Gå til innhold

Kan du ha sex med noen over tid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har merket at jeg som regel får en viss grad av følelser for menn jeg har sex med jevnlig. Nesten som det er noe biologisk, at kroppen min ikke skjønner at vi faktisk ikke er kjærester når vi deler den intimiteten. Får en slags eiendomsfølelse overfor personen, selv om han ikke er min type kjærestemateriale. F.eks. han siste jeg hadde et FF-forhold til, som var helt ulik meg interessemessig og personlighetsmessig, og en fyr jeg aldri ville passet sammen med. Men fikk den eiendomsfølelsen og en slags betatthet likevel, og tok meg selv i å være sur fordi han ikke virket betatt av meg. "Hva er galt med meg, liksom" (jepp, temmelig selvopptatt). Men sånn to uker etter at vi sluttet å ligge sammen så var følelsene glemt, så det var ikke noen ordentlig forelskelse, bare følelseslivet som ikke helt klarer å henge med på hva som er casual sex og hva som er kjærlighet. Har konkludert med at så lenge jeg finner fyren hyggelig og fysisk attraktiv, så vil jeg ha noen følelser så lenge vi er intime sammen.

Anonymkode: 04f2b...f6c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...