AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Del Skrevet 2. februar 2017 Hatt de beste månedene på mange år, dukket opp ei jente som har vært fantastisk god, jeg har vært deprimert og ensom i lang tid men hun fikk meg til å glemme alt dette. Var så glad for å endelig ha noen, nå vil hun ikke treffe meg lenger av diverse grunner og hennes situasjon i livet. Jeg vil bare være der for henne og ønsker henne alt godt men hun har dyttet meg unna. Dette har fått meg tilbake til gamle rutiner hvor jeg igjen sitter alene dag inn og dag ut uten noen å prate med. Orker knapt nok dra på jobb. Griner i bilen på vei inn til jobb og drar tar på "masken" med ett smil når jeg parkerer og går inn døren på jobb. Legger meg til å sove når jeg kommer hjem for å slippe å tenke og en del av meg håper jeg ikke våkner igjen. Psyket meg opp til å bestille en legetime som jeg gruer meg til, nå greier jeg ikke mer alene og sliter med å ikke knekke sammen på jobb. Anonymkode: aa9d1...5bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Del Skrevet 2. februar 2017 Kansje det er på tide å tenke på deg selv og hvordan du kan få det bedre. Det er ikke nok å surfe på forelskelsens bølger uten noe kontakt med vondtene inne i deg selv, for når forelskelsen stilner så er du tilbake på punkt en; deg selv. Du må nok seile litt alene og bli kjent med deg selv og bli bra igjen. Anonymkode: 57076...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg har det slik som deg. Men jeg ble forlatt. Det gjør vondt, men det eneste vi kan gjøre er å å lære oss å leve for oss selv. Jeg er på vei tilbake etter å ha vært syk noen måneder og må virkelig ta meg sammen for å finne en vei jeg har lyst å gå. Legge til elementer som jeg finner glede i. Alle dager er langt fra like enkle, men innimellom finner jeg en skikkelig god dag, med latter og fine ting. Jeg savner han som gikk hver eneste dag, men det er ingenting jeg kan få gjort. Jeg må bare ta det, en dag av gangen! Anonymkode: 5b6ca...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Del Skrevet 9. februar 2017 På 2.2.2017 den 12.25, AnonymBruker skrev: Hatt de beste månedene på mange år, dukket opp ei jente som har vært fantastisk god, jeg har vært deprimert og ensom i lang tid men hun fikk meg til å glemme alt dette. Var så glad for å endelig ha noen, nå vil hun ikke treffe meg lenger av diverse grunner og hennes situasjon i livet. Jeg vil bare være der for henne og ønsker henne alt godt men hun har dyttet meg unna. Dette har fått meg tilbake til gamle rutiner hvor jeg igjen sitter alene dag inn og dag ut uten noen å prate med. Orker knapt nok dra på jobb. Griner i bilen på vei inn til jobb og drar tar på "masken" med ett smil når jeg parkerer og går inn døren på jobb. Legger meg til å sove når jeg kommer hjem for å slippe å tenke og en del av meg håper jeg ikke våkner igjen. Psyket meg opp til å bestille en legetime som jeg gruer meg til, nå greier jeg ikke mer alene og sliter med å ikke knekke sammen på jobb. Anonymkode: aa9d1...5bc Det er som å lese om meg selv. Kan ikke hjelpe så mye, siden jeg er der selv..Men håper det ordner seg for oss.. Kan du ta sykemelding, en uke? Anonymkode: c0eb3...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Del Skrevet 11. februar 2017 På 9. februar 2017 den 6.42, AnonymBruker skrev: Det er som å lese om meg selv. Kan ikke hjelpe så mye, siden jeg er der selv..Men håper det ordner seg for oss.. Kan du ta sykemelding, en uke? Anonymkode: c0eb3...f9f Får jeg lov å spørre dere om noe? Begge dere to kunne nemlig vært eksen min. Når dere hadde disse jentene, behandlet dere dem bra? Ga av dere selv og virkelig fikk henne til å føle seg spesiell? Husk det til neste gang da... Anonymkode: 5b6ca...