AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #21 Del Skrevet 1. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er glad i mange av mine pasienter. Men det betyr uansett ikke at jeg kan være venn med dem på face. Anonymkode: 79ff1...c21 Er du psykolog?? Tror jeg må bytte siden er så glad i hun og ønsker å ha hun i livet mitt videre.. møtte hun første gang som 6 åring og har ikke hatt noe særlig bra familieforhold hjemme, selvom vi bare snakket har jeg følt at hun har "oppdratt " meg .. vil liksom bo hos hun, alt er veldig ekstremt.. hun vet så klart ikke dette men jeg tror ikke jeg orker mere. Vil ikke gå der og bli mer avhenig hvis jeg vet at jeg ikke kan møte hun etter behandlingen er ferdig. Om jeg slutter i behandling for å møte privat, er det mulig?? Og skaffer meg ny psykolog ? Anonymkode: 6ee5b...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #22 Del Skrevet 1. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du psykolog?? Tror jeg må bytte siden er så glad i hun og ønsker å ha hun i livet mitt videre.. møtte hun første gang som 6 åring og har ikke hatt noe særlig bra familieforhold hjemme, selvom vi bare snakket har jeg følt at hun har "oppdratt " meg .. vil liksom bo hos hun, alt er veldig ekstremt.. hun vet så klart ikke dette men jeg tror ikke jeg orker mere. Vil ikke gå der og bli mer avhenig hvis jeg vet at jeg ikke kan møte hun etter behandlingen er ferdig. Om jeg slutter i behandling for å møte privat, er det mulig?? Og skaffer meg ny psykolog ? Anonymkode: 6ee5b...716 Du bør ta opp dette med psykologen din. Hvor gammel er du? Tenker at du kanskje er ganske ung? En profesjonell psykolog vil nok ikke kunne møte deg privat. Anonymkode: 6935d...ae3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloudsinger Skrevet 1. februar 2017 #23 Del Skrevet 1. februar 2017 Det du vil oppnå er å sannsynligvis sette psykologen din i en ubehagelig situasjon. Og selv om vedkommende skulle ønske å ha deg på facebook, så antar jeg at det er retningslinjer som forhindrer dette, det bør det ihvertfall være... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #24 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg minner om reglene og at det ikke er lov å utgi seg for å være helsepersonell og gi råd deretter. Anonymkode: e5eda...79e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #25 Del Skrevet 1. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør ta opp dette med psykologen din. Hvor gammel er du? Tenker at du kanskje er ganske ung? En profesjonell psykolog vil nok ikke kunne møte deg privat. Anonymkode: 6935d...ae3 Jeg er ikke myndig enda men skal snart slutte der og kjenner jeg gruer meg så sykt, for hun er den eneste jeg har selvom jeg ikke har henne engang. Gråter bare av tanken Anonymkode: 6ee5b...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #26 Del Skrevet 1. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke myndig enda men skal snart slutte der og kjenner jeg gruer meg så sykt, for hun er den eneste jeg har selvom jeg ikke har henne engang. Gråter bare av tanken Anonymkode: 6ee5b...716 Igjen; dette er gjenstand for samtale. Det er nok heller ikke veldig uvanlig. Anonymkode: 6935d...ae3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #27 Del Skrevet 1. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nix, men endel problematikk er lik. Anonymkode: aef63...703 Nix. Det kan ikke sammenlignes. Anonymkode: 6935d...ae3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #28 Del Skrevet 1. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nix. Det kan ikke sammenlignes. Anonymkode: 6935d...ae3 Heh, kjenner to personer som har jobbet i begge bransjer. Jeg hører mer på de enn på deg, som jeg har mine tvil på om har jobbet i noen av de. Anonymkode: aef63...703 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #29 Del Skrevet 1. februar 2017 Nei, ikke add psykologen din på Facebook. Jeg går selv til psykolog og føler meg veldig knyttet til henne. Hun sier også til meg at hun har blitt glad i meg, noe som gjør at man kanskje føler seg litt spesiell. Det betyr likevel ikke at psykologen er like knyttet til pasienten (dessverre). Likevel skal en psykolog være såpass profesjonell at en ikke blander jobb og privatliv. Jeg er livredd for å komme borti "legg til som venn" til min psykolog (stalker litt..men det må da være lov) Anonymkode: cdf07...f44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #30 Del Skrevet 1. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heh, kjenner to personer som har jobbet i begge bransjer. Jeg hører mer på de enn på deg, som jeg har mine tvil på om har jobbet i noen av de. Anonymkode: aef63...703 Akkurat. Så prostitusjonsyrket kan sammenlignes med yrke som krever mangeårig universitetsutdannelse fordi? Anonymkode: 6935d...ae3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #31 Del Skrevet 1. februar 2017 Kan noen forklare hva det betyr når psykologen sier at den er glad i deg? Anonymkode: e9462...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #32 Del Skrevet 1. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan noen forklare hva det betyr når psykologen sier at den er glad i deg? Anonymkode: e9462...6c7 Nei, det må du spørre psykologen som sa det om. Anonymkode: 6935d...