Jerry Lee Skrevet 2. februar 2017 #21 Skrevet 2. februar 2017 Bilder manipuleres. Bilder av barn som spiser is og banan blir til.....vel..... Det er bare sykt og motbydelig. Og det skjer!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #22 Skrevet 2. februar 2017 13 timer siden, mjauritz skrev: Tuller du med meg nå? Haha! Nei, det er det absolutt ikke! Det er ytterst få som har tilgang, og en hemmelig familiegruppe på 10 stk er det ingen som hacker seg inn i. Det er ikke verdt bryet for å se et par barnebilder. Spesielt ikke når internett OSER av dem! Gjerne uten klær også Jeg vet at de ikke er helt "trygge", for ingenting på nettet er det. Men virkelig - en hemmelig lukket gruppe med kun familie er IKKE like åpent som profilbilde på en FB profil. Det er ikke like enkelt å stjele fra en hemmelig gruppe på facebook fordi bildene er av liten interesse for folk utenfor familien. Herregud Tenk å være så naiv! Anonymkode: 0a09c...792
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #23 Skrevet 2. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så mange slike artikler overalt. At foreldre må passe på hva de legger ut. Men jeg lurer på en ting.. Skal vi virkelig være med på å gjøre barnebilder til en seksuell greie? Skal bilder av søte små anstendige kledd barn være noe vi må tenke oss om før vi legger ut? Altså, jeg tenker alltid over hva jeg legger ut fordi jeg vet at det forsvinner ikke fra nettet. Navn og adresse og plasser barnet er skal man så klart være veldig forsiktig med, med tanke på overgrep. Men de pedofile, som dessverre finnes mange plasser her i landet, skal vi virkelig måtte gjemme barna våres? Skal vi være redd for at de pedofile ser bilder av barna våres? Hva om de pedofile ser barna våres på butikken? Eller på legekontoret? Eller på lekeplassen? Skal vi gjemme barna våres? Hvorfor må vi det på nett? Jeg synes at da er vi på en måte med på å gjøre det til noe "seksuelt", når vi føler vi må skjule det. Det er ikke ok at noen synes bilder av barn er seksuelt! Hvorfor skal vi måtte justere oss etter dem? Hva føler du? Anonymkode: bbf4e...beb Det gjør ingenting om de pedofile "ser" barna dine på legekontoret, lekeplassen eller butikken. Alle kan se dem der. Å legge ut bilder på nett av barna har absolutt ingen annen hensikt enn at du selv ønsker å vise de frem ved å gjøre det. Da må du også godta at "alle" kan se dem. Slik er internett. Anonymkode: 8d7c2...cee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå