Gå til innhold

Er det noen som reagerer på energien til andre? Jeg kan få folk til å snu seg bare jeg kikker på dem bakfra

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, jabx skrev:

Hva slags energi? Stirreenergi?

Når noen ser lenger enn vanlig ja, man snur seg og møter blikket eller ser mot personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.2.2017 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke en positiv egenskap, fordi jeg sliter litt psykisk og fysisk. Men jeg er blitt så vanvittig sensitiv på energier når jeg kommer inn på nye steder og treffer folk. Jeg føler meg klarsynt på en måte og vet noen ganger hva andre tenker m.m. jeg kan også kikke på hvilken som helst person uten at de ser meg å så kan jeg gjøre dem urolige eller stressa,  snu seg osv.

Jeg har vært hos psykolog og jeg har angst.. noen andre som har det som meg, eller er det kun meg som er ganske psyko.

Anonymkode: 5eed9...107

Dette er nok ikke vanlig, men flere enn du aner har det slik. Og jeg er en av dem. Sleit en del med angst før, og sliter fortsatt litt. Spesielt ille er det når jeg jobber i en matbutikk (tusenvis av dritt kunder hver dag), sitter mange timer i kassa. Merker det ofte når folk nistirrer mens jeg skanner varene, jeg blir irritert over det, løfter blikket forsiktig og de viker de unna med engang. Det samme gjelder hvis jeg fyller på varer, så kan jeg merke at noen kommer mot meg for å spørre om noe. Uten at jeg ser dem eller hører den. Sinnsykt merkelig. Tror bare noen mennesker har den "sjette sans", litt mer tilstede enn andre. Klarer ikke å forklare det på noe annen måte. Jeg meker også fort når jeg f.eks ikke er velkommen i en samtale eller hvis noen er små irritert over meg (dvs forstår hva de tenker)

Anonymkode: 5831e...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er nok ikke vanlig, men flere enn du aner har det slik. Og jeg er en av dem. Sleit en del med angst før, og sliter fortsatt litt. Spesielt ille er det når jeg jobber i en matbutikk (tusenvis av dritt kunder hver dag), sitter mange timer i kassa. Merker det ofte når folk nistirrer mens jeg skanner varene, jeg blir irritert over det, løfter blikket forsiktig og de viker de unna med engang. Det samme gjelder hvis jeg fyller på varer, så kan jeg merke at noen kommer mot meg for å spørre om noe. Uten at jeg ser dem eller hører den. Sinnsykt merkelig. Tror bare noen mennesker har den "sjette sans", litt mer tilstede enn andre. Klarer ikke å forklare det på noe annen måte. Jeg meker også fort når jeg f.eks ikke er velkommen i en samtale eller hvis noen er små irritert over meg (dvs forstår hva de tenker)

Anonymkode: 5831e...666

Eller er det sånn at du tror du ikke er velkommen, eller tror at du vet at de er irritert på deg? (min utheving)

Anonymkode: f7406...814

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...