Gå til innhold

Hvorfor får "alle" kjendiser tvillinger?

Djungelvrål

Anbefalte innlegg

På 1.2.2017 den 23.17, meeeg9 skrev:

Syns "noen" er "mange", og derfor også "alle" 

Det er flere kjendiser enn de som blir nevnt som også har tvillinger, bl.a. Britney Spears

Jeg har sett et program der de fortalte at kjendiser velger å ha tvillinger så de slipper å føde to ganger. Det er for at kroppen skal unngå å gå gjennom graviditeten mer enn én gang. Så finnes det også noen som velger å adoptere i stedet. Nå tror jeg ikke at "alle" jukser seg til tvillinger, men mange gjør det nok sikkert av grunn for å beholde kroppsfasongen sin

Hahaha! Nå må du få på deg brillene! Britney har IKKE tvillinger!!!😂😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.2.2017 den 23.16, Arabella3 skrev:

Føler det er mye prøverør inni bildet,som det jo også står under et par av parene.

Er det noe galt med det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JackIost skrev:

Er det noe galt med det? :)

Nei. Det var et svar på TS sitt spørsmål. Hvorfor tolker du det som om jeg mente det var noe galt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freckle
På 1.2.2017 den 22.46, Boomonster skrev:

Og de er sjelden identiske tvillinger.  Bruker de prøverørsmetoden bare for å sikre seg tvillinger når de egentlig kan unnfange barn naturlig?  hva er greia? 

Kjendiser får da ikke tvillinger oftere enn andre? 

Hvor mange tvillingpar er det nevnt i denne tråden? Maks 20, tror jeg. La meg si 25 for å være grei. Noen av foreldrene er B-kjendiser, for å si det forsiktig. En av de er til og med kjent nettopp fordi hun har bla tvillinger. 

Hvor mange kjendiser finnes det? Og ikke minst hvor mange barn som IKKE er tvillinger har disse kjendisene tilsammen? 

Du kan ikke bare se på forsida av Se & Hør, du må se på statistikk. Og med mindre du kan vise til at av alle kjendiser du vet og ikke vet om, så har de fått mindre enn 2000 barn tilsammen, vil jeg påstå at kjendiser neppe får tvillinger hyppigere enn andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker vilt rundt og inkluderer B-kjendiser, så vil man jo utvilsomt finne mange tvillingforeldre, og det er jo heller ikke så veldig rart.

På verdensbasis er det vel rundt én tvillingfødsel for hver 80-ende fødsel eller noe, og jeg tviler ikke på at man like lett kan finne 80 kjendisbarn som ikke er tvillinger også. I tillegg får jo tvillinger ofte ekstra oppmerksomhet. Jeg tviler på at f.eks. Marcia Cross, som knapt har vært i rampelyset de siste årene og som aldri har vært blant de mest omtalte i sladrepressen ville få like stor oppmerksomhet rundt en singel fødsel. 

I tillegg er det jo andre faktorer som også blir nevnt: alder - mange kjendiser venter med barn til de er et stykke opp i tredveåra, i tillegg til at de har økonomi til assistert befruktning som også øker sjansene for tvillinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...