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. februar 2017 #6 Del Skrevet 11. februar 2017 På 2.2.2017 den 12.25, AnonymBruker skrev: Psyket meg opp til å bestille en legetime som jeg gruer meg til Anonymkode: aa9d1...5bc Så flott! Det kreves en utrolig styrke å be om hjelp. Du er en flott person og fortjener å være lykkelig, uansett hva sivilstatusen måtte si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #7 Del Skrevet 11. februar 2017 På 9.2.2017 den 6.42, AnonymBruker skrev: Det er som å lese om meg selv. Kan ikke hjelpe så mye, siden jeg er der selv..Men håper det ordner seg for oss.. Kan du ta sykemelding, en uke? Anonymkode: c0eb3...f9f Vi får satse på det Jeg ble sykemeldt i 2 uker. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Får jeg lov å spørre dere om noe? Begge dere to kunne nemlig vært eksen min. Når dere hadde disse jentene, behandlet dere dem bra? Ga av dere selv og virkelig fikk henne til å føle seg spesiell? Husk det til neste gang da... Anonymkode: 5b6ca...3d9 Det kan du spørre om, jeg behandlet henne bra og gjorde alt jeg kunne for å få henne til å føle seg som den eneste. Når jeg er forelsket setter jeg automatisk vedkommende foran alt og alle... tilogmed meg selv. 16 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Så flott! Det kreves en utrolig styrke å be om hjelp. Du er en flott person og fortjener å være lykkelig, uansett hva sivilstatusen måtte si! Takk Det var vanskelig, men en stor lettelse og ha gjort det! Anonymkode: aa9d1...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 11. februar 2017 #8 Del Skrevet 11. februar 2017 På 2.2.2017 den 12.25, AnonymBruker skrev: Hatt de beste månedene på mange år, dukket opp ei jente som har vært fantastisk god, jeg har vært deprimert og ensom i lang tid men hun fikk meg til å glemme alt dette. Var så glad for å endelig ha noen, nå vil hun ikke treffe meg lenger av diverse grunner og hennes situasjon i livet. Jeg vil bare være der for henne og ønsker henne alt godt men hun har dyttet meg unna. Dette har fått meg tilbake til gamle rutiner hvor jeg igjen sitter alene dag inn og dag ut uten noen å prate med. Orker knapt nok dra på jobb. Griner i bilen på vei inn til jobb og drar tar på "masken" med ett smil når jeg parkerer og går inn døren på jobb. Legger meg til å sove når jeg kommer hjem for å slippe å tenke og en del av meg håper jeg ikke våkner igjen. Psyket meg opp til å bestille en legetime som jeg gruer meg til, nå greier jeg ikke mer alene og sliter med å ikke knekke sammen på jobb. Anonymkode: aa9d1...5bc Har selv hatt en periode i livet hvor jeg har hatt det som deg. Å få seg dame i din situasjon kan gjøre deg sårbar for destruktive forhold og kan gjøre deg altfor avhengig av partneren din. Dette er ikke et sted det er bra å komme i fra. Du bør fokusere på å bygge deg selv opp igjen, jobbe for å få et liv du liker og lære deg å trives i egne sko. Du er ikke det du tenker og det å distrahere vekk det faktum at enkelte tanker er vonde kommer til å ødelegge livskvaliteten din. Bare vær oppmerksom at de dukker opp så forsvinner de og påvirker ikke humøret ditt på samme måte. Selv om min situasjon ikke var prikk lik som din så er jeg sikker på at det finnes mange tiltak og muligheter der ute som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. februar 2017 #9 Del Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk Det var vanskelig, men en stor lettelse og ha gjort det! Anonymkode: aa9d1...5bc Ting er vanskelig noen ganger, men du kom deg igjennom det Håper du tar det med ro, griner masse og spiser masse sjokolade nå som du er sykmeldt. Kjærlighetssorg er skikkelig dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #10 