ArtyFarty Skrevet 6. februar 2017 #41 Skrevet 6. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hunnhund tja 20 minutter. Jeg skriver som jeg vil, men ser det gjør det faktisk verre for noen fjotter å ta til seg det jeg skriver , Anonymkode: b5c35...925 Kanskje 20 minutter for tisper og 2-3 minutter på hannhund. Du har skikkelig peiling du At man ikke skriker i diskusjoner handler om normal folkeskikk. 2
Portvinpiken Skrevet 6. februar 2017 #42 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg overhodet ikke noe på beklager. Så du er den fra "store kjeden "som jeg svarte på?? Jeg er OVERHODET ikke i tvil mht kastrering. Veterinærer som har erfaring utenom Norge vil med stor sannsynlighet påpeke fordelene med kastering . Kjenner ingen som ikke reagerer på hvor mye mere stressede , småaggressive, umulige flere hunder er i Norge. Anonymkode: b5c35...925 Hva du tror og ikke tror er egentlig ikke så viktig. Og jeg er ikke veterinær. Jeg jobber blant annet med adferdsproblemer og møter trolig litt flere hunder og hundeeiere enn du gjør kanskje? Med mindre du også jobber med hund på noe vis. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #43 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, ArtyFarty skrev: Kanskje 20 minutter for tisper og 2-3 minutter på hannhund. Du har skikkelig peiling du At man ikke skriker i diskusjoner handler om normal folkeskikk. Foreslår du tar deg en tur til en veterinær som kastrerer ofte jeg og kom tilbake da. Ps ikke i Norge. Anonymkode: b5c35...925
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #44 Skrevet 6. februar 2017 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Foreslår du tar deg en tur til en veterinær som kastrerer ofte jeg og kom tilbake da. Ps ikke i Norge. Anonymkode: b5c35...925 Og nøyaktig hvordan mener du at man skal komme seg til en veterinær som ikke er i Norge når man bor her? 😂😂 Anonymkode: 82a2a...8a3 Endret 7. februar 2017 av Nori
Gjest Nori Skrevet 7. februar 2017 #45 Skrevet 7. februar 2017 Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner, samt svar til dette. Nori, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå