Gå til innhold

Hvorfor får "alle" kjendiser tvillinger?

Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Og de er sjelden identiske tvillinger.  Bruker de prøverørsmetoden bare for å sikre seg tvillinger når de egentlig kan unnfange barn naturlig?  hva er greia? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du det i fra? Og når du sier "alle", så lurer jeg på hvor mange du legger under samme kam? Og hvem hinter du tilNå nylig kom jo nyheten om Beyonce, men ellers hører jeg svært lite om at kjendiser får tvillinger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er mye prøverør inni bildet,som det jo også står under et par av parene.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns "noen" er "mange", og derfor også "alle" 

Det er flere kjendiser enn de som blir nevnt som også har tvillinger, bl.a. Britney Spears

Jeg har sett et program der de fortalte at kjendiser velger å ha tvillinger så de slipper å føde to ganger. Det er for at kroppen skal unngå å gå gjennom graviditeten mer enn én gang. Så finnes det også noen som velger å adoptere i stedet. Nå tror jeg ikke at "alle" jukser seg til tvillinger, men mange gjør det nok sikkert av grunn for å beholde kroppsfasongen sin

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Boomonster skrev:

Og de er sjelden identiske tvillinger.  Bruker de prøverørsmetoden bare for å sikre seg tvillinger når de egentlig kan unnfange barn naturlig?  hva er greia? 

Men man kan da aldri garantere om det blir tvillinger prøverør eller ei... Vet btw bare om beyonce. Hvilke fler kjendiser venter tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, meeeg9 skrev:

Syns "noen" er "mange", og derfor også "alle" 

Det er flere kjendiser enn de som blir nevnt som også har tvillinger, bl.a. Britney Spears

Jeg har sett et program der de fortalte at kjendiser velger å ha tvillinger så de slipper å føde to ganger. Det er for at kroppen skal unngå å gå gjennom graviditeten mer enn én gang. Så finnes det også noen som velger å adoptere i stedet. Nå tror jeg ikke at "alle" jukser seg til tvillinger, men mange gjør det nok sikkert av grunn for å beholde kroppsfasongen sin

B.S har ikke tvillinger,det er et år mellom dem.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA kan man sette inn flere befruktede egg samtidig ved prøverør noe som ikke er lovlig i Norge.  Selv om man kan få barn naturlig, så synes vel noen det er greit å få to på rappen

Endret av Miranda16
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske ironisk om man tror at en tvillingmage ødelegger kroppen mindre en to normale svangerskapsmager. Magen blir vanligvis større med tvillinger. Jeg tror mer på at de har en travel timeplan og derfor har et større behov for å planlegge svangerskapene sine. Derfor setter de inn flere egg samtidig for å være sikker på å lykkes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Ja, jeg tror det er av praktiske årsaker. Men jeg opplever i min omgangskrets at det også har blitt ekstremt mye mer vanlig å få tvillinger, det er jo litt merkeligere... Kanskje noen har tatt prøverør uten å si det. Andre som syns det er mer tvillinger generelt nå enn før? Leste noe et sted om at det er større sjanse hvis mor er eldre, da er det kanskje der årsaken ligger og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyonce har vel stått frem med at hun har problemer med å bli gravid? Synes å huske det.. Er nok ikke usannsynlig med prøverør. 

I USA driver de jo dessuten å designer barna, velger kjønn osv. Kan få akkurat hva man vil, nærmest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julia Roberts:

Результат пошуку зображень за запитом "julia roberts twins"

Celine Dion:

Результат пошуку зображень за запитом "celebrities with twin kids"

Ricky Martin:

Результат пошуку зображень за запитом "celebrities with twin kids"

Angelina Jolie:

Результат пошуку зображень за запитом "angelina jolie twins"

Marcia Cross:

Celebrity_Multiple_MarciaCross_P_new_0.jpg?itok=IrR75o4s

Lisa Marie Presley:

Результат пошуку зображень за запитом "lisa marie presley twins"

Julie Bowen ("Modern Family"):

Celebrity_Multiple_JulieBowen_P_new_0.jpg?itok=zLK-qOMs

Jane Seymour:

celebrity mom with twins | Jane Seymour twins

Jennifer Lopez:

Результат пошуку зображень за запитом "jennifer lopez twins"

Sarah Jessica Parker:

Результат пошуку зображень за запитом "sarah jessica parker twins"

Mariah Carey:

Пов’язане зображення

+ + + + + + 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for å få tvillinger  øker jo også med alderen, og flere av disse kjendiskvinnene er jo ikke så unge lenger heller :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, JessicaL skrev:

Tror det er veldig mye prøverør. Sjp brukte vel dessuten surrogatmor. 

Det var vel fordi hun var for gammel til å bli gravid selv da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for at så mange i kjendisverdenen får tvillinger, men ingen eller få har ikke sett noen har eneggede ? Merkelig.

Så ja jeg er ganske sikker på at det er prøverør i bildet. Mariah Carey og Jennifer Lopez fikk plutselig tvillinger opp i årene, så er vel bare det at den biologiske klokken tikker, og det går "kjappere" å bare føde 2 med engang enn å ende opp med kun et barn :)

Så når jeg leste om beyonce forstod jeg nok kjapt dette var prøverør. Men hun har hatt problemer med å få barn så ikke unormalt at de prøver å plante egg, og flere for at sjansene for graviditet er større.

Min tante fikk trillinger på dette settet :laugh: Hun puttet inn 3-4 og fikk 3 så heldig der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...