The Kitten Skrevet 6. februar 2017 #41 Skrevet 6. februar 2017 Ja, men jeg har familie i USA og har bodd der selv, så det skulle egentig bare mangle.
Chiyo Skrevet 7. februar 2017 #42 Skrevet 7. februar 2017 Jeg studerer engelsk og har bodd i England så jeg er veldig flink. Jeg var flink alle rede som barn, og jeg snakker flytende britisk og amerikansk engelsk. Grunnen til det er at jeg alltid snakket britisk på skolen, men da jeg reiste til USA på utveksling ville jeg høres ut som de andre ungdommene. Jeg hadde aldri snakket amerikansk før det, men jeg oppdaget fra dag én at jeg kunne snakke amerikansk uten at noen trodde jeg var fra utlandet. Jeg må ha plukket opp amerikansk uttale fra TV uten at jeg visste at jeg kunne snakke det før jeg dro dit. Jeg har alltid vært veldig flink til å uttale språk og har fått høre at jeg har nesten perfekt fransk uttale (selv om jeg ikke kan det flytende enda). Jeg tror at for noen så kommer det helt naturlig, mens andre må jobbe med uttalen sin.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #43 Skrevet 7. februar 2017 Jeg snakker vanligvis verken med amerikansk eller britisk aksent. Folk pirker seg i hodet og spør "What kind of accent is that?", fordi de tror jeg er fra et engelskspråklig land, men verken australsk, britisk eller amerikansk. Jeg KAN snakke engelsk, skotsk, og amerikansk aksent. Ja, jeg er god i engelsk. Anonymkode: a4692...b4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå