Bergtatt Skrevet 4. februar 2017 #21 Skrevet 4. februar 2017 4 minutter siden, Ms.Parker skrev: Aha! Da er jeg med Jeg hang meg opp i det jeg fant om osteomer. Men da er jo dette det som passer best, ut i fra hvordan jeg opplever situasjonen. Som du sier, så er det jo ganske sjeldent, men med min flaks... Takk for svar igjen! Slike ting googler jeg ofte på engelsk, siden det er mer artikler på på engelsk. Denne siden var ganske grei; http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1879729611000561
Ms.Parker Skrevet 4. februar 2017 #22 Skrevet 4. februar 2017 Det var en fin artikkel! Og da jeg leste den kom jeg til å tenke på da jeg kjøpte nye briller for noen år siden, så slet de veldig med å få de ordentlig tilpasset. Det var ubehagelig å ha dem på, jeg fikk vondt på høyre side, og det endte med at jeg bare bruker linser, og brillene ligger nedstøvet i en skuff.
Ms.Parker Skrevet 16. mars 2017 #23 Skrevet 16. mars 2017 Endelig, etter lang vengetid, er det nå 45 minutter til jeg skal inn for å ta røntgen av hodet. Kulen har vokst noe siden jeg starten denne tråden, og jeg har den siste uken fått vondt nedover nakken, skulderen og armen. Jeg gruer meg, veldig, men ser også frem til å få vite hva det er. Er kun samboeren min som vet om dette, og jeg trengte et sted å få ut bekymringen min nå.
Tash Skrevet 16. mars 2017 #24 Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, Ms.Parker skrev: Endelig, etter lang vengetid, er det nå 45 minutter til jeg skal inn for å ta røntgen av hodet. Kulen har vokst noe siden jeg starten denne tråden, og jeg har den siste uken fått vondt nedover nakken, skulderen og armen. Jeg gruer meg, veldig, men ser også frem til å få vite hva det er. Er kun samboeren min som vet om dette, og jeg trengte et sted å få ut bekymringen min nå. Lykke til
maipai Skrevet 16. mars 2017 #25 Skrevet 16. mars 2017 4 timer siden, Ms.Parker skrev: Endelig, etter lang vengetid, er det nå 45 minutter til jeg skal inn for å ta røntgen av hodet. Kulen har vokst noe siden jeg starten denne tråden, og jeg har den siste uken fått vondt nedover nakken, skulderen og armen. Jeg gruer meg, veldig, men ser også frem til å få vite hva det er. Er kun samboeren min som vet om dette, og jeg trengte et sted å få ut bekymringen min nå. ❤
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå