Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

https://www.nrk.no/ostfold/kvinne-rosket-til-seg-hundene-aerle-og-thula-1.13353723

https://www.nrk.no/ostfold/innrommer-at-hundetyveri-aldri-skjedde-1.13356440

Politiet fattet mistanke og det hele viste seg å være løgn. Da er det rimelig flaut å ha gått ut med fullt navn! Mon tro om det fantes noen hunder i det hele tatt?

Anonymkode: 1af2c...5a3

Endret av Kragebein
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Hun som fikk tid i Dagsrevyen i går? Hva i all verden feiler det folk?

Skrevet
5 minutter siden, chisandra skrev:

Hun som fikk tid i Dagsrevyen i går? Hva i all verden feiler det folk?

Stemmer, det er henne...

Hun får høre på facebooksiden sin nå.

Noe feiler det henne, uten tvil!

Anonymkode: f783d...067

Skrevet

Lettere forvirra, da jeg så samme sak med samme tekst, det var bare bilde av ei helt annen dame med utenlandsk opprinnelse?? Hm merkelig. 

• Liker 1
Skrevet

Har hun hatt hunder i det hele tatt, har hun tatt livet av de, gjemt de...hva f....?

Anonymkode: 7863b...ab0

Skrevet (endret)

I slike situasjoner er det klart folk blir opprørte. Men å gå i en massiv kamp mot denne kvinnen som har stått frem med fullt navn tyder på veldig lite toleranse for at det finnes mennesker med sykdommer som forårsaker slike handlinger. 

For alt vi vet kan kvinnen være veldig syk, utviklingshemmet eller lignende. Ingen vet grunnen til at noen gjør noe så "råttent", som skaper engasjement og medfølelse, og deretter sinne når man finner ut at det var løgn. 

Å gå direkte på henne synes jeg er skummelt, det kan føre til enda mer tragiske ting. Jeg vil heller vise medfølelse en gang for mye, og så finne ut at det er løgn, enn en gang for lite. Jeg tror de fleste tenker slik. Ta dette da bare som en erfaring, ikke halshugg henne offentlig for det. Vi vet ikke hva som har foregått i hodet hennes når hun valgte å gjøre noe sånt. 

Endret av FrkHumle
  • Liker 15
Skrevet

Dette må være psykiatri. Folk går jo helt bananas i kommentarfeltet på facebooken hennes. 

• Liker 1
Skrevet

Nå har hun sletta statusen på fb.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun hatt hunder i det hele tatt, har hun tatt livet av de, gjemt de...hva f....?

Ei som har kommentert på fb-siden hennes:
Ho har hunder ja....den ene skulle ho levere den dagen til rettmessige eier....men lot være å faket dette istedenfor..... hundene ho har er grodd inn med avføring og laaaaange negler...jeg å flere har vært på denne saken i flere dager....har hentet ut 2 hannhunder hos henne den dagen dette hendte...men det er fler der...å ho slipper oss ikke inn

Ei anna spør om det er anmeldt

Svaret: Jeg anmeldte henne til mattilsynet i fjor for akkurat det samme. Har hørt at de har vært hos henne. Men at ingen var hjemme

Det er ikke godt å si hva som faktisk har skjedd...

• Liker 1
Skrevet

Hun slettet tråden nå, men jeg rakk å lese at hun er meldt til mattilsynet for vanskjøtsel av hunder.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun slettet tråden nå, men jeg rakk å lese at hun er meldt til mattilsynet for vanskjøtsel av hunder.

Håper mattilsynet tar en ny visitt dit nå...

• Liker 6
Gjest chisandra
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Håper mattilsynet tar en ny visitt dit nå...

Vi får tro at politiet bidrar til det. 

Syntes så synd på henne da jeg så innslaget i går. 

Skrevet

Jeg skreiv jo til og med i HI at dette var politiet som hadde sagt.

Skrevet

Nå er det vel ikke så usannsynlig at denne kvinnen lider av mytomani av en eller annen form (lystløgner) og dette henger ofte sammen med psykiske lidelser eller personlighetsforstyrrelser.

Jeg skjønner godt at folk blir opprørte, men man må da også forstå at det ligger noe mer bak enn år lyve for moro skyld. At folk går bananas på FB profilen til vedkommende tyder jo på at folk har et enormt behov for å slenge fra seg all mulig faenskap og bedritne uttalelser før de vet alle fakta. Empati, etterrettelighet og folkeskikk forsvinner i takt med at det aldri har vært enklere å "taste" sine meninger på nettet. Trumpland :sad:

• Liker 5
Skrevet

Rett og slett sykt, bokstavelig talt. Håper mattilsynet er godt på saken.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Nefarian skrev:

Nå er det vel ikke så usannsynlig at denne kvinnen lider av mytomani av en eller annen form (lystløgner) og dette henger ofte sammen med psykiske lidelser eller personlighetsforstyrrelser.

Jeg skjønner godt at folk blir opprørte, men man må da også forstå at det ligger noe mer bak enn år lyve for moro skyld. At folk går bananas på FB profilen til vedkommende tyder jo på at folk har et enormt behov for å slenge fra seg all mulig faenskap og bedritne uttalelser før de vet alle fakta. Empati, etterrettelighet og folkeskikk forsvinner i takt med at det aldri har vært enklere å "taste" sine meninger på nettet. Trumpland :sad:

Helt enig. Jeg syns ikke noe om at folk slenger dritt til henne på fb. Jeg personlig var bare nysgjerrig på hvem denne dama var, og da søker jeg henne selvfølgelig opp på fb. Men kunne aldri falt meg inn å skrevet noe til henne eller om henne på den måten der.

• Liker 2
Skrevet

Dessuten så var det ikke en grov påstand, det var fakta.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...