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #33 Del Skrevet 1. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan noen forklare hva det betyr når psykologen sier at den er glad i deg? Anonymkode: e9462...6c7 At h*n bryr seg om deg og ønsker deg alt godt tenker jeg. Anonymkode: cdf07...f44 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #34 Del Skrevet 1. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å drive med prostitusjon og terapi er jo to kvalitativt sammenlignbare størrelser. Anonymkode: 6935d...ae3 Egentlig er det jo det: sexarbeideren har mer fleksibel åpningstid og jobber med både kropp og psyke, med vekt på kropp og kan kreve mer i timen pga risikoarbeid, mens psykologen bare tar for seg hodet og har mer teoretisk utdanning vanligvis og ikke risikerer noe som helst. Men kvalitativt blir vel vinningen for kunden ca det samme? Anonymkode: 8ff62...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #35 Del Skrevet 1. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke add psykologen din på Facebook. Jeg går selv til psykolog og føler meg veldig knyttet til henne. Hun sier også til meg at hun har blitt glad i meg, noe som gjør at man kanskje føler seg litt spesiell. Det betyr likevel ikke at psykologen er like knyttet til pasienten (dessverre). Likevel skal en psykolog være såpass profesjonell at en ikke blander jobb og privatliv. Jeg er livredd for å komme borti "legg til som venn" til min psykolog (stalker litt..men det må da være lov) Anonymkode: cdf07...f44 Har nesten "vokst" opp med hun og føler liksom at jeg MÅ ha henne i livet mitt.. har hatt en vanskelig bsrndom og hun har sagt "hadde jeg visst dette, hadde jeg tatt deg for lenge siden" altså at jeg kunne være der, slik jeg tolker det.. har ikke ord blir snart kastet ut av fosterhjem og nei tenker kun på hun.. Anonymkode: 6ee5b...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #36 Del Skrevet 1. februar 2017 Hvor ofte treffer du henne? Anonymkode: e9462...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #37 Del Skrevet 1. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte treffer du henne? Anonymkode: e9462...6c7 1 gang i uka Anonymkode: 6ee5b...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #38 Del Skrevet 1. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nesten "vokst" opp med hun og føler liksom at jeg MÅ ha henne i livet mitt.. har hatt en vanskelig bsrndom og hun har sagt "hadde jeg visst dette, hadde jeg tatt deg for lenge siden" altså at jeg kunne være der, slik jeg tolker det.. har ikke ord blir snart kastet ut av fosterhjem og nei tenker kun på hun.. Anonymkode: 6ee5b...716 Jeg skjønner deg veldig godt altså. Jeg har bare gått til min psykolog i ett år og kjenner litt på de samme følelsene som deg. Likevel må jeg minne meg selv på at hun bare gjør jobben sin. Når skal du slutte hos henne? Kan du ikke nevne det for henne, hvordan du føler det og at du gruer deg til en hverdag uten henne osv? Se hvordan hun reagerer. Ville ikke lagt henne til på Facebook før du er ferdig i alle fall. Luft disse tankene med henne i neste time. Anonymkode: cdf07...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 1. februar 2017 #39 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Hei TS Du begynte din behandling i en veldig ung alder. Du er fremdeles veldig ung. Tilknytningen du kjenner på er ikke rart. Når tryggheten vi endelig har funnet er truet det er da jakten for å beskytte den godt starter. Men det er da vi må være på vakt, handle klokt. Sand i din håndflate. Lukker du din hånd, i et forsøk på å beholde, begynner sandkornene sakte men sikkert å renne ned mellom dine fingre: Hun er i ditt liv, hun er glad i deg, du har ingenting å frykte. Med tiden vil også komme mer styrke. Du har allerede hatt mye: Du har hatt et vanskelig familieforhold. Du er her. Det vil også komme flere viktige personer inn i ditt liv. Du behøver ikke å være redd for å være avhengig av din behandler. Det er kun nå det føles slik. klem Endret 1. februar 2017 av gjestvest skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #40 Del Skrevet 1. februar 2017 7 minutter siden, gjestvest skrev: Hei TS Du begynte din behandling i en veldig ung alder. Du er fremdeles veldig ung. Tilknytningen du kjenner på er ikke rart. Når tryggheten vi endelig har funnet er truet det er da jakten for å beskytte den godt starter. Men det er da vi må være på vakt, handle klokt. Sand i din håndflate. Lukker du din hånd, i et forsøk på å beholde, begynner sandkornene sakte men sikkert å renne ned mellom dine fingre: Hun er i ditt liv, hun er glad i deg, du har ingenting å frykte. Med tiden vil også komme mer styrke. Du har allerede hatt mye: Du har hatt et vanskelig familieforhold. Du er her. Det vil også komme flere viktige personer inn i ditt liv. Du behøver ikke å være redd for å være avhengig av din behandler. Det er kun nå det føles slik. klem Blir helt rørt av de fine ordene dine..tusen takk betyr så sykt mye.. det er ikke en periode eller fase for har vært sånn de 3siste årene.. jeg klarer ikke miste hun men vil ikke snakke om det fordi ds mister jeg hun sikkert Anonymkode: 6ee5b...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå