AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #22 Skrevet 2. februar 2017 1 minutt siden, Else-Britt skrev: Nydelig jente da. Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 7863b...ab0 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #23 Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 7863b...ab0 Lurer jeg også på. Anonymkode: 1af2c...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #24 Skrevet 2. februar 2017 Dette er jo helt sinnsykt, hvordan kan hun lyve om noe sånt? Jeg selv delte innlegget som datteren (jeg tror/antar det var datteren som la det ut) hennes postet på facebook rett etter det "skjedde". Jeg har selv små hunder og det gjorde vondt langt inn i sjelen min at noen hadde opplevd noe så forferdelig. Jeg sendte de støttemeldinger, delte innlegget og fikk mine venner til å dele innlegget. Det innlegget var sist jeg sjekket delt over 1000 ganger, og hadde flere hundre støttende kommentarer under. Det var folk i både Norge og Sverige som engasjerte seg og lette på diverse salgssider for å se om noen la hundene ut for salg. Det er helt hårreisende at noen kan lyve om noe slikt, hvordan har de samvittighet til å involvere og engasjere så mange mennesker i en løgn? Høste sympati og motta hjelp til noe som aldri har skjedd? Hva skjer nå neste gang en hund blir stjålet, kanskje folk ikke bryr seg like mye da.... Anonymkode: 6ba31...48b 4
Gjest End Skrevet 2. februar 2017 #25 Skrevet 2. februar 2017 Oi var tyveriet bare en ren løgn? Og så havna det i media? Media må føle seg dumme som bet på og hun.. At det går an.. Jeg er glad det ikke er noen hunder som lider noe nød nå da. Siden det var løgn.
Kragebein Skrevet 2. februar 2017 #26 Skrevet 2. februar 2017 Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. HI er redigert for avklaring. Kragebein, mod
Drizzt Skrevet 2. februar 2017 #27 Skrevet 2. februar 2017 Fengsel i et par år, tilbakebetaling av ressursene politiet brukte på hennes ikke-sak og eventuelt psykiatrisk behandling hvis aktuelt.
Arabella Skrevet 2. februar 2017 #28 Skrevet 2. februar 2017 Jeg oppdaget nettopp at denne kvinnen og jeg har en felles venn.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #29 Skrevet 2. februar 2017 Navn på kvinnen? Anonymkode: 1b807...32b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #30 Skrevet 2. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Navn på kvinnen? Anonymkode: 1b807...32b Står på tidligere artikler. Søk i google. Får nok ikke skrive det her Anonymkode: f783d...067 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #31 Skrevet 2. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Står på tidligere artikler. Søk i google. Får nok ikke skrive det her Anonymkode: f783d...067 Har søkt, kan ikke finne! :/ Send artikkel-link om du kommer over en Anonymkode: 1b807...32b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #32 Skrevet 2. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står på tidligere artikler. Søk i google. Får nok ikke skrive det her Anonymkode: f783d...067 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har søkt, kan ikke finne! :/ Send artikkel-link om du kommer over en Anonymkode: 1b807...32b Jeg fant. Glem det! Anonymkode: 1b807...32b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #33 Skrevet 2. februar 2017 Håper dama får sin straff. Politiet har få ressurser som det er, og sliter med å oppklare blandt annet voldtekter. Hva får folk til å levere inn en falsk anmeldelse på dette viset? Og attpåtil stille opp i media?? På nyhetssendingen står hun og gråkvalt forteller at hun ikke har trua på at de blir funnet.. Jeg blir kvalm! Har mest lyst å linke til klippet, men da blir jeg vel utkastet herfra, så jeg skal la det være. En ting er å melde de savnet. Noe helt annet er å stille i media med navn og bilde og video, og gå til det skritt å melde inn en falsk anmeldelse.. Så til pass for henne at politiet lukta lunta, skulle gjerne likt å vært flue på veggen i det øyeblikk hun ble konfrontert med det! Får håpe dette ikke medfører at andre, ærlige mennesker blir mistrodd hvis hundene forsvinner! Anonymkode: 4b429...6a9 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #34 Skrevet 3. februar 2017 Og nå har både Vg og Nrk valgt og ta vekk navnet hennes, de skulle bare latt det stå spør du meg, er du så jævlig dum og kommer med en løgn får du stå for det også. Anonymkode: 6ccdf...a6d 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #35 Skrevet 3. februar 2017 Jeg skjønner ikke at hun påstod (før hun innrømmet at det var løgn) at noen kom og nærmest rev hundene ut av hendene hennes mens hun bare stod der. Hadde det vært meg hadde jeg slått ned vedkommende umiddelbart. Men nå var det jo ikke sant da Anonymkode: 8fac5...654
Jacklost Skrevet 3. februar 2017 #36 Skrevet 3. februar 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og nå har både Vg og Nrk valgt og ta vekk navnet hennes Anonymkode: 6ccdf...a6d Helt riktig, noe annet ville vært etisk feil. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. februar 2017 #37 Skrevet 3. februar 2017 En psykisk syk dame, ingen grunn til overreaksjoner her. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke at hun påstod (før hun innrømmet at det var løgn) at noen kom og nærmest rev hundene ut av hendene hennes mens hun bare stod der. Hadde det vært meg hadde jeg slått ned vedkommende umiddelbart. Men nå var det jo ikke sant da Anonymkode: 8fac5...654 Ja, men da måtte hun jo laget blåmerker på seg selv. 1
MissPierce Skrevet 3. februar 2017 #38 Skrevet 3. februar 2017 Har kommet frem på Med hjerte for hunder på rømmen, at den ene av hundene døde hos denne damen. Så i stede for å si det til oppdretter som skulle komme for å hente den tilbake. Så fant hun på denne historien. Lå også ett bilde fra der hun oppbevarte hundene, og det var ikke noe pent syn. Det er hentet ut fler andre hunder som var i dårlig forfatning med lange negler, avføring og urin i pelsen osv. Leste det i går, men innlegget er dessverre slettet nå 😕 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #39 Skrevet 3. februar 2017 Hvorfor i €$€$T&7u!!s% har slike folk dyr (og barn)?!!! Anonymkode: fa520...bbb 3
The Kitten Skrevet 3. februar 2017 #40 Skrevet 3. februar 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke at hun påstod (før hun innrømmet at det var løgn) at noen kom og nærmest rev hundene ut av hendene hennes mens hun bare stod der. Hadde det vært meg hadde jeg slått ned vedkommende umiddelbart. Men nå var det jo ikke sant da Anonymkode: 8fac5...654 Det var det som fikk meg til å stusse og. "Det skjedde veldig fort" Vel så fort skjer det faktisk ikke. Jeg hadde kjempet med nebb og klør, og klikket helt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå