Gå til innhold

Normalt at en 9 uker gammel valp sover 19-20timer..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WOW!! Det var mange timer! - var min første tanke, men så leste jeg videre. Du sier i døgnet og det er jo iberegnet natten.

Da er det jo egentlig ikke så mange timer. ;)

Vår hund legger seg sammen med oss, dvs at han får iallefall 7 timer på soverommet.

Så er det jo den tiden han sover på stuen om kvelden, før vi legger oss og det er nok en 3-4 timer, om ikke mer.

Da er vi oppe i 10-11 timer.

I løpet av dagen sover han mange dupper. Det varierer hvor lange de er.

Tilsammen er det nok 5-6 timer vil jeg tro. Da er vi oppe i ca 16 timer.

Min valp er 7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
WOW!! Det var mange timer! - var min første tanke, men så leste jeg videre. Du sier i døgnet og det er jo iberegnet natten.  

Da er det jo egentlig ikke så mange timer. ;)

Vår hund legger seg sammen med oss, dvs at han får iallefall 7 timer på soverommet.

Så er det jo den tiden han sover på stuen om kvelden, før vi legger oss og det er nok en 3-4 timer, om ikke mer.

Da er vi oppe i 10-11 timer.

I løpet av dagen sover han mange dupper. Det varierer hvor lange de er.

Tilsammen er det nok 5-6 timer vil jeg tro. Da er vi oppe i ca 16 timer.

Min valp er 7 mnd.

Ehm...hvordan får du til at noen sover 19-20 timer UTEN at natten er med i regnestykket..? Og at du skriver videre at du leste at det gjalt hele døgnet, og da er natten med... Hvor mange timer er det i dine døgn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ehm...hvordan får du til at noen sover 19-20 timer UTEN at natten er med i regnestykket..? Og at du skriver videre at du leste at det gjalt hele døgnet, og da er natten med... Hvor mange timer er det i dine døgn?

For en teit kanin som alltid henger seg opp i små bagateller. Lite å gjøre i disse førjulstider antar jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Synes sånne bagateller er morsomme :) Og jeg vet ikke om du la merke til det, men jeg var ikke eneste som sa noe!

Og jepp, er sykemeldt, så jeg har usedvanlig lite å gjøre på i førjulstiden. Er det noe galt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg synes det er litt dumt at noen av dere heger dere så opp i noe noen skriver. Tenker da på det Gullhår skrev. Synes heller man kan konsentrere seg om det temaet er, eller si ting litt annerledes. Bare en liten tanke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:o Det var da voldsomt til reaksjoner på litt fnising?

Må jo få lov å bli i godt humør og le litt, eller er det så fryktelig slemt gjort det? Synes dere overreagerer bittelitt jeg.

Jeeeezes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at det var slemt, men jeg synes bare ikke det er nødvendig! Hvis du synes det er så gøy å fnise og le så kan du jo lage ditt eget forum for det. Denne tråden handler om en valp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Det var da voldsomt til pekefinger jeg skulle få!! Det er flere steder i forumet hvor folk kommer med innspill og en latterkule eller to. Er enig i at det ikke gjør seg i en tråd om depresjoner og slike ting, men i en uskyldig tråd om en valps søvn og litt klossete ordlegging, må det da vel være lov å flire litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Dette er et forum, ja, men også et koselig tilholdsted med mye tull og fjaseri. Må da få lov å ha litt godt humør og ikke alvorlig'es i hjel. Surpromp :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg gidder å prøve engang.... Ninakanin, du synes tydeligvis det er kjempemorro å fleipe om klossete ordlegging. Jeg mener nå at hvis du ikke har annet innspill enn å kommenerer ordleggingen til folk i en tråd, så trenger du ikke svare på det. Er det bare jeg som synes dette er teit? Kan vel ikke regne med å få noe støtte i denne saken...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg mener bare det at man ikke må ta ALT seriøst. Så lenge det er snakk om unskyldig fleiping er det greit. Når folk bli "slemme" er det en helt annen sak.

NinaKanins innlegg var vel uskyldig, eller hva?

Jeg velger som regel å bare overse ting som irriterer meg. Da slipper jeg unødige bekymringer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...