AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Del Skrevet 2. februar 2017 En smakebit av det nye Tyrkia under Sultan Erdogan. Tyrkia gikk fra å være et sekulært samfunn til et islamsk samfunn. Anonymkode: dc5cf...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Del Skrevet 2. februar 2017 Snakk om USA du. Trumpen er ikke noe bedre! Anonymkode: 93750...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Del Skrevet 2. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk om USA du. Trumpen er ikke noe bedre! Anonymkode: 93750...066 Trump er tross alt faktisk mye bedre. Erdogan er motivert av religiøs ideologi. Trump er bare en business-mann som lar dagsformen mene hva han skal gjøre. Irriterende, men ikke farlig. Det er de ideologisk drevne som er farlige, for de lar seg ikke rikke. De er mener deres handlinger er rettferdiggjort av en høyere makt eller noe som er hinsides den fysiske verden. Anonymkode: 5772f...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Del Skrevet 2. februar 2017 Donald Trump har riktignok spesiell væremåte, men de bak han er like drevne og ikke langt unna religiøst motiverte. Se bare på de kristne fundamentalistene i staben hans. Anonymkode: 93750...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QATAR Skrevet 3. februar 2017 #5 Del Skrevet 3. februar 2017 Utrolig imponerende av Erdogan. Han ønsker å gjenopplive det Ottomanske riket. Ønsker han egentlig bare lykke til og måtte han lykkes med sine erobringer i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 3. februar 2017 #6 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Trump er tross alt faktisk mye bedre. Erdogan er motivert av religiøs ideologi. Trump er bare en business-mann som lar dagsformen mene hva han skal gjøre. Irriterende, men ikke farlig. Det er de ideologisk drevne som er farlige, for de lar seg ikke rikke. De er mener deres handlinger er rettferdiggjort av en høyere makt eller noe som er hinsides den fysiske verden. Anonymkode: 5772f...c02 Erdogan sin religiøse motivasjon er like påtatt som Trump sin. Mye av akkurat samme grunn, ettersom valgutviklingen i Tyrkia nesten kunne vært brukt som mal for utviklingen av USA, igjen av samme grunn. Men Erdogan har en fordel, i likhet med naboen Putin: Tyrkere har mye mindre forståelse for demokratisk prosess. Det er hverken første eller siste gang de velger en leder isteden for en representant. Europa hadde en mulighet til å styre Tyrkia, de sa nei. Dette var den forutsagte konsekvensen. Jeg vil også påpeke at politistyrken i videoen er syrisk selv om den har fått trening i Tyrkia, og da gir den mye mer mening; Tyrkia er ett av landene songar mest å tape på at Syria splittes og vil gi størst støtte til hvem som klarer beholde ett helt Syria. Endret 3. februar 2017 av Druid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferie Skrevet 3. februar 2017 #7 Del Skrevet 3. februar 2017 Erna Solberg fikk i fjor en signert utgave av Islam. Den 11. landeplage. Der stor det: Kjære Erna Solberg. Pass godt på fremtiden. Beste hilsen Hege Jeg vil driste meg til å påstå at boken er et gjennomdokumentert varsel om en pågående verdikamp mellom den vestlige, human sivilisasjonen, og en ideologi – politisk islam – som bringer intet annet enn fordervelse for et samfunn: Kvinneundertrykking, intoleranse mot dem som ikke underkaster seg Allah og Muhammed, homohat og -drap, og jødefordrivelse. Resultatet gir seg selv: underutvikling og fattige samfunn, der toleranse og humanisme glimrer med sitt fravær. Det er bare å ta et fugleblikk over de landene som lider under nevnte ideologi. Kilde: https://www.rights.no/2017/02/erna-solberg-er-det-kanskje-noe-du-har-misforstatt/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QATAR Skrevet 3. februar 2017 #8 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) 4 timer siden, Druid skrev: at politistyrken i videoen er syrisk selv om den har fått trening i Tyrkia, og da gir den mye mer mening; Tyrkia er ett av landene songar mest å tape på at Syria splittes og vil gi størst støtte til hvem som klarer beholde ett helt Syria. Det er jo fantastisk at Erdogan ønsker å forene Syria under Tyrkisk Ottomansk styre. Erdogan har ihvertfall min støtte. Jeg håper Erdogan annekterer hele Syria og kvitter seg med diktator Bashar Al Assad en gang for alle. Endret 3. februar 2017 av QATAR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Del Skrevet 3. februar 2017 Mange jeg kjenner har helt kuttet ut Tyrkia som reisemål. Anonymkode: 66c77...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #10 Del Skrevet 3. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk om USA du. Trumpen er ikke noe bedre! Anonymkode: 93750...066 Tror ikke Trump og Erdogan kan sammenlignes... "Begge to er dumme!" er ikke grunnlag for objektiv sammenligning. Anonymkode: a4655...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 3. februar 2017 #11 Del Skrevet 3. februar 2017 31 minutter siden, QATAR skrev: Det er jo fantastisk at Erdogan ønsker å forene Syria under Tyrkisk Ottomansk styre. Erdogan har ihvertfall min støtte. Jeg håper Erdogan annekterer hele Syria og kvitter seg med diktator Bashar Al Assad en gang for alle. Ehhh, en ny Ukraina konflikt med ett reelt NATO land i miksen og samlende strategisk posisjon? Du liker å sette verden i brann forstår jeg? :-) Assad er dødt kjøtt allerede, han har bare ikke sluttet å gå enda. Men både Russland og Tyrkia er 100% nødt til å ha ett uavhengig og helt Syria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå