode: 4a2cb...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 5. februar 2017 #3 Del Skrevet 5. februar 2017 Det er vanskelig å si noe når du gir så lite informasjon, men sånn jeg skjønner det er du i en situasjon hvor du er sluttet inne av samme sosiale sammenheng hele tiden? Du går kanskje på skole eller studerer, slik at det er de samme menneskene som er både din sosiale krets og de du omgås med på dagtid? Det er en vanskelig situasjon når ting går litt på tverke da, disse menneskene er "hele verden" for deg, så det du trenger er andre mennesker å støtte deg til i tillegg. Tenk litt over hvilke vennskap du har andre steder, og prøv å satse litt mer på disse. Kanskje kan du begynne med en ny hobby, noe som de andre i miljøet ditt ikke driver med, slik at du kan komme inn i et nytt miljø og møte litt nye mennesker. Hvis miljøet du er i nå er så ille at du ikke vet hvem du kan stole på en gang, så er det nok best å komme seg ut, og heller bygge sosiale nettverk andre steder. Når du kommer deg ut av ditt nåværende miljø vil du merke hvem som er ekte venner, for de vil ikke glemme deg bare fordi du ikke deltar i intrigene mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Del Skrevet 5. februar 2017 På 4.2.2017 den 21.33, AnonymBruker skrev: Jeg trenger virkelig hjelp, og er veldig fortvilet.. Hvem kan jeg stole på, og hvem ikke? Og hvordan ser utsiktene ut for meg sosialt? Hva tenker de som vet om meg? Setter uendelig stor pris på hjelpen, og at dere ikke er redde for å være ærlige om hva dere får opp. Når vil eventuelt det gode vennskapet skje? Anonymkode: 1f777...ff4 Har du spurt de på kg rett ut? Du er anonym og sånt så det er ikke så lett å vite for dem antar jeg. Anonymkode: 2dd9b...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå