Gå til innhold

Hvordan i helvete er dette mulig?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.tv2.no/a/2931630/

Hvordan er dette mulig?! Hva slags rettssystem er vi har i dette landet? Dette er jo helt sykt!!

Anonymkode: 15381...0db

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg blir kvalm av å lese slikt. Stakkars stakkars gutter.

Anonymkode: 211c6...043

• Liker 9
Skrevet

Æsj. Slike saker blir henlagt? Hva feiler det folk?

Anonymkode: 5f559...1d4

• Liker 8
Skrevet

Jeg får vondt helt inn i hjerterota av dette. Denne riksadvokaten, hvordan kan han/hun sove om natta. Skjønner det ikke. 

• Liker 16
Skrevet

Fy faen, det var jo til og med fysiske kroppslige bevis på grov voldtekt! Stakkars gutter! Fatter heller ikke at dette er mulig. I slike tilfeller er jeg nesten for at navn bør komme ut, da disse mennene garantert kommer til å ødelegge flere barn i fremtiden.

Anonymkode: dccaa...c4e

• Liker 16
Skrevet

Fy faen!!! Hater Norge. Enda et bevis på at det finnes sadister der oppe i rettssystemet. I Brasil ble en mann som var siktet for voldtekt av barn fengslet på livstid OG fått kniv opp i anus av de andre innsatte (pedofile er hatet i fengsel). Det er en helt OK straff. 

Hadde jeg vært mora til disse guttene skulle jeg jaktet ned mennene en etter en og torturert de til døde. 

Anonymkode: 8689a...e21

• Liker 16
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen!!! Hater Norge. Enda et bevis på at det finnes sadister der oppe i rettssystemet. I Brasil ble en mann som var siktet for voldtekt av barn fengslet på livstid OG fått kniv opp i anus av de andre innsatte (pedofile er hatet i fengsel). Det er en helt OK straff. 

Hadde jeg vært mora til disse guttene skulle jeg jaktet ned mennene en etter en og torturert de til døde. 

Mora var rusmisbruker. Tror ikke akkurat hennes bjørnemammainstinkter var helt i orden.

mao, ingen rusmisbrukere er skikkede som foreldre.

bare synd at barnevernet kom inn i bildet så altfor sent.

disse guttenes liv er ødelagte. De kommer til å slite psykisk og sikkert sosioøkonomisk, verre som er. Ikke utenkelig de vil kunne ty til rus selv senere i livet. Det er som om to liv er gått tapt altså.

• Liker 12
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahaha jaaa, blir du fengslet i land som Brasil på grunn av pedofili så kan du likså godt bare ta livet av deg med en gang, for helvete innenfor fengselet venter på deg. Andre innsatte har frie tøyler til å torturere og drepe hverandre uten at fengselsbetjentene løfter et øyenbryn. Alltid interessant å se hva slags faenskap de finner på :laugh:

Skrevet

Hjertet mitt blør for disse guttene. 

Hvordan kan sånne mennesker gå fri etter å ha begått disse handlingene. 

Anonymkode: 4612e...8bc

• Liker 7
Skrevet

Problemet er kanskje at der er ingen DNA-bevis som knytter spesifikke personer til disse grusomme handlingene, og ingen av de mistenkte har tilstått at en eller flere av dem har forgrepet seg på barna. Dermed må man ta stilling til om fire skal straffes for det som muligens bare en eller to gjorde. Så lenge de ikke tilstår, så er det kanskje for stor tvil rundt hvem som gjorde hva til å felle en "rettferdig" dom..?

• Liker 2
Skrevet

Utrolig at det er mulig å gjøre noe slikt. Noen må ha betalt for å fjerne saken.

Anonymkode: 9f114...518

• Liker 1
Skrevet

Barn har ikke rettsvern i dette landet. Kvalmende både av forbryterne, politiet og rettsvesenet

• Liker 12
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Fy faen, nå må noe gjøres med barns rettsvern. Dette er helt horribelt.

Skrevet
3 timer siden, Honey Dew skrev:

Barn har ikke rettsvern i dette landet. Kvalmende både av forbryterne, politiet og rettsvesenet

Siterer ikke de andre siden jeg legger godviljen til og antar de med "rettsvesenet" også egentlig mener politiet, men siden du selv skiller mellom politiet og rettsvesenet: Hva i alle dager mener du rettsvesenet skal gjøre når politiet henlegger saken og ikke bringer den inn til domstolene? Dømme i en sak som aldri finner sted fordi det ikke tas ut tiltale?

Anonymkode: e688e...35a

• Liker 4
Skrevet

Ja disse guttene kan skylde seg selv for at de ikke sporenstreks etter voldtekten sørget for at biologiske spor ble sikret. 

At de venter såpass lenge med å anlegge sak taler heller ikke i deres favør.

Og når de i tillegg formulerer og behersker språket så dårlig at det er stor tvil om hva de faktisk har opplevd, så svekker det guttenes troverdighet.

Når disse mennene har voldtatt i gruppe, slik at det blir umulig å skille ut hvem som har gjort hva, ja da blir det umulig å domfelle noen. Det sier seg selv. Vi har da rettssikkerhet i dette landet.

Anonymkode: 9fa17...fc7

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja disse guttene kan skylde seg selv for at de ikke sporenstreks etter voldtekten sørget for at biologiske spor ble sikret. 

Og når de i tillegg formulerer og behersker språket så dårlig at det er stor tvil om hva de faktisk har opplevd, så svekker det guttenes troverdighet.

Når disse mennene har voldtatt i gruppe, slik at det blir umulig å skille ut hvem som har gjort hva, ja da blir det umulig å domfelle noen. Det sier seg selv. Vi har da rettssikkerhet i dette landet.

Ja huff, at en fireåring ikke behersker språket bedre er en skam..

Håper for din del at dette innlegget var ironisk  skrevet, hvis ikke er det faen meg null håp for deg. 

Anonymkode: f6d52...2c2

• Liker 9
Gjest Catalina Culès
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:sjokkert:

Skrevet

Normalt er jeg ikke for selvtekt, men i slike grusomme tilfeller kan jeg forstå at at noen vil hevne det.

• Liker 6
Skrevet

Hadde det vært mulig å straffe alle de 4 mennene som var til stede, selv om kun 2 av de utførte torturen og voldtektene?

De mennene som var til stede uten å utføre noe, medvirket jo til å ikke hindre det som ble gjort.

Anonymkode: 828be...bce

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært mulig å straffe alle de 4 mennene som var til stede, selv om kun 2 av de utførte torturen og voldtektene?

De mennene som var til stede uten å utføre noe, medvirket jo til å ikke hindre det som ble gjort.

Anonymkode: 828be...bce

Nei, det er derfor man alltid må utføre kriminelle handlinger i grupper. Safety in numbers.

Et godt eksempel er Nokas-ranet. Det var umulig å påvise hvem av de som skjøt politimannen. Derfor hadde ingen blitt dømt for drap om ikke Schumann hadde tilstått.

I denne voldtektsaken sier bistandsadvokatene det samme, uten en tilståelse kan de ikke bli dømt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...