Del Skrevet 11. februar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan du spørre om, jeg behandlet henne bra og gjorde alt jeg kunne for å få henne til å føle seg som den eneste. Når jeg er forelsket setter jeg automatisk vedkommende foran alt og alle... tilogmed meg selv. Anonymkode: aa9d1...5bc Hvorfor i alle dager ble det slutt da? Sitat nå vil hun ikke treffe meg lenger av diverse grunner og hennes situasjon i livet. Jeg vil bare være der for henne og ønsker henne alt godt men hun har dyttet meg unna. Angst? Anonymkode: 504c4...9b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 25. februar 2017 #11 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) På 2.2.2017 den 12.25, AnonymBruker skrev: Hatt de beste månedene på mange år, dukket opp ei jente som har vært fantastisk god, jeg har vært deprimert og ensom i lang tid men hun fikk meg til å glemme alt dette. Var så glad for å endelig ha noen, nå vil hun ikke treffe meg lenger av diverse grunner og hennes situasjon i livet. Jeg vil bare være der for henne og ønsker henne alt godt men hun har dyttet meg unna. Dette har fått meg tilbake til gamle rutiner hvor jeg igjen sitter alene dag inn og dag ut uten noen å prate med. Orker knapt nok dra på jobb. Griner i bilen på vei inn til jobb og drar tar på "masken" med ett smil når jeg parkerer og går inn døren på jobb. Legger meg til å sove når jeg kommer hjem for å slippe å tenke og en del av meg håper jeg ikke våkner igjen. Psyket meg opp til å bestille en legetime som jeg gruer meg til, nå greier jeg ikke mer alene og sliter med å ikke knekke sammen på jobb. Ta vare på deg selv nå da! Du kan ikke hjelpe noen før du klarer dette faktisk. Kvinner kommer og kvinner går, slik vil det alltid være før du klarer å finne en ny partner i livet, få er så heldige at de treffer på første match. Fokuser på jobben din ! Det gjør jeg når jeg nå er alene! Der føler jeg meg trygg, mestrer og har mine sosiale kontakter. Ta initiativ til sosialt samvær på jobben ! Smell til med en sommertur ut med folkene der, en lønningspils eller organiser en tur ut med folkene der, og kanskje et treff på byen etterpå ! Du må få orden på eget liv om du skal klare å danne et nytt seriøst forhold er min mening, uansett tilbakeslag ikke gi opp ! Endret 25. februar 2017 av Duftavsommerregn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #12 Del Skrevet 3. mars 2017 På 11.2.2017 den 21.24, Froning skrev: Har selv hatt en periode i livet hvor jeg har hatt det som deg. Å få seg dame i din situasjon kan gjøre deg sårbar for destruktive forhold og kan gjøre deg altfor avhengig av partneren din. Dette er ikke et sted det er bra å komme i fra. Du bør fokusere på å bygge deg selv opp igjen, jobbe for å få et liv du liker og lære deg å trives i egne sko. Du er ikke det du tenker og det å distrahere vekk det faktum at enkelte tanker er vonde kommer til å ødelegge livskvaliteten din. Bare vær oppmerksom at de dukker opp så forsvinner de og påvirker ikke humøret ditt på samme måte. Selv om min situasjon ikke var prikk lik som din så er jeg sikker på at det finnes mange tiltak og muligheter der ute som kan hjelpe deg. Jeg underskriver denne. Har selv innledet et forhold til en mann som ikke var ferdig med eksen sin. Han brukte meg til å komme seg opp igjen. Det var utrolig sårende og ødeleggende for meg å forstå dette når det ble slutt mellom oss. Har slitt litt etter å stole på menn. Jeg er over typen, men av og til kan jeg tenke tanken at han bare overførte alt det vonde over på meg ganske egoistisk. har lært mye, og vil aldri gjøre noe slikt mot et annet menneske. Anonymkode: 206dc...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå