Djungelvrål Skrevet 1. februar 2017 #1 Del Skrevet 1. februar 2017 Og de er sjelden identiske tvillinger. Bruker de prøverørsmetoden bare for å sikre seg tvillinger når de egentlig kan unnfange barn naturlig? hva er greia? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 1. februar 2017 #2 Del Skrevet 1. februar 2017 Hvem som har tvillinger da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coladrikkeren Skrevet 1. februar 2017 #3 Del Skrevet 1. februar 2017 Hvor har du det i fra? Og når du sier "alle", så lurer jeg på hvor mange du legger under samme kam? Og hvem hinter du til? Nå nylig kom jo nyheten om Beyonce, men ellers hører jeg svært lite om at kjendiser får tvillinger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 1. februar 2017 Her er noen, og nå så jeg at Beyonce også skulle ha. http://www.parenting.com/gallery/celebrity-parents-of-twins?page=13 http://www.glamourmagazine.co.uk/gallery/celebrity-twins-as-children Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 1. februar 2017 #5 Del Skrevet 1. februar 2017 Føler det er mye prøverør inni bildet,som det jo også står under et par av parene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meeeg9 Skrevet 1. februar 2017 #6 Del Skrevet 1. februar 2017 Syns "noen" er "mange", og derfor også "alle" Det er flere kjendiser enn de som blir nevnt som også har tvillinger, bl.a. Britney Spears Jeg har sett et program der de fortalte at kjendiser velger å ha tvillinger så de slipper å føde to ganger. Det er for at kroppen skal unngå å gå gjennom graviditeten mer enn én gang. Så finnes det også noen som velger å adoptere i stedet. Nå tror jeg ikke at "alle" jukser seg til tvillinger, men mange gjør det nok sikkert av grunn for å beholde kroppsfasongen sin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. februar 2017 #7 Del Skrevet 1. februar 2017 35 minutter siden, Boomonster skrev: Og de er sjelden identiske tvillinger. Bruker de prøverørsmetoden bare for å sikre seg tvillinger når de egentlig kan unnfange barn naturlig? hva er greia? Men man kan da aldri garantere om det blir tvillinger prøverør eller ei... Vet btw bare om beyonce. Hvilke fler kjendiser venter tvillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 1. februar 2017 #8 Del Skrevet 1. februar 2017 7 minutter siden, meeeg9 skrev: Syns "noen" er "mange", og derfor også "alle" Det er flere kjendiser enn de som blir nevnt som også har tvillinger, bl.a. Britney Spears Jeg har sett et program der de fortalte at kjendiser velger å ha tvillinger så de slipper å føde to ganger. Det er for at kroppen skal unngå å gå gjennom graviditeten mer enn én gang. Så finnes det også noen som velger å adoptere i stedet. Nå tror jeg ikke at "alle" jukser seg til tvillinger, men mange gjør det nok sikkert av grunn for å beholde kroppsfasongen sin B.S har ikke tvillinger,det er et år mellom dem. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 2. februar 2017 #9 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) I USA kan man sette inn flere befruktede egg samtidig ved prøverør noe som ikke er lovlig i Norge. Selv om man kan få barn naturlig, så synes vel noen det er greit å få to på rappen Endret 2. februar 2017 av Miranda16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 2. februar 2017 #10 Del Skrevet 2. februar 2017 Tipper prøverør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 2. februar 2017 #11 Del Skrevet 2. februar 2017 Det er ganske ironisk om man tror at en tvillingmage ødelegger kroppen mindre en to normale svangerskapsmager. Magen blir vanligvis større med tvillinger. Jeg tror mer på at de har en travel timeplan og derfor har et større behov for å planlegge svangerskapene sine. Derfor setter de inn flere egg samtidig for å være sikker på å lykkes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 2. februar 2017 #12 Del Skrevet 2. februar 2017 Ja, jeg tror det er av praktiske årsaker. Men jeg opplever i min omgangskrets at det også har blitt ekstremt mye mer vanlig å få tvillinger, det er jo litt merkeligere... Kanskje noen har tatt prøverør uten å si det. Andre som syns det er mer tvillinger generelt nå enn før? Leste noe et sted om at det er større sjanse hvis mor er eldre, da er det kanskje der årsaken ligger og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 2. februar 2017 #13 Del Skrevet 2. februar 2017 Beyonce har vel stått frem med at hun har problemer med å bli gravid? Synes å huske det.. Er nok ikke usannsynlig med prøverør. I USA driver de jo dessuten å designer barna, velger kjønn osv. Kan få akkurat hva man vil, nærmest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melodiana Skrevet 2. februar 2017 #14 Del Skrevet 2. februar 2017 Julia Roberts: Celine Dion: Ricky Martin: Angelina Jolie: Marcia Cross: Lisa Marie Presley: Julie Bowen ("Modern Family"): Jane Seymour: Jennifer Lopez: Sarah Jessica Parker: Mariah Carey: + + + + + + 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleT Skrevet 2. februar 2017 #15 Del Skrevet 2. februar 2017 Sjansen for å få tvillinger øker jo også med alderen, og flere av disse kjendiskvinnene er jo ikke så unge lenger heller 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. februar 2017 #16 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 2. februar 2017 #17 Del Skrevet 2. februar 2017 Tror det er veldig mye prøverør. Sjp brukte vel dessuten surrogatmor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. februar 2017 #18 Del Skrevet 2. februar 2017 3 timer siden, JessicaL skrev: Tror det er veldig mye prøverør. Sjp brukte vel dessuten surrogatmor. Det var vel fordi hun var for gammel til å bli gravid selv da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 2. februar 2017 #19 Del Skrevet 2. februar 2017 Synes nesten alle kjendiser for tvillinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 3. februar 2017 #20 Del Skrevet 3. februar 2017 Sannsynligheten for at så mange i kjendisverdenen får tvillinger, men ingen eller få har ikke sett noen har eneggede ? Merkelig. Så ja jeg er ganske sikker på at det er prøverør i bildet. Mariah Carey og Jennifer Lopez fikk plutselig tvillinger opp i årene, så er vel bare det at den biologiske klokken tikker, og det går "kjappere" å bare føde 2 med engang enn å ende opp med kun et barn Så når jeg leste om beyonce forstod jeg nok kjapt dette var prøverør. Men hun har hatt problemer med å få barn så ikke unormalt at de prøver å plante egg, og flere for at sjansene for graviditet er større. Min tante fikk trillinger på dette settet Hun puttet inn 3-4 og fikk 3 så heldig